1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "There is a white line on the…

"There is a white line on the board."

Çeviri:Tahtanın üzerinde beyaz bir çizgi var.

September 10, 2016

5 Yorum


SiriusBlack99

Beyaz çizgi var diyorum kabul etmiyor. Beyaz BİR çizgi diyor. Beyaz çizgi deyince 10 beyaz çizgiden bahsetmiyoruz ki.


LordSagan

"A white line" yazıyor. İngilizce'de isimlerin hep bir takısı vardır. Ya "a" gelecek, ya "the" gelecek ya da çoğul olacak. Ve biz de buna göre çeviri yapacağız. Direk ismi sade bir şekilde yazmak çeviri hatasıdır.


selimyigitSezer

Tahtanın üzerinde bir beyaz çizgi var. Kabul edilmeli.


Ilterztrk

Bir beyaz çizgi ile beyaz bir çizgi Türkçede aynı anlama gelir, kabul edilmeliydi.


ForgeronOs

Türkçe de bir demeye ne demek var illa bir çizgi var mı diyecez yahu türkçe yahu çizgi var tamam da siZin şu hatalarınız yüzünden hatasız gün geciremiyorum hainli hepsi sizin hatanız... "Tahtanın üzerinde beyaz çizgi var" zaten bir çizgi anlamında!! dahası türkçemizde ingilizce gibi zorunlu a yada bir takısı yok en azından şart değil zaten anlamı içinde duzeltin şu cevapları artık!!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.