1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "On ma kaczkę, ja mam żółwia."

"On ma kaczkę, ja mam żółwia."

Tłumaczenie:He has a duck, I have a turtle.

February 9, 2014

28 komentarzy


lignus

do tej pory nie robiło problemów, kiedy zamiast "I" używałem "i". Czyżby jakieś zmiany?


Bolko1

Zawsze "ja" w języku angielskim pisze się z dużej litery "I"


DorotaJarosz

Trzeba uważać. Mała litera el, czyli l wygląda tak samo w czcionce używanej w lekcjach, jak wielka litera i, czyli I. Tu na forum widać różnicę, a w lekcji nie.

Nie ma znaczenia, czy małe, czy wielkie i. Błąd tkwi gdzie indziej.


alisia555

ja piszę tak cały czas i nie ma żadnego problemu :)


DorotaKacz15

Ja napisałem dobrze a dostałem źle


DorotaJarosz

To należało zgłosić wewnątrz lekcji przy pomocy przycisku „Zgłoś". Natomiast tutaj nie ma żadnego dowodu na to, jak napisałaś. Jeśli chcesz uzyskać jakąś poradę, to przynajmniej załącz dokładny cytat, a jeszcze lepiej zrzut ekranu. Bez tego niestety musimy założyć, że jednak miałaś jakiś błąd.

Najczęstsze błędy to brak jednego lub obu przedimków.


Kingawalesiewicz

Pytanie. Kiedy po has pisac a/an? Aplikacja czasami uwaza to za błąd, a czasami nie


Zofia_Poland

Jeśli słowo zaczyna się na samogłoskę np. ,,elephant" to pisze się ,,an", a jak na spółgłoskę np. ,,horse" to pisze się ,,a".


DorotaJarosz

Nie ma znaczenia, że jest po czasowniku has = ma. Ważne jest, że przedimki a lub an wstawiamy tylko przed rzeczownikami policzalnymi w liczbie pojedynczej.

Czytaj poprzednie komentarze.


Marek456033

Pani jest chyba mojom nauczycielkom w sp. TAK !!!!


ekaczmarek

Jest bardzo dużo osób które mają tak samo na imię. Np. moja mama w urzędzie spotkała pracowniczkę która ma tak zpsamo na imię i nazwisko


cuks_wlasciciel

Napisalam He have a duck I has a turtle jest jakaś różnica?


areyofukiddingme

Tak ponieważ have piszemy przy liczbie mnogiej i przy wyrazach ja i ty, a has w wyrazach she, he, it


SoWa007

Dlaczego po he jest has a nie have


PurpleDarkness

Odmiana czasownika "mieć" w języku angielskim przez osoby... I have You have He has She has It has We have You have They have.


JuliaZiba

Hasjest do he she it a have do reszty :-P


Aston500306

Bo gdy jest on,ona,to to używamy has,a gdy I,you,we... to have


Gojda1

He's to to samo co he is


Asia135000

Jak tak można oszukiwać ludzi


DorotaJarosz

Kto kogo oszukuje i w jaki sposób?


KubaGawows

Jak to pisze to mnie tak bardzo wkuża


areyofukiddingme

Wkurza pisze się przez rz


UrszulaStr10

Napisalam prawidłowo,a system nie przyjął


Irena471581

Czy brak przecinka to błąd


DorotaJarosz

Nie, brak przecinka nie ma znaczenia.


Tadziuiklo

13 12 kiełek amber

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.