1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Your students have given us …

"Your students have given us new hope."

Fordítás:A diákjaid új reményt adtak nekünk.

February 9, 2014

7 hozzászólás


BalzsMrkos

Tanítványaid sem fogadta el


Luie1

a "tanuloid" is elfogadja, a "tanitvanyaid" viszont "disciples" angolul.


HPetyko

Esküszöm, hogy azt mondja, hogy "...given us A new hope"


Zoltan444

En is igy hallom.


affy

Jelentettem 2014.05.19-en


tonuzoba

A számunkra-t sem fogadja el...


BGica

Én is bejelentettem, gyorsan még mindig azt mondja: given us A new hope (08.21.)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.