1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Du wirst bei uns wohnen."

"Du wirst bei uns wohnen."

Çeviri:Sen bizimle yaşayacaksın.

September 10, 2016

5 Yorum


unutmaz

burada bei yanında demek aslında bizim yanımızda yaşayacaksın demek değil mi. yada bei wohnen la birlikte mi kullanılıyor


SabineBergmann1

"Bizimle birlikte bir evde / dairede" anlamına geliyor. Diğer olasılık ("Yakin yaşamak), "Du wirst nah(e) bei uns wohnen" veya "Du wirst bei uns in der Nähe wohnen" olarak çevrilecektir.


reyhansivis

Mit uns kullanilamaz miydi


joefeyzullah

Bizim ile olunca mit yanımızda olunca bei


SabineBergmann1

evet, "mit uns zusammen wohnen" olabilir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.