Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"He writes me a book."

Tłumaczenie:On pisze mi książkę.

2 lata temu

8 komentarzy


OliwiaLich1

Jak napisać??

2 lata temu

Kot204329

He=On Write(-s przy he she it)=pisze, me-mi a book-książkę

6 miesięcy temu

soozano

Kiedy piszemy write a kiedy writes

2 lata temu

HachikoChaan

"wtites" piszemy, gdy jest he, she, it (on, ona, ono). W innych przypadkach piszemy write. Czyli np. He writeS a book. They write a book. To samo robimy z innymi czasownikami. Myślę, że pomogłam ;)

1 rok temu

Ewelina211206

Jak to napisać

5 miesięcy temu

Gabi838580

Writes piszemy kiedy mama he she it Ale przy innych czasownikach dodajesz s

1 rok temu

HachikoChaan

Raczej odejmujesz s ;)

1 rok temu

Ewelina211206

A czemu

5 miesięcy temu