1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bana kendi sabununu önerir…

"O bana kendi sabununu önerir."

Çeviri:He offers me his soap.

February 9, 2014

22 Yorum

Konu önem sırasına göre

EnesF.Ocak

He offers me his own soap olmaz mı

February 12, 2014

dorukce

His ve own ayni anlama geliyor. Yazi dilinde kullanilmaz, konusurken vurgulama amacli kullanilir.

January 12, 2015

AhmetYlmaz4

He suggests me his soap

February 9, 2014

Hsakar

Suggest neden kabul edilmiyor?

May 6, 2014

muhammedha358620

Hskar ve Enes F. Ocaklı dediğiniz olmuyor

January 25, 2017

muhammedha358620

Benden sonra nasıl yazıyonuz

January 25, 2017

e.fiski

o bana onun sabununu önerir olmalı türkçesi...

February 27, 2014

falconblue

"He offers me own soap" neden olmuyor?

March 25, 2014

e.fiski

own dediğinde "benim sabunumu önerir" olur... o bana benim sabunumu önerir. :)

March 25, 2014

khanthegood

"Recommend" veya aynı anlamda "suggest" kabul edilemez mi acaba? Yazdım da kabul olmadı :)

April 16, 2014

savasxxx

Sanırım burada bir şeyi "tavsiye etme" degil "sunmak" ya da "takdim" etmek anlaminda bir "öneri" var. Bu yüzden yazdığız kelimeler kabul edilmemiştir. Aslında cümlenin diğer versiyonu " O bana kendi sabununu sunar(takdim eder)"

December 10, 2014

savasxxx

Bu cümleye kendi anlamını katmak için "own/herself" gibi bir kelime dahil edilebilir mi? Seçenekler arasında bunlar mar mı? Yoksa sadece "her/his/your..." yazıp geçiyor muyuz? Bir bilen ya da yetkili cevap verirse çok iyi olacak.

December 10, 2014

handekandemir

"he offers his soap to me" olmaz mı

February 12, 2016

sufi2008

Soup corba demek

February 26, 2017

_BuGRa_

Soap = sabun

October 12, 2017

OsmanNuri297853

Hepsi yanlış diyor .

May 28, 2017

Oguzhan119196

He offers me his soap seçeneğini seçiyorum diyorki she offers me her soap olacaktı ben nerden biliym kız mi erkek mi ?

June 2, 2017

Magpiexkhan

''he offers his soap to me'' de olmaz mı ?

July 17, 2017

MuallimHaz

Türkiye klübüme girmek isteyene 2TQFBU

July 19, 2017

Josefsea

benim cevabımda nasıl bir eksiklik olablir

October 5, 2017

ekrem25

He offers own soap to me neden olmuyir ayni şey degio mi lütfen editörler yorum yapın

January 28, 2018

kedicim

türkçesi ( o bana sabununu önerir ) olsa daha az karışıklık olacak .sanki own kullanmak gerekiyormuş gibi yanıltıcı.

April 8, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.