"O bana kendi sabununu önerir."

Çeviri:He offers me his soap.

4 yıl önce

23 Yorum


EnesF.Ocak

He offers me his own soap olmaz mı

4 yıl önce

dorukce

His ve own ayni anlama geliyor. Yazi dilinde kullanilmaz, konusurken vurgulama amacli kullanilir.

3 yıl önce

AhmetYlmaz4

He suggests me his soap

4 yıl önce

Hsakar
Hsakar

Suggest neden kabul edilmiyor?

4 yıl önce

muhammedha358620

Hskar ve Enes F. Ocaklı dediğiniz olmuyor

1 yıl önce

muhammedha358620

Benden sonra nasıl yazıyonuz

1 yıl önce

e.fiski

o bana onun sabununu önerir olmalı türkçesi...

4 yıl önce

falconblue

"He offers me own soap" neden olmuyor?

4 yıl önce

e.fiski

own dediğinde "benim sabunumu önerir" olur... o bana benim sabunumu önerir. :)

4 yıl önce

khanthegood

"Recommend" veya aynı anlamda "suggest" kabul edilemez mi acaba? Yazdım da kabul olmadı :)

4 yıl önce

savasxxx

Sanırım burada bir şeyi "tavsiye etme" degil "sunmak" ya da "takdim" etmek anlaminda bir "öneri" var. Bu yüzden yazdığız kelimeler kabul edilmemiştir. Aslında cümlenin diğer versiyonu " O bana kendi sabununu sunar(takdim eder)"

3 yıl önce

savasxxx

Bu cümleye kendi anlamını katmak için "own/herself" gibi bir kelime dahil edilebilir mi? Seçenekler arasında bunlar mar mı? Yoksa sadece "her/his/your..." yazıp geçiyor muyuz? Bir bilen ya da yetkili cevap verirse çok iyi olacak.

3 yıl önce

handekandemir

"he offers his soap to me" olmaz mı

2 yıl önce

pripyatist

"he recommends me his soap yazdım", yanlış deyip she ve her ile düzeltti.

2 yıl önce

sufi2008

Soup corba demek

1 yıl önce

_BuGRa_

Soap = sabun

1 yıl önce

OsmanNuri297853

Hepsi yanlış diyor .

1 yıl önce

Oguzhan119196

He offers me his soap seçeneğini seçiyorum diyorki she offers me her soap olacaktı ben nerden biliym kız mi erkek mi ?

1 yıl önce

HarkonTheCretan

''he offers his soap to me'' de olmaz mı ?

1 yıl önce

MuallimHaz

Türkiye klübüme girmek isteyene 2TQFBU

1 yıl önce

Josefsea

benim cevabımda nasıl bir eksiklik olablir

1 yıl önce

ekrem25

He offers own soap to me neden olmuyir ayni şey degio mi lütfen editörler yorum yapın

8 ay önce

kedicim
kedicim

türkçesi ( o bana sabununu önerir ) olsa daha az karışıklık olacak .sanki own kullanmak gerekiyormuş gibi yanıltıcı.

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.