1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bana kendi sabununu önerir…

"O bana kendi sabununu önerir."

Çeviri:He offers me his soap.

February 9, 2014

32 Yorum


EnesF.Ocak

He offers me his own soap olmaz mı


Mustafa5734

oluyo ben yaptım oldu yani kabuledildi


AhmetYlmaz4

He suggests me his soap


Hsakar

Suggest neden kabul edilmiyor?


falconblue

"He offers me own soap" neden olmuyor?


e.fiski

o bana onun sabununu önerir olmalı türkçesi...


handekandemir

"he offers his soap to me" olmaz mı


muhammedha358620

Hskar ve Enes F. Ocaklı dediğiniz olmuyor


muhammedha358620

Benden sonra nasıl yazıyonuz


a_h.m.e-t

I think the Turkish sentence in the question is false because the "kendi" is unnecessary, according to answer.


..JackSparrow..

Ben He offers me her soap yaptım kabul etmedi her yerine his kullanılması gerekiyormuş ama cümlede karşıdaki kişinin kız mı erkek mi olduğunu belirtmemiş!


sibel196384

He offers me his✅

She offers me her✅


khanthegood

"Recommend" veya aynı anlamda "suggest" kabul edilemez mi acaba? Yazdım da kabul olmadı :)


savasxxx

Sanırım burada bir şeyi "tavsiye etme" degil "sunmak" ya da "takdim" etmek anlaminda bir "öneri" var. Bu yüzden yazdığız kelimeler kabul edilmemiştir. Aslında cümlenin diğer versiyonu " O bana kendi sabununu sunar(takdim eder)"


savasxxx

Bu cümleye kendi anlamını katmak için "own/herself" gibi bir kelime dahil edilebilir mi? Seçenekler arasında bunlar mar mı? Yoksa sadece "her/his/your..." yazıp geçiyor muyuz? Bir bilen ya da yetkili cevap verirse çok iyi olacak.


OsmanNuri297853

Hepsi yanlış diyor .


Oguzhan119196

He offers me his soap seçeneğini seçiyorum diyorki she offers me her soap olacaktı ben nerden biliym kız mi erkek mi ?


Khan-Khagan

''he offers his soap to me'' de olmaz mı ?


MuallimHaz

Türkiye klübüme girmek isteyene 2TQFBU


Josefsea

benim cevabımda nasıl bir eksiklik olablir


ekrem25

He offers own soap to me neden olmuyir ayni şey degio mi lütfen editörler yorum yapın


kedicim

türkçesi ( o bana sabununu önerir ) olsa daha az karışıklık olacak .sanki own kullanmak gerekiyormuş gibi yanıltıcı.


Onurztrk5

Mantikli dusunursek sabununu onerir kimin oldugu belli degil onun veya baskasinin kendi sabununu onerir yani his own soup en doğrusu


nazlcan44827

She ve her kullanınca neden olmuyor?


gozkea

Öneren kadınsa HER kullanamaz mıyız?


zerAikgz

O bana sabunu önerir demek olmazmı, hayvan dörneğimde ki diğer etaplarda its own diye geçer,yanlışlık var yada çelişki


yksel344714

Onunla aynı cevabı yazmışım yanliş diyo nasıl bir anlamdım tıpa tıp aynı yazmışım


dilsad339948

Daha onceki bir alistirmada kizin kendi tabagi var cumlesini " the girl has her own plate" seklinde cevirmislerdi ve aciklamasinda tabagi her plate, kendi tabagi her own plate seklinde yapilmisti. Bu alistirma da gozlerim own kelimesini aramadi degil. O mu dogru bu mu? Arada kaldigim icin ogrenemedigimi ya da yanlis ogrendigimi dusunerek demoralize oluyorum. Lutfen aciklama getirilsin :(


mukerrem951317

Aynisini yazdım yanlis cevap dedi


ersinturac

bu cümle hatalı moderatör arkadaşım. he offers me his soap .. o sabunuNU önerir / teklif eder he offers me his OWN soap...o kendi sabununu önerir /teklif eder his own = himself
anlam olarak illaki kabul edilir lakin amaç doğrusunu öğretmek ise düzeltilmesi gerekli..

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.