"However his parents still live there."

Fordítás:A szülei viszont még mindig ott laknak.

February 9, 2014

17 hozzászólás


sazoo

A ''Viszont a szülei még mindig ott élnek''-kel mi a baj?

February 9, 2014

bufurc

Csak szépséghiba. Én a habárt írtam és azt sem fogadta el.

February 24, 2014

ZoltnUgodi

Én is habárt írtam. Azt miért nem fogadják el?

September 16, 2014

fectroll

Mert nem azt jelenti! habár - although hát ennyi...

September 24, 2014

sebesbal

Ebben a sorozatban volt egy magyarról angolra fordítás, ahol a habár-ra a however-t ajánlotta, és nem fogadta el nekem az although-t. Hát ennyi. Minden tiszteletem ellenére néha agyfaszt kapok a Duotól.

October 1, 2016

AmbrusKrol

Én meg bár-t irtam az se...

September 7, 2017

fectroll

Jelentsd, ha azóta nem került elfogadásra. :)

September 24, 2014

Tengelic

Azt írtam: "Mindenesetre". Ez szerintetek nem jó fordítás?

March 22, 2014

manioka

Habar ...

June 23, 2014

nyusziagyar

"a szülei mindamellett még mindig ott laknak"- jelentettem, remélem később majd elfogadja.

March 2, 2014

nagyt05

,,Akárhogyan'' túl bonyolult volt neki

April 2, 2014

gyula.ur

"mindamellett ott élnek még a szülei" what's the matter????

April 10, 2014

millera08

az ugyanakkor miért hibás ha egyszer ott a szó jelentései között és illik is oda? Ez a program hemzseg az anomáliáktól!

May 3, 2014

simonandris

noha

June 24, 2014

fectroll

Ugyanakkor a szülei még ott élnek. elfogadja

September 24, 2014

Sztankay54

Viszont a szülei még élnek ott.Mi lehet a baja,nem mindegy,hogy élnek ott vagy ott élnek.

June 19, 2016

Lersza

...ebben hol van a,,még" ? ever??

March 30, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.