1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "However his parents still li…

"However his parents still live there."

Fordítás:A szülei viszont még mindig ott laknak.

February 9, 2014

19 hozzászólás


sazoo

A ''Viszont a szülei még mindig ott élnek''-kel mi a baj?


bufurc

Csak szépséghiba. Én a habárt írtam és azt sem fogadta el.


ZoltnUgodi

Én is habárt írtam. Azt miért nem fogadják el?


fectroll

Mert nem azt jelenti! habár - although hát ennyi...


sebesbal

Ebben a sorozatban volt egy magyarról angolra fordítás, ahol a habár-ra a however-t ajánlotta, és nem fogadta el nekem az although-t. Hát ennyi. Minden tiszteletem ellenére néha agyfaszt kapok a Duotól.


AmbrusKrol

Én meg bár-t irtam az se...


fectroll

Jelentsd, ha azóta nem került elfogadásra. :)


Tengelic

Azt írtam: "Mindenesetre". Ez szerintetek nem jó fordítás?


nyusziagyar

"a szülei mindamellett még mindig ott laknak"- jelentettem, remélem később majd elfogadja.


nagyt05

,,Akárhogyan'' túl bonyolult volt neki


gyulaszeleczki

"mindamellett ott élnek még a szülei" what's the matter????


millera08

az ugyanakkor miért hibás ha egyszer ott a szó jelentései között és illik is oda? Ez a program hemzseg az anomáliáktól!


fectroll

Ugyanakkor a szülei még ott élnek. elfogadja


Sztankay54

Viszont a szülei még élnek ott.Mi lehet a baja,nem mindegy,hogy élnek ott vagy ott élnek.


Lersza

...ebben hol van a,,még" ? ever??


drugeth

HABÁR! Kedves duolingo vedd a fáradtságot és javítsd. Ezt is el kellene fogadni


Insomniac90

Mindenesetre a szülei még ott élnek - Miért nem jó így???????

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.