"However his parents still live there."

Fordítás:A szülei viszont még mindig ott laknak.

February 9, 2014

27 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


sazoo

A ''Viszont a szülei még mindig ott élnek''-kel mi a baj?


bufurc

Csak szépséghiba. Én a habárt írtam és azt sem fogadta el.


ZoltnUgodi

Én is habárt írtam. Azt miért nem fogadják el?


fectroll

Mert nem azt jelenti! habár - although hát ennyi...


sebesbal

Ebben a sorozatban volt egy magyarról angolra fordítás, ahol a habár-ra a however-t ajánlotta, és nem fogadta el nekem az although-t. Hát ennyi. Minden tiszteletem ellenére néha agyfaszt kapok a Duotól.


AmbrusKrol

Én meg bár-t irtam az se...


SzpErika

Nekem sem sajnos.


fectroll

Jelentsd, ha azóta nem került elfogadásra. :)


Tengelic

Azt írtam: "Mindenesetre". Ez szerintetek nem jó fordítás?


BegyikHang

Nekem meg azt írja: Ám a szülei viszont még mindig ott lakank, de én nem láttam Ám-t.


nagyt05

,,Akárhogyan'' túl bonyolult volt neki


gyulaszeleczki

"mindamellett ott élnek még a szülei" what's the matter????


millera08

az ugyanakkor miért hibás ha egyszer ott a szó jelentései között és illik is oda? Ez a program hemzseg az anomáliáktól!


fectroll

Ugyanakkor a szülei még ott élnek. elfogadja


Sztankay54

Viszont a szülei még élnek ott.Mi lehet a baja,nem mindegy,hogy élnek ott vagy ott élnek.


drugeth

HABÁR! Kedves duolingo vedd a fáradtságot és javítsd. Ezt is el kellene fogadni


Insomniac90

Mindenesetre a szülei még ott élnek - Miért nem jó így???????


malackutya

Nem lájv, hanem lív! A ferffihang rosszul ejti ki.


BSz98804

Itt a live szót miért nem "lájvnak" ejti? Úgy ejti, mint a leave-et.


AndrsiGerg1

Vicces, hogy visszamondásnál már kizöldítette az utolsó szót, amikor még a mondat közepén tartottam. Tud vicces dolgokat produkálni a duolingo hangfelismerése.


Gyula59

Mi az a ám szülei...


Beva50

Azonban a szülei még mindig ott élnek. Ezt sem fogadta el


Amanda771386

Ti hogy halljátok? A végén a "live there" nálam fejhallgatóval "Livver". Nehéz elhinni, h valóban így ejtik a született angolok??

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.