A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"It is the city of churches."

Fordítás:Ez a templomok városa.

4 éve

7 hozzászólás


epito3

Az a vegere. Most komolyan áaaaaaa

4 éve

Shibelion

Wut r ya babblin' 'bout?

4 éve

AndreaGido

Ugy nem jo, hogy "ez egy templomos város"? Lehet nem helyes... :) de én igy nem forditottam le

3 éve

infiltraitor

A templomos egy lovagrend volt, angolul templar

3 éve

jangci

Ezek a hangfelvételek a fülem leesik akk se halom a gyors verzióban az of szót -..-

3 éve

LosonczPte

A church gyülekezetet is jelent, nem?

3 éve

Ria591226

A church egyházat és istentiszteletet is jelent.

7 hónapja