"Hangi şaraba ihtiyacın var?"

Çeviri:Welchen Wein brauchst du?

September 10, 2016

6 Yorum
Tartışma kilitli.


Y.Poyraz

Welche- welcheN-welcheS

Ayrimlari nasil yapacagiz??


KardelenDe596034

Normalde der Wein nominativ hali .Trinken fiili kullanıldığında akkusativ olduğu için ve der in akkusativi den olduğu icin diesen Wein ya da Welchen wein oluyor.Bir das Kind için soru gelseydi Welches Kind? derdik çünkü das ın akkusativi de das ve bunu belirtmek için soru ekine -es takısı geliyor


cimbom1905.

Das=welches die=welche der=welcher den=welchen


ibrahimora4

Super Teşekkürler


CokunAydoa

Dediği gibi yazdım yanlış kabul etti


ali.ist

Ulan gramer binmez duo yetkilileri fiil neden ikinci sırada değil, bir de cevap vermezler vijdansizlar...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.