A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Their horse eats rice."

Fordítás:A lovuk rizst eszik.

4 éve

8 hozzászólás


Gabor9696

Lovuk eszik rizst xD

4 éve

gabriyyy

Miért nem "eat" és miért "eats"??? Nem egyes szám 3. személy!

4 éve

Kutymoka

Én azt írtam (igaz kicsit idétlenül fogalmaztam magyarul),hogy "Az ők lovai rizst esznek".Nem fogadta el,persze ,rájöttem,mert 1 lóról van szó,nem többről.De helyes megoldásnak nekem is azt(is) kidobta,hogy "A lova rizst eszik."Szerintem ez hülyeség,mert nem E/3,hanem T/3 a "their"....

3 éve

anna.fodor

a lovuk rizsEt eszik :) - az "E" miatt nem jó ?! :S

3 éve

LendvaiZsuzsa

miért nem jó, hogy az ö lovuk rizst eszik?

3 éve

MerciHorvt

*rizset

3 éve

JakabdmAdo

rizst???? WTF?

2 éve

corvusnotus

Abbahagyom, most, mert ebben az új feladatkörben a közreműködő beolvasóik nem pontosak. Illetve hanyagul ejtenek ki - elég gyakran általam jól ismert szavakat és ezért tévesen írom be...Úgy a mikrofonom, mint a hangszóróim kifogástalanul működnek....Sőt a fülem is mert operaénekes vagyok...Sajnálom, hogy ezt le kellett írnom, de hasonló hibák eddig is előfordultak. Elég gyakran...ennek ellenére , NAGYON SZERETEM A DUOLINGOT ÉS HÁLÁS VAGYOK A LÉTREHOZÓINAK!

Tisztelettel

HLL.

4 hónapja