"The three men tell their stories."

Fordítás:A három férfi elmondja a történetét.

February 9, 2014

9 hozzászólás


Lincsi

...történeteiket?

February 9, 2014

jozsi480410

Mivel kijelentő mondat, szerintem az is jó, hogy:Három férfi mondja el a történeteiket.

April 7, 2014

matolcsib

Igen,de itt le kellett irni angolul amit hallasz,nem leforditani...

August 3, 2014

Lincsi

A három férfi elmondja a történetüket. Ennek is jónak kellene lennie.

February 9, 2014

Vi2ualRhythm

Szerintem pedig az 'a' névelő elhagyása sem kellene, hogy hibát jelentsen!

February 20, 2014

[törölt felhasználó]

    a történeteiket miért nem jó?

    February 20, 2014

mestla

    szerintem is forditani kellene a többeszámot ...

    March 8, 2014

KovcsGbor8

    Mondja el vagy elmondja?Nem mindegy?

    August 9, 2018

bardospince

    a sztorijukat

    September 14, 2018
    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.