A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The three men tell their stories."

Fordítás:A három férfi elmondja a történetét.

0
4 éve

8 hozzászólás


Lincsi
Lincsi

...történeteiket?

2
Válasz4 éve

jozsi480410

Mivel kijelentő mondat, szerintem az is jó, hogy:Három férfi mondja el a történeteiket.

1
Válasz4 éve

matolcsib

Igen,de itt le kellett irni angolul amit hallasz,nem leforditani...

0
Válasz4 éve

Lincsi
Lincsi

A három férfi elmondja a történetüket. Ennek is jónak kellene lennie.

0
Válasz4 éve

Vi2ualRhythm

Szerintem pedig az 'a' névelő elhagyása sem kellene, hogy hibát jelentsen!

0
Válasz4 éve

[törölt felhasználó]

    a történeteiket miért nem jó?


mestla

    szerintem is forditani kellene a többeszámot ...

    0
    Válasz4 éve

KovcsGbor8

    Mondja el vagy elmondja?Nem mindegy?

    0
    Válasz5 napja