"The three men tell their stories."

Fordítás:A három férfi elmondja a történetét.

4 éve

9 hozzászólás


Lincsi
Lincsi

...történeteiket?

4 éve

jozsi480410

Mivel kijelentő mondat, szerintem az is jó, hogy:Három férfi mondja el a történeteiket.

4 éve

matolcsib

Igen,de itt le kellett irni angolul amit hallasz,nem leforditani...

4 éve

Lincsi
Lincsi

A három férfi elmondja a történetüket. Ennek is jónak kellene lennie.

4 éve

Vi2ualRhythm

Szerintem pedig az 'a' névelő elhagyása sem kellene, hogy hibát jelentsen!

4 éve

[törölt felhasználó]

    a történeteiket miért nem jó?

    4 éve

mestla

    szerintem is forditani kellene a többeszámot ...

    4 éve

KovcsGbor8

    Mondja el vagy elmondja?Nem mindegy?

    4 hónapja

bardospince

    a sztorijukat

    2 hónapja
    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.