"She has an apple."

Çeviri:Onun bir elması var.

February 9, 2014

119 Yorum

Konu önem sırasına göre

UltrAslan34

Anlaşıldı; has sahiplik anlamı katıyor cümleye.

December 16, 2014

eee760448

Has ve have sahip olmak demektir ama bazı cümlelerde have yemek anlamına da gelir fakat bu cümlede sahip olmak anlamında kullanılmış.

August 14, 2019

enes519345

Aynen

September 10, 2017

Aktas_kun

Aynen öyle

June 14, 2019

bedirhan172562

Yok ya

April 20, 2019

UltrAslan34

Onun bir elması var dedim doğru dedi.

December 13, 2014

isa426059

O değilde kızın yazdım kabul etmedi

July 10, 2019

naberege

She kız deil o yüzden she kızlarda kullanılan o anlamı tabiki farklı farklı sıfatlardada olabiliyoe

July 19, 2019

AhmetTarikTM

O elmaya sahip yazdim dogru dedi

September 21, 2014

benalev

Dogru çünkü

December 13, 2014

sevval930701

Katiliyorum

March 16, 2019

Aktas_kun

Doğru zaten

June 14, 2019

BraG16

Nasıl ya

November 26, 2017

asya2888

Olmadi bnde

October 7, 2014

FerhatDeni

Ne yazdın ki ?

November 1, 2014

udiudi47

Armut olsaydi iyiydi

January 22, 2015

umutahmet6

kızın bir elması var yanlış mı yani

January 29, 2019

black188052

Kız derken "she"mi "she"kız demek değilde o açıdan sordum ayrıca yardımım dokunacaksa eğer She=O demektir+bayanları kast ederken kullanılır

June 12, 2019

xxx171054

Has have arasındaki fark nedir

July 13, 2019

merve338783

Hafta sonu tılsımı nasıl alınır bilen var mı

September 9, 2017

ikolo123

Elmasla alınır;》

August 30, 2019

ARASBABA1

Bilmiyom

May 12, 2019

MisZeynep

Ben de bilmiyorum:(

May 16, 2018

ecemmmmmmmmmmmmm

Bende kabul etmedi

February 22, 2015

YakupMS

Neden

February 28, 2019

yavuzcan1134

beni sinir eti

November 11, 2015

FIRATANGN

O bir elmaya sahip. Yazdım doğru dedi :) Ama tam anlamı onun bir elması var yazıyor ama bunu türkçeye çevirdiğimizde elması var da olmaması lazım :)) ELMAS yanii

December 15, 2015

MisZeynep

Ben de ilk başta öyle düşündüm

May 16, 2018

sercan28885

Kız bir elmaya sahip yazdim kabul etmedi.

December 23, 2018

Philosophe643597

Onun elması ifadesini kabul etmedi.

December 24, 2018

sevde652977

Bazen "a" bazen de "an" şeklinde yazılmasının kuralını anlayamadım. Bilen varsa açıklayabilir mi?

January 4, 2019

dxtubb

Kendinden sonraki kelime ünlü harfle başlıyor ise "an" gelir. An apple gibi... Kendinden sonraki kelime ünsüzse bu sefer de "a" gelir. A man gibi...

June 25, 2019

buse673778

Onun bir elması dedim ben kabul etmedi

January 6, 2019

sadik415497

Has sahiplik anlamina geliyor

March 28, 2019

Admn123.00

Of ya bu ne be kankacım

May 21, 2019

DilberKllo

Apple elmas anlamı değil elma anlamı demek

June 3, 2019

Zeynep52226

Daha önce çıkan benzer bir soruda "Elma onda" diye çevirmişti ama şimdi uygulamanın dediği gibi yazdım benim dediğim "Onun bir elması var" dedi. Ben bu işten birşey anlamadım.

June 28, 2019

kamil128806

İs neden olmuyor?

July 22, 2019

ZaferKasap

Onun bir elması vardır dedim yanlış dedi

July 30, 2019

[aktif olmayan kullanıcı]

    Elması seems to be diamond not apple

    August 2, 2019

Tuba654321

    "Onun bir elması vardır." Kabul etmedi.

    September 23, 2019

MetinYILMA3

    O kızın bir elması var, olmazmıydı?

    October 10, 2014

Yunus429000

    She zaten kiz oldugunu bildiriyo

    July 16, 2017

tenekecezve

    kız olması için the girl olması lazım, she ve he "o" demek

    February 9, 2017

evvalGRKAN

    Ama o she kiz icin o demek

    June 21, 2017

hacerylmaz6

    fiilin olmaz

    June 19, 2017

beyza769345

    Olmaz

    November 19, 2017

4musto

    Aynen bende öle yazdım.

    October 17, 2014

cuma8080

    sik

    December 9, 2015

Sedazkaya

    Onun bir elması var olacak

    October 13, 2014

FatihArsla11

    Kızım elması var ?

    November 8, 2014

elifnazzz12

    Hiçbir zaman böyle bir şey demedim ama anlatmadan soruyorlar

    January 18, 2015

burctuc

    Kizin bir elmasi var bunu neden kabul etmedi

    January 29, 2015

tenekecezve

    kız olması için the girl olması lazım, she ve he "o" demek

    February 9, 2017

sevgi1990.

    Ben 'onun elması var' dedim kabul etti

    January 31, 2015

FurkanDarc

    kızın elması var dedim olmadı ?

    April 26, 2015

erenbaris2004

    onun bir elması varDIR yazdım zaten asıl öyle doğru (simple present) yani bence ona da doğru versinler çok iyi olacak. Bu arada duolingo yüklemesi de var İPad ve İPhone da tavsiye ederim

    August 22, 2015

YunusEmre575586

    She bayan için olur,elma için ise İt denilmesi gerekir bence ? O bir elma var çok anlamsız oluyo ama...

    October 16, 2015

destekyaz

    neden have kullanılmıyor ?

    October 20, 2015

BombasticN

    Çünkü have ben,sen,biz ve onlar derken kullanılır. I have You have We have They have She has He has

    July 22, 2017

Dilek190503

    Cunku he she ve it de has i you we they de have kullaniliyor

    November 10, 2017

crazyboys7

    Have çoğullarda kardeşim has tekilde

    November 14, 2018

bengu2005

    yanlış yapmışım ya siz

    October 23, 2015

zekine12

    o sahip bir elma oluyor cümleye göre... Fakat anlamsız olacağı için o bir elmaya sahip dedim, doğru kabul etti. Buradaki "elma" nasıl "elmaya" oluyor, anlatabilirseniz sevinirim.

    February 22, 2017

Grkem427576

    Neden has got degilll

    November 13, 2017

Q4rT3x

    O bir elmaya sahip de olabilir

    August 26, 2018

qurbanow

    She has a diamond.

    September 9, 2018

havin700331

    Bende onun yerine ingilizceden you yazıyordu garip

    September 15, 2018

aleyna779733

    Ayn

    September 17, 2018

Aleynci

    Onun bir elması var yazdığımda kabul etmedi şimdi elma onda yaz diyor yazıyorum yanlış diyor

    September 21, 2018

gurcca1

    Demek ki tek ben yanlış yapmamisimmm

    October 10, 2018

metin4

    Vt4mbujy

    October 20, 2018

kedicik351213

    Has ne demek

    November 6, 2018

Kayrabilal

    Bende yanlış algıladı

    November 17, 2018

CumaliBadu

    Her olamaz mı?

    March 2, 2014

yama.hali

    Olmaz

    May 19, 2017

Ece513310

    Olmaz

    August 29, 2017

AfraAtasev

    Aynısını yazdim

    March 31, 2016

lknurG

    Onun elması var dedim kabul etti

    November 25, 2016

ceyocan1

    sesimi duymadı

    January 2, 2017

SleymanMus2

    Mal gibi konuşuyor zaten bir şey anlamıyom

    January 11, 2017

Denizhaj

    She kızlarda 'o' anlamında olduğu içindi sanırım.

    January 30, 2017

zehrayalcn

    Onun bir elması var dedim yine yanlış kabul etti

    February 6, 2017

Sheyla601590

    Benden geç algılyor citten

    February 19, 2017

mizginakgn

    dualingo

    March 6, 2017

KubiDilek

    Lütfen biri bna yrdmci olsnn

    March 16, 2017

Onur16722

    Has ve gave arasındaki fark Has başında se oldugunda kullanılır Have digerlerinde İkisi aynı şey

    November 9, 2017

HalilKan

    Has sahiplik anlamı katıyor cümleye

    November 28, 2017

Hatice305359

    Benimki yanlis cikti

    November 29, 2017

Hatice305359

    Neden anlamadim

    November 29, 2017

Hatice305359

    Hepsini dogru yaptigima eminim

    November 29, 2017

Ouz574669

    Onun elmasi olmazmi ?

    January 20, 2018

fatma153096

    O Bir Elmaya Sahip.

    March 14, 2018

Xxikirenkx

    Anlamı ne

    March 27, 2018

Onur793407

    Acele ettim basamadım

    May 4, 2018

Fatma579647

    Anladm

    May 7, 2018

OmarAl-Tawil

    O bir elma var

    January 6, 2015

KeremE.

    "Kızın bir elması var" da olması lazım

    February 23, 2015

beyza769345

    Yanlış yazmışsı dorusu onun elması var olucak

    September 13, 2017

yamurdeirm2

    Evet öyle olması gerek

    October 29, 2018

ege159753

    vala ben harfi harfine yazdım kafa rahat en zeki benmiyim ne aranızdan

    November 5, 2015

aleyna374673

    Cevap onun elmeai var olacak guzel okursaniz anlarsinizz

    May 7, 2017

Ahmet149662

    Teaekkurlerrr.

    July 16, 2017

GaniOzturk

    çok kolay

    October 3, 2017

EceElifErc

    Onun arabası var bununda elması var

    October 13, 2017

EceElifErc

    Aynen yaa

    October 13, 2017

Ismetaydod

    Var ve has arasinda bir iliski mi var

    August 16, 2014

_Joshifer_

    Has; he, she ve ıt'de kullanılır. Örneğin bu cümlede de olduğu gibi ''She has an apple.'' olarak kullanılır. Karşılığı tam olarak ''O bir elmaya sahiptir.'' dir. Ama Türkçe'de hiçbir zaman böyle kullanılmadığından, çeviri yaparken de bu şekilde karşılık görmez. Sahiptir kelimesi yerine, var olarak kullanırız. Yani bu şekildeki cümlerlerde has ile var kelimeleri arasında ilişki vardır. :))

    August 18, 2014

filiz3724gs

    She has got an apple. . Sahiplik katmasi icin have got has got kalıpları kullanilmiyormuydu?

    January 28, 2015

pelinmiran1

    hayır kullanılmıyor gerçek cevabı onun bir elması var kizum\oğilum

    May 9, 2015

saahip

    Super bir aciklama prenses

    November 21, 2014

AytekinAda

    She o demek neden onun diye yazılıyo?

    August 24, 2014

iremkoylahisar

    has sahiplik belirtiyor ondan dolayı she has=onun

    September 28, 2014

mstfvr

    Ben she is dedim o she has anladı.

    October 12, 2014

ysfcyr

    Zaa

    November 20, 2014

talha1905

    O bir elma sahibi olmaz mı?

    April 28, 2014

gokaygumusay

    Kızın bir elması var da doğru cevap sayılmamalı mı?

    February 9, 2014

AltaySafa

    she o anlamında kullanılır kız olduğunu belirtmek için yani she ye kız diyemezsin

    February 10, 2014

bookandsleep

    She kız için kullanılsa da bir isim değildir zamirdir. Yani kız diyemezsin zamir olan o'yu kullanırsın.

    October 5, 2014
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.