Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She has an apple."

Çeviri:Onun bir elması var.

0
4 yıl önce

38 Yorum


UltrAslan34

Anlaşıldı; has sahiplik anlamı katıyor cümleye.

24
Cevap ver3 yıl önce

enes519345

Aynen

1
Cevap ver11 ay önce

yavuzcan1134

beni sinir eti

3
Cevap ver2 yıl önce

AhmetTarikTM

O elmaya sahip yazdim dogru dedi

2
Cevap ver3 yıl önce

benalev

Dogru çünkü

1
Cevap ver3 yıl önce

asya2888

Olmadi bnde

0
Cevap ver3 yıl önce

FerhatDeni

Ne yazdın ki ?

1
Cevap ver3 yıl önce

BraG16

Nasıl ya

0
Cevap ver8 ay önce

UltrAslan34

Onun bir elması var dedim doğru dedi.

2
Cevap ver3 yıl önce

MetinYILMA3

O kızın bir elması var, olmazmıydı?

1
Cevap ver3 yıl önce

Yunus429000

She zaten kiz oldugunu bildiriyo

5
Cevap ver1 yıl önce

tenekecezve

kız olması için the girl olması lazım, she ve he "o" demek

3
Cevap ver1 yıl önce

evvalGRKAN

Ama o she kiz icin o demek

7
Cevap ver1 yıl önce

hacerylmaz6

fiilin olmaz

0
Cevap ver1 yıl önce

beyza769345

Olmaz

0
Cevap ver8 ay önce

udiudi47

Armut olsaydi iyiydi

1
Cevap ver3 yıl önce

burctuc

Kizin bir elmasi var bunu neden kabul etmedi

1
Cevap ver3 yıl önce

tenekecezve

kız olması için the girl olması lazım, she ve he "o" demek

1
Cevap ver1 yıl önce

ecemmmmmmmmmmmmm

Bende kabul etmedi

1
Cevap ver3 yıl önce

destekyaz

neden have kullanılmıyor ?

1
Cevap ver2 yıl önce

BombasticN

Çünkü have ben,sen,biz ve onlar derken kullanılır. I have You have We have They have She has He has

6
Cevap ver1 yıl önce

Dilek190503

Cunku he she ve it de has i you we they de have kullaniliyor

0
Cevap ver9 ay önce

FIRATANGN

O bir elmaya sahip. Yazdım doğru dedi :) Ama tam anlamı onun bir elması var yazıyor ama bunu türkçeye çevirdiğimizde elması var da olmaması lazım :)) ELMAS yanii

1
Cevap ver2 yıl önce

MisZeynep

Ben de ilk başta öyle düşündüm

0
Cevap ver2 ay önce

merve338783

Hafta sonu tılsımı nasıl alınır bilen var mı

1
Cevap ver11 ay önce

MisZeynep

Ben de bilmiyorum:(

0
Cevap ver2 ay önce

CumaliBadu

Her olamaz mı?

0
Cevap ver4 yıl önce

yama.hali

Olmaz

0
Cevap ver1 yıl önce

Ece513310

Olmaz

0
Cevap ver11 ay önce

Sedazkaya

Onun bir elması var olacak

0
Cevap ver3 yıl önce

FatihArsla11

Kızım elması var ?

0
Cevap ver3 yıl önce

elifnazzz12

Hiçbir zaman böyle bir şey demedim ama anlatmadan soruyorlar

0
Cevap ver3 yıl önce

sevgi1990.

Ben 'onun elması var' dedim kabul etti

0
Cevap ver3 yıl önce

FurkanDarc

kızın elması var dedim olmadı ?

0
Cevap ver3 yıl önce