"Shehasanapple."

Çeviri:Onun bir elması var.

4 yıl önce

13 Yorum


UltrAslan34

Anlaşıldı; has sahiplik anlamı katıyor cümleye.

4 yıl önce

enes519345

Aynen

1 yıl önce

AhmetTarikTM

O elmaya sahip yazdim dogru dedi

4 yıl önce

benalev

Dogru çünkü

4 yıl önce

yavuzcan1134

beni sinir eti

3 yıl önce

UltrAslan34

Onun bir elması var dedim doğru dedi.

4 yıl önce

udiudi47

Armut olsaydi iyiydi

3 yıl önce

ecemmmmmmmmmmmmm

Bende kabul etmedi

3 yıl önce

destekyaz

neden have kullanılmıyor ?

3 yıl önce

BombasticN

Çünkü have ben,sen,biz ve onlar derken kullanılır. I have You have We have They have She has He has

1 yıl önce

Dilek190503

Cunku he she ve it de has i you we they de have kullaniliyor

1 yıl önce

FIRATANGN

O bir elmaya sahip. Yazdım doğru dedi :) Ama tam anlamı onun bir elması var yazıyor ama bunu türkçeye çevirdiğimizde elması var da olmaması lazım :)) ELMAS yanii

3 yıl önce

merve338783

Hafta sonu tılsımı nasıl alınır bilen var mı

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.