Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She has an apple."

Çeviri:Onun bir elması var.

4 yıl önce

45 Yorum


UltrAslan34

Anlaşıldı; has sahiplik anlamı katıyor cümleye.

3 yıl önce

enes519345

Aynen

1 yıl önce

yavuzcan1134

beni sinir eti

2 yıl önce

AhmetTarikTM

O elmaya sahip yazdim dogru dedi

4 yıl önce

benalev

Dogru çünkü

3 yıl önce

asya2888

Olmadi bnde

4 yıl önce

FerhatDeni

Ne yazdın ki ?

3 yıl önce

BraG16

Nasıl ya

10 ay önce

UltrAslan34

Onun bir elması var dedim doğru dedi.

3 yıl önce

udiudi47

Armut olsaydi iyiydi

3 yıl önce

MetinYILMA3

O kızın bir elması var, olmazmıydı?

4 yıl önce

Yunus429000

She zaten kiz oldugunu bildiriyo

1 yıl önce

tenekecezve

kız olması için the girl olması lazım, she ve he "o" demek

1 yıl önce

evvalGRKAN

Ama o she kiz icin o demek

1 yıl önce

hacerylmaz6

fiilin olmaz

1 yıl önce

beyza769345

Olmaz

10 ay önce

burctuc

Kizin bir elmasi var bunu neden kabul etmedi

3 yıl önce

tenekecezve

kız olması için the girl olması lazım, she ve he "o" demek

1 yıl önce

ecemmmmmmmmmmmmm

Bende kabul etmedi

3 yıl önce

destekyaz

neden have kullanılmıyor ?

2 yıl önce

BombasticN

Çünkü have ben,sen,biz ve onlar derken kullanılır. I have You have We have They have She has He has

1 yıl önce

Dilek190503

Cunku he she ve it de has i you we they de have kullaniliyor

11 ay önce

FIRATANGN

O bir elmaya sahip. Yazdım doğru dedi :) Ama tam anlamı onun bir elması var yazıyor ama bunu türkçeye çevirdiğimizde elması var da olmaması lazım :)) ELMAS yanii

2 yıl önce

MisZeynep

Ben de ilk başta öyle düşündüm

5 ay önce

merve338783

Hafta sonu tılsımı nasıl alınır bilen var mı

1 yıl önce

MisZeynep

Ben de bilmiyorum:(

5 ay önce

CumaliBadu

Her olamaz mı?

4 yıl önce

yama.hali

Olmaz

1 yıl önce

Ece513310

Olmaz

1 yıl önce

Sedazkaya

Onun bir elması var olacak

4 yıl önce

FatihArsla11

Kızım elması var ?

3 yıl önce

elifnazzz12

Hiçbir zaman böyle bir şey demedim ama anlatmadan soruyorlar

3 yıl önce

sevgi1990.

Ben 'onun elması var' dedim kabul etti

3 yıl önce

FurkanDarc

kızın elması var dedim olmadı ?

3 yıl önce

erenbaris2004

onun bir elması varDIR yazdım zaten asıl öyle doğru (simple present) yani bence ona da doğru versinler çok iyi olacak. Bu arada duolingo yüklemesi de var İPad ve İPhone da tavsiye ederim

3 yıl önce

YunusEmre575586

She bayan için olur,elma için ise İt denilmesi gerekir bence ? O bir elma var çok anlamsız oluyo ama...

3 yıl önce

bengu2005

yanlış yapmışım ya siz

2 yıl önce

zekine12

o sahip bir elma oluyor cümleye göre... Fakat anlamsız olacağı için o bir elmaya sahip dedim, doğru kabul etti. Buradaki "elma" nasıl "elmaya" oluyor, anlatabilirseniz sevinirim.

1 yıl önce

Grkem427576

Neden has got degilll

11 ay önce

Q4rT3x

O bir elmaya sahip de olabilir

1 ay önce

qurbanow

She has a diamond.

1 ay önce

havin700331

Bende onun yerine ingilizceden you yazıyordu garip

1 ay önce

aleyna779733

Ayn

1 ay önce

Aleynci

Onun bir elması var yazdığımda kabul etmedi şimdi elma onda yaz diyor yazıyorum yanlış diyor

3 hafta önce

gurcca1

Demek ki tek ben yanlış yapmamisimmm

1 hafta önce