1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She has an apple."

"She has an apple."

Çeviri:Onun bir elması var.

February 9, 2014

61 Yorum


UltrAslan34

Anlaşıldı; has sahiplik anlamı katıyor cümleye.


Ecea.b1094210

Has ve have sahip olmak demektir ama bazı cümlelerde have yemek anlamına da gelir fakat bu cümlede sahip olmak anlamında kullanılmış.


abdullahgn140347

Evet He has a car, onun arabası mesela


xxx171054

Has have arasındaki fark nedir


cansklanbi

Has he she it gibi tekil öznelere have ise you we they gibi çoğul oznelere gelir. Bir istisna olarak have I(=ben) öznesine de gelir.


Furkan495483

Has tekil özne için, have çogul özne için diye biliyorum


Eyll203126

Has she he it de kullanılır Have ise ı you we they de :)


AhmetTarikTM

O elmaya sahip yazdim dogru dedi


[aktif olmayan kullanıcı]

    Dogru çünkü


UltrAslan34

    Onun bir elması var dedim doğru dedi.


LaLoLsh

    Daha önce çıkan benzer bir soruda "Elma onda" diye çevirmişti ama şimdi uygulamanın dediği gibi yazdım benim dediğim "Onun bir elması var" dedi. Ben bu işten birşey anlamadım.


farukatacan08

    Kesinlikle katılıyorum aynısını yaşadım.


cansklanbi

    Daha önce çıkan cümle şuydu: he has THE apple. Bu cümle ise: she has AN apple.


AsrhaktanY1

    "(She,he,it) has" =onun anlamı katıyor.


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Has sahiplik anlamina geliyor


ZaferKasap

      Onun bir elması vardır dedim yanlış dedi


meltemyerl1

      -dır anlamını ney katıyor aceba bende böyle düşünmüştüm


61TUBA61

      Gacha life i bilenleri gorim begenin sjsjsjs


NerimanEREN

      Anladım has "sahiplik" belirtiyor


udiudi47

      Armut olsaydi iyiydi


YunusEmre575586

      She bayan için olur,elma için ise İt denilmesi gerekir bence ? O bir elma var çok anlamsız oluyo ama...


qurbanow

      She has a diamond.


Philosophe643597

      Onun elması ifadesini kabul etmedi.


buse673778

      Onun bir elması dedim ben kabul etmedi


nezir_12300

      Of ya bu ne be kankacım


DilberKllo

      Apple elmas anlamı değil elma anlamı demek


kamil128806

      İs neden olmuyor?


      [aktif olmayan kullanıcı]

        Elması seems to be diamond not apple


Tuba654321

        "Onun bir elması vardır." Kabul etmedi.


61TUBA61

        Benim adimda TUBA


Talha725560

        An ~ a neye göre değişiyor


mer858560

        Onun bir tane elması var dedim yanlış kabul etti


AliKerimov2

        Cevab onun bir elmasi var


Karanfilus

        Nerede have nerede has az kaldı öğreneveğim. 10 seneye kalmaz bir turizm çalışanı kadar ingilizce öğrenmiş olurum.


BerraKurt4

        Yaaaaaâaaaaaaaaaa


pearl706054

        Kizin bir elmasi var defim she has an Apple ??


CanZeynepSu

        Ben de onun bir elması var yazdım


BerilNazDa

        Onun bir elması var güzel mi güzel. Armutuda var özel mi özel. Sadece kavunu yok...


nehir690715

        Onun bir elmasi var yada o elmaya sahip de denir


nehir690715

        Onun elması var yada o elmaya sahip


Taner142943

        Kiz bir elmaya sahip neden yanlis cevap


Sally53647

        Telefon kullanımından dolayı bildiğim cümleyi yanlış olmasına neden oluyorum


BertuGunduz

        Kızın bir elması var ı neden kabul etmiyor


semanurkay976401

        A ile an arasındaki farkı anlatabilir mi biri


Paptya_

        Orda var kelimesi yoktu


EmreOzan10

        O onun bir elması var dedim yanlisladi


hasan507715

        She olduğundan kız diye vurgulamak gerekmiyor mu


Merve224844

        An ve a arasındaki fark nedir


MusaDalkil

        ya arkadaşlar has ne demek


havva28672

        Ben. her zaman . onun bir elması var dedigimde hep kabul etti.

        Bu tmm ama birde merak ettim
        bu sefer (onun). Degil (o. ) Yazdimbir elmaya sahip yazdım onuda kabul etti duolingo bana hangisini dormus oldu benim kafam karıştı

        Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.