Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sen süt içersin ve peynirli bir sandviç yersin."

Çeviri:You drink milk and eat a cheese sandwich.

4 yıl önce

50 Yorum


SalihKurt2

Program guzel ama bunun ustune saglam bir ders almak sart.tumlemeler ve tamlamalari nereye koyacagini nezaman kullanacagini sasiriyor insan

3 yıl önce

Gnawax

You drink milk the eat cheese an sandwich '' neden buda olmasın ki

3 yıl önce

Oyku_10

An değil a olmalıydı çünkü sandwich sessiz harfle başliyor .Eğer sesli harfle başlayan bir yiyecek olsa olurdu . 2.si cheese ve a nin yerleri değistirilmeli .yoksa cümle devrik olur

8 ay önce

alev238018

Onlarin sordugu zaten devrik bence

3 ay önce

Melisalison

you drink milk and eat the cheesee sandwich eğer 'bir' kelimesi olmasaydı bu cümle olur muydu?

4 yıl önce

BerkayPehlivan

Olmazdı çünkü the yazmışsın.

4 yıl önce

akalina13

"The" yerine "a" olsaydı doğru olurdu

4 yıl önce

Oyku_10

Hayır 'the' kelimesi -ı -u anlamında

8 ay önce

gamzeuak1

Cümlenin anlamı "sen süt içersin ve peynirli bir sandviç yersin." Değil "sen süt içersin ve peynirli sandvici yersin." Olurdu

2 ay önce

123456789ay

İngilizcede bir harf dahi değişirse anlam bozulur bu yüzden bir kelimesi konulmalı eğer konulmassa ne kadar sandviç oluğunu bilemeyiz :-) ligot verir misin?

4 yıl önce

oguzhan31

vermem git kazan kendin kazan

3 yıl önce

bitlisliibrahim

One kelimesinin anlamı ne yani cümleye ne anlam katıyor

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

O da bir demek.

4 yıl önce

oguzhan31

one bir demek

3 yıl önce

essmaca

'You drinks milk and eat a cheese sandwich' yazdim burada ki s cumlenin ne sekilde degistiriyor acaba

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Yükleme s takısı geniş zamanda özne he, she, it olunca gelir ama özne I, you, we, they olunca gelmez.

4 yıl önce

sispit

milk kelimesinden önce neden the yazamayız?

3 yıl önce

.ozlem.

Herhangi bir sut değil cunku belli bir sut

3 yıl önce

5392121155

Vallaha

3 yıl önce

GurkanOYMAK

You include milk and cheese you eat a sandwich.

2 yıl önce

MyDaddyBieber

"You drink milk and eat cheese a sandwich." yazdım, kabul etmedi :/

2 yıl önce

sahiretunc

Cok zordu

1 yıl önce

hasan471095

You drink milk and eat a cheese sandwich

1 yıl önce

Sla752468

anlamiyom bu duolingoyu

10 ay önce

omer137865

You drink milk and cheese eat a sandwich yaziyorum kabul edilmiyor sebebi ne acaba.m

7 ay önce

zgnKaraola

Çok uzun uğraşmadım bile

5 ay önce

ali4375

Evet

2 ay önce

gamzeuak1

"You drink milk and eat a cheese sandwich" deyince kabul etti cevabı ama ben az önce "you drink milk and eat cheese a sandwich" dediğimde kabul etmedi ikinci yazdığım cevapta "BİR PEYNİRLİ sandviç" anlamı çıkma ihtimali yok mu açıklayabilir misiniz bana bunu

2 ay önce

FarukAte2

Sordugu ile cevap devrik. Cevapta sen sut icersin ve bir peynirli sandvic yersin diyor soru ise farkli

1 ay önce

songl149255

Bende "with cheese a sandwich" yazdım kabul etmedi

4 hafta önce

sevvalgk

sadece bir a harfi neden bu kadar önemli ki?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çünkü İngilizcenin kuralı öyle https://www.duolingo.com/comment/2319658

4 yıl önce

NisanurTrk1

Aynen

3 yıl önce

oguzhan31

a :e olmassa cümle bozulur

3 yıl önce

ecbrz

" You drink milk and eat cheese with a sandwich " ????

4 yıl önce

oguzhan31

o :sen süt içersin ve peynirli sandviç yersin demek

3 yıl önce

zerrinata

a Sandwich with cheese de oluyor ben öyle yaptım kabul ettiler

3 yıl önce

AliBurakTo

Cheesy sandwich olmaz mı ?

4 yıl önce

meyra2802

Olmaz cunku daha cok cheese kullaniliyo

4 yıl önce

mguner88

cheesy sandwich kesinlikle kabul edilmeli. anlam aynı, yaygınlık mesele değil bu noktada

4 yıl önce

BerkayPehlivan

Peynirli sandviç demek için "sandwich with cheese" de diyebilirsiniz. Bunun anlamı tam olarak peynirli sanviç değildir. Sandviç ile peynir gibidir. Yani ketçaplı makarna derken with kullanırız.

4 yıl önce

123456789ay

Ben şöyle yazdım : you drink milk and cheese eat a sandwich olmazmıydı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır kelimelerin sırası çok karışmış ve yanlış olmuş

4 yıl önce

lawlei

Cheeseburger yazdm ben :D

4 yıl önce

hilal.yuce

Ya. You drink Milk and Eat THE cheese a sandwich yazdım neden yanlıs oluyor acıklar mısınız

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"peynirli sandvici yersin" olur çünkü ,belirli bir sandviç varmış gibi.

4 yıl önce

ozkanbayram

cheese a sandwich neden olmaz

4 yıl önce

mustafa_sari

a sandwich with cheese yazdım doğru kabul etti.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"cheese sandwich" bi tamlama, "a" her zaman önce gelir

4 yıl önce

azaroghli

Cheese a sandwich=penir bir sandvic, A cheese sandwich = peynirli bir sandvic

4 yıl önce