Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Я не здатна бігти сьогодні."

Переклад:I am not able to run today.

1 рік тому

3 коментарі


Fb8U1
Fb8U1

I do not able to run today. Чи можна так? Able - здатний. Це прикметник. А допоміжне do вживається з дієсловом. Прикметнику потрібно додати не do, а дієслово-зв'язку to be у відповідному часі, особі і числі, щоб утворити присудок, без якого повне англійське реченя не буває. Тобто, I am not able to run today. Дієслово-зв'язка am стало частиною складеного іменного присудка: am not able. Детальніше тут: http://easy-english.com.ua/predicate/

1 рік тому

Oleg653816

Дякую, тепер зрозуміло. Причому поки відкривав Ваше пояснення, про себе, швиденько переклав це речення і о диво, чи то просто запам'яталось, але переклав з часткою am.

1 рік тому

Oleg653816

I do not able to run today - чому так не можна?

1 рік тому