1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich trinke Milch."

"Ich trinke Milch."

Çeviri:Ben süt içiyorum.

September 11, 2016

9 Yorum


QabilNezir

Trinkst neden olmaz?


Selcen_Ozturk

cunku o iciyorsun demek


Esmeralda431459

Çünkü trinkst "du" öznesinin fiil çekimi ich icin "trinken" fiilinde sondaki -n düşer ve "trinke" olur


FatmaYldzh1

Ich trinke milch Ben sut iciyorum


cihanj

Trinkst trinken trinkt trinke arasinda ne gibi fark var


Beyza366949

Ne fark var trinke ile arasında?


ceko01

Iciyom yazdim kabul etmedi


zeynepgkme2

ha ben süt içiyorum ha ben sütü içiyorum ne farkeder ya bunları düzeltin arkadaşlar


FerideKzld

Neden bazen die Milch, bazen sadece Milch o ayrımı anlayamadım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.