"Ich trinke Milch."

Çeviri:Ben süt içiyorum.

September 11, 2016

18 Yorum
Tartışma kilitli.


QabilNezir

Trinkst neden olmaz?


Esmeralda431459

Çünkü trinkst "du" öznesinin fiil çekimi ich icin "trinken" fiilinde sondaki -n düşer ve "trinke" olur


Lila357649

Çünkü trinkst du oldukda oluyor


Lila357649

Yani sen içiyorsun demek


Lila357649

Yani sen içiyorsun demek.


DilaraB.2

İçiyorum-içerim fark etmiyor mu zamana göre?


FatmaYldzh1

Ich trinke milch Ben sut iciyorum


cihanj

Trinkst trinken trinkt trinke arasinda ne gibi fark var


Merve78567

ich trinke du trinkst er/sie/es trinkt wir trinken ihr trinkt sie trinken Fiil çekimleri kişi zamirine göre değişiyor


Beyza366949

Ne fark var trinke ile arasında?


ceko01

Iciyom yazdim kabul etmedi


EgeBurkays

Türkçede içiyom diye bir çekim yok normalde o içiyorum


sunshineflx

Almancadan önce Türkçe öğren bence


FerideKzld

Neden bazen die Milch, bazen sadece Milch o ayrımı anlayamadım


zeynepgkme2

ha ben süt içiyorum ha ben sütü içiyorum ne farkeder ya bunları düzeltin arkadaşlar


habibemre2

neden sadec Milch de die Milch veya eine Milch değil?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.