Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ich trinke Milch."

Çeviri:Ben süt içiyorum.

2 yıl önce

7 Yorum


QabilNezir

Trinkst neden olmaz?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cunku o iciyorsun demek

2 yıl önce

Esmeralda431459

Çünkü trinkst "du" öznesinin fiil çekimi ich icin "trinken" fiilinde sondaki -n düşer ve "trinke" olur

11 ay önce

DuruTEZCAN1

O "ich" in trinken çekimi değil

8 ay önce

DilaraB.2

İçiyorum-içerim fark etmiyor mu zamana göre?

1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

almancada fark yok

1 yıl önce

FatmaYldzh1

Ich trinke milch Ben sut iciyorum

5 gün önce