"IchtrinkeMilch."

Çeviri:Ben süt içiyorum.

2 yıl önce

9 Yorum


QabilNezir

Trinkst neden olmaz?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cunku o iciyorsun demek

2 yıl önce

Esmeralda431459

Çünkü trinkst "du" öznesinin fiil çekimi ich icin "trinken" fiilinde sondaki -n düşer ve "trinke" olur

1 yıl önce

DuruTEZCAN1

O "ich" in trinken çekimi değil

10 ay önce

DilaraB.2

İçiyorum-içerim fark etmiyor mu zamana göre?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

almancada fark yok

2 yıl önce

FatmaYldzh1

Ich trinke milch Ben sut iciyorum

2 ay önce

cihanj
cihanj

Trinkst trinken trinkt trinke arasinda ne gibi fark var

1 ay önce

Beyza366949

Ne fark var trinke ile arasında?

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.