Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ich trinke Milch."

Çeviri:Ben süt içiyorum.

0
1 yıl önce

6 Yorum


QabilNezir

Trinkst neden olmaz?

0
Cevap ver1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cunku o iciyorsun demek

4
Cevap ver1 yıl önce

Esmeralda431459

Çünkü trinkst "du" öznesinin fiil çekimi ich icin "trinken" fiilinde sondaki -n düşer ve "trinke" olur

2
Cevap ver10 ay önce

DuruTEZCAN1

O "ich" in trinken çekimi değil

0
Cevap ver7 ay önce

DilaraB.2

İçiyorum-içerim fark etmiyor mu zamana göre?

0
Cevap ver1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

almancada fark yok

2
Cevap ver1 yıl önce