1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We eat an apple."

"We eat an apple."

Çeviri:Biz bir elma yeriz.

February 9, 2014

55 Yorum


KupaBesta

( biz bir elma yedik ) dedim pişmanım

July 2, 2014

cankuvan

O cumleyi nasil cikardin ordan haci

July 21, 2014

melih714

sen nasıl çıkardın

September 4, 2014

saYoncaAkk

:D

October 28, 2014

nida_senol

biz bir elma yedik yazanlar için bir tavsiye eğer YEDİK diyecekseniz demeden önce bir düşünün yedik geçmiş zaman(past tense).geçmiş zaman da fiillerin 2. hali kullanılır♥=) umarım işinize yaramıştırrr=)

November 17, 2016

Wedad_Doody

Why not (yer)??

April 3, 2014

omercito
Mod

I eat = (Ben) Yer-im

You eat = (Sen) Yer-sin

He/she/it eats = (O) Yer

We eat = (Biz) Yer-iz

You eat = (Siz) Yer-siniz

They eat = (Onlar) Yer-ler or (Onlar) Yer

So, if you say only "yer", you will be indicating him/her/it or them eating.

April 3, 2014

keklik2323

Teşekkürler

October 12, 2014

yesilbezelye

A apple desek yanlış mı olur? A ve an in farkını açıklarmısınız?

September 5, 2014

AoFofTaoL

eğer kelime sesli harf ile başlıyorsa "An" kullanılır. apple sesli ile başladığı için "a" yerine "an" kullanılır.

September 12, 2014

yesilbezelye

Anladım, teşekkürler.

September 13, 2014

zehra361272

Cok sevindim

September 4, 2017

ecenur.kal

Yiigiogfgjhhhhjk

December 7, 2014

HandeSude

Apple kelimesi sesli bir harf ile başladığı için araya bir sessiz harf gelmesi gerekir.Fakat ingilizler oraya "n" sessiz harfini getirmiştir.Bu yüzden bizler de "A apple" demek yerine "An apple" dlyoruz.Umarım verdiğim bilgi senin işine yarar.

October 6, 2014

zehra361272

Simdi soyle akil vermek gibi olmasin ama a apple deyil an apple an apple de sadece elma demek eger anlata bildiysem sevinirim ozge arkadasim opdum

September 4, 2017

zeynepertkn

Off soyluyorum ama kabul etmiyor acaba çevremdeki seslerden mi

October 13, 2014

alpella

Cok ses olunca anlamaz

November 3, 2014

Nazlzgler

bende biz elma yedik dedim ama yanlış an yoktu

October 14, 2014

mehmetkader1

biz elma yeriz geniz zaman olduğu için doğru - biz elma yedik geçmiş zaman olduğundan yanlış.

October 6, 2015

Lady_ray_cyrus

Bu nedir justin aşkına ya

November 3, 2014

fuatfurkan

We biz mi demekti yaa

November 9, 2014

EmirKaraman10

Amk ben biz bir elma yeriz yazdm

November 23, 2014

sukrucan.yldz

Biz yeriz bir elma yazdim yanlis dedi

December 1, 2014

ecelight

Biz elma yeriz yazdim oldu

December 5, 2014

ecenur.kal

78ruytuyyu8iuuiiy

December 7, 2014

sum1907

ben bi yemek fiilini unuttum yanlış dedi

December 11, 2014

ecesahn

biz bir elma yerizde genis zaman neden eats diye yazilmadi

December 14, 2014

Cansu333034

Çünkü kişiniz eğer he she it ise -s takısı gelir.

May 12, 2018

SerhatEfe

biz bir elma yeriz olmazmı bu arada kupabesta senin pişmanlığının aynısı bend yaşıyorum

February 11, 2015

sahinckl

Bir nerde ya, biz elma yeriz

March 4, 2015

Swat61

aynen çok saçma oluyor bazen

May 5, 2015

kader.emine

bence bu cümle yanlış çünkü içinde 1 geçiyor ama çeviride geçmiyor

June 12, 2015

mefatihmet

the i hali değil mi

August 21, 2015

muhammetDuolingo

telaffuz edemedim :(

November 25, 2015

ananreyiz33

nımcık gibi şii yapıyonuzzzz

February 2, 2016

AYEYilmaze

kupabesta şoyle yazıcak tınbiz bir elma yeriz

February 3, 2016

tutaya16

ARKADAŞLAR

March 13, 2016

Anar_seaman

biz elma yeriz de olur

July 2, 2016

baranlingo129

elma yemesek olurmu

October 6, 2016

AtuKing

bu uygulamayi duzeltin lutfen sinirlerini bozuyor insanin

January 30, 2017

abuzuttin

sesialgılamayor

January 31, 2017

abuzuttin

jb mvbföndgfdkndhbedkjbgkjdfr dualingo sorunlu ne söylemeem gerekiyorsa sölledim çok sinirliyim dbdbcvcbdbedbdebbfbfnbfbfbfrbbfvbbnnn bhjlllllfsv

January 31, 2017

umutbilgin3

noktayı koymadım diye kay mı bettim

June 29, 2017

Fatih190924

Çevremde ses yokki yinede söylüyorum anlamıyor

August 6, 2017

zehra361272

Ben bu programi cok sevdim yaa cok guzel ingilizceyi pekte bilmiyordum ama cok guzel ogrendim burada yaaa

September 4, 2017

cihanba

Anlamıyor ki arkada ses olmamasına rağmen

March 1, 2018

umutugr

Ne kadar sacma bir hata.. Biz bir elma yeriz diyorum hata veriyor ve doğru ceviri olarak yine biz bir elma yeriz diyor..

March 24, 2018

EzgiMeryem

Çokolay

April 1, 2018

elift37

Biz birer elma yeriz i nasil soyleriz

April 24, 2018

Cansu333034

Bu tür cümpelerde neden am is are kullanılmıyor??

May 12, 2018

MerveSafaA2

Arkadaslar beni arkadas olarak alasaniza

January 5, 2019

Nehir132237

Biz elmayı yeriz dedim cok pişmanım

February 9, 2019

Asena389895

Hangisini soyleyecegimi bilmiyorum

April 14, 2019

Murat453192

Biz Elma Yeriz

June 28, 2019

MelikeBilg13

Ben yazmadim konustum

October 16, 2019, 7:28 AM
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.