1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We eat an apple."

"We eat an apple."

Çeviri:Biz bir elma yeriz.

February 9, 2014

70 Yorum


nida_senol

biz bir elma yedik yazanlar için bir tavsiye eğer YEDİK diyecekseniz demeden önce bir düşünün yedik geçmiş zaman(past tense).geçmiş zaman da fiillerin 2. hali kullanılır♥=) umarım işinize yaramıştırrr=)


mavisimpolat

Nida_senol Haklisin bebeğim bnde öyle düşünüyorum cnm askim bitanesi


ekinci.65

Himmm abla hangisi senin aşkın


KupaBesta

( biz bir elma yedik ) dedim pişmanım


cankuvan

O cumleyi nasil cikardin ordan haci


-lalalalisa_m-

YEDİK diyenler için YEDİK geçmiş zaman olur YERİZ şimdiki zaman YİYECEĞİZ gelecek zamandır Yeriz=eat Umarım işinize yaramıştır :)


NisaKo11

Hemen önume biz eki geldi ya biz kemimesini bilmeseydim bu buyuk bir sorun once anlatilmasi gerek hic gormedii kelimeleri insan nasil cozcek onuda bilmiyorum


ekinci.65

Bir sensin amık piç


ekinci.65

Aynnn cnm bende bi bilsem


Anar_seaman

biz elma yeriz de olur


Ela800476

Hayır olmaz çünkü oradaki an bir anlamına geliyor onu eklemezsen yanlış cikar bu yüzden Biz bir elma yeriz yazmalısın eğer öyle yazmazsan kabul etmez


omercito

I eat = (Ben) Yer-im

You eat = (Sen) Yer-sin

He/she/it eats = (O) Yer

We eat = (Biz) Yer-iz

You eat = (Siz) Yer-siniz

They eat = (Onlar) Yer-ler or (Onlar) Yer

So, if you say only "yer", you will be indicating him/her/it or them eating.


zeynepertkn

Off soyluyorum ama kabul etmiyor acaba çevremdeki seslerden mi


alpella

Cok ses olunca anlamaz


ekinci.65

O sıkıntı hiç deyil ben kalabalık ortamda açıyorum hiç sıkıntı deyil kankisi anladınmı


ekinci.65

Orda bi bayrak gibi bir şey var oraya bas cevabım kabul edilmiyor bas sana yardımcı olurlar


Nazlzgler

bende biz elma yedik dedim ama yanlış an yoktu


mehmetkader1

biz elma yeriz geniz zaman olduğu için doğru - biz elma yedik geçmiş zaman olduğundan yanlış.


Lady_ray_cyrus

Bu nedir justin aşkına ya


fuatfurkan

We biz mi demekti yaa


sukrucan.yldz

Biz yeriz bir elma yazdim yanlis dedi


sum1907

ben bi yemek fiilini unuttum yanlış dedi


ecesahn

biz bir elma yerizde genis zaman neden eats diye yazilmadi


Cansu333034

Çünkü kişiniz eğer he she it ise -s takısı gelir.


SerhatEfe

biz bir elma yeriz olmazmı bu arada kupabesta senin pişmanlığının aynısı bend yaşıyorum


sahinckl

Bir nerde ya, biz elma yeriz


Swat61

aynen çok saçma oluyor bazen


kader.emine

bence bu cümle yanlış çünkü içinde 1 geçiyor ama çeviride geçmiyor


mefatihmet

the i hali değil mi


ananreyiz33

nımcık gibi şii yapıyonuzzzz


AYEYilmaze

kupabesta şoyle yazıcak tınbiz bir elma yeriz


baranlingo129

elma yemesek olurmu


AtuKing

bu uygulamayi duzeltin lutfen sinirlerini bozuyor insanin


abuzuttin

jb mvbföndgfdkndhbedkjbgkjdfr dualingo sorunlu ne söylemeem gerekiyorsa sölledim çok sinirliyim dbdbcvcbdbedbdebbfbfnbfbfbfrbbfvbbnnn bhjlllllfsv


umutbilgin3

noktayı koymadım diye kay mı bettim


Fatih190924

Çevremde ses yokki yinede söylüyorum anlamıyor


zehra361272

Ben bu programi cok sevdim yaa cok guzel ingilizceyi pekte bilmiyordum ama cok guzel ogrendim burada yaaa


cihanba

Anlamıyor ki arkada ses olmamasına rağmen


umutugr

Ne kadar sacma bir hata.. Biz bir elma yeriz diyorum hata veriyor ve doğru ceviri olarak yine biz bir elma yeriz diyor..


elift37

Biz birer elma yeriz i nasil soyleriz


Cansu333034

Bu tür cümpelerde neden am is are kullanılmıyor??


MerveSafaA2

Arkadaslar beni arkadas olarak alasaniza


Nehir132237

Biz elmayı yeriz dedim cok pişmanım


AsenAlmina

Hangisini soyleyecegimi bilmiyorum


MelikeBilg13

Ben yazmadim konustum


Brakele5

Ne ya bu yok içmiş yok yemiş dur bi yerinde


ZleyhaTopd

En iyisi sonra bu alıştırma yi yapalım dyip duruyon agaaaa


Sla796744

Tam okuyacaktım kapandı


Aysima999749

Ya yanlislikla ingilizceyi yazdm ama dogruydu


-Irmak-

Doğru yaptım ama bence cümlenin mantığı hatalı aslında bu cümlede "biz bir elma yeriz" yerine "biz birer elma yeriz" olmalı sonuçta iki kişi bir elma yiyemez


glese2

Bu ne biçim soru


mehmetkara357912

''Biz elma yeriz'' değilmidir cevap bir elma neden oluyor ?


mehmetkara357912

Biz elma yeriz olmaz mı


Alparslanz577946

Ben türkçe ingilizce arapça çince japonyaca amerikaca azerbeycancanca sivilce yi 5 kupaya kadar bitirdim


ekinci.65

Sağol sunlar ben arapça biliyom ama burdan tekrar edirem


ebrar710451

Bu soru cikinca karsiniza hemen zaman fiillerini akliniza getirin


YusufSungu9

We eat an apple diyeceksiniz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.