Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We eat an apple."

Çeviri:Biz bir elma yeriz.

0
4 yıl önce

50 Yorum


KupaBesta

( biz bir elma yedik ) dedim pişmanım

6
Cevap ver4 yıl önce

cankuvan

O cumleyi nasil cikardin ordan haci

1
Cevap ver4 yıl önce

melih714

sen nasıl çıkardın

0
Cevap ver3 yıl önce

saYoncaAkk

:D

0
Cevap ver3 yıl önce

nida_senol

biz bir elma yedik yazanlar için bir tavsiye eğer YEDİK diyecekseniz demeden önce bir düşünün yedik geçmiş zaman(past tense).geçmiş zaman da fiillerin 2. hali kullanılır♥=) umarım işinize yaramıştırrr=)

3
Cevap ver1 yıl önce

Wedad_Doody

Why not (yer)??

0
Cevap ver14 yıl önce

omercito
omercito

I eat = (Ben) Yer-im

You eat = (Sen) Yer-sin

He/she/it eats = (O) Yer

We eat = (Biz) Yer-iz

You eat = (Siz) Yer-siniz

They eat = (Onlar) Yer-ler or (Onlar) Yer

So, if you say only "yer", you will be indicating him/her/it or them eating.

17
Cevap ver24 yıl önce

keklik2323

Teşekkürler

1
Cevap ver3 yıl önce

yesilbezelye

A apple desek yanlış mı olur? A ve an in farkını açıklarmısınız?

0
Cevap ver3 yıl önce

AoFofTaoL

eğer kelime sesli harf ile başlıyorsa "An" kullanılır. apple sesli ile başladığı için "a" yerine "an" kullanılır.

6
Cevap ver3 yıl önce

yesilbezelye

Anladım, teşekkürler.

0
Cevap ver3 yıl önce

zehra361272

Cok sevindim

0
Cevap ver11 ay önce

ecenur.kal

Yiigiogfgjhhhhjk

0
Cevap ver3 yıl önce

HandeSude

Apple kelimesi sesli bir harf ile başladığı için araya bir sessiz harf gelmesi gerekir.Fakat ingilizler oraya "n" sessiz harfini getirmiştir.Bu yüzden bizler de "A apple" demek yerine "An apple" dlyoruz.Umarım verdiğim bilgi senin işine yarar.

3
Cevap ver3 yıl önce

zehra361272

Simdi soyle akil vermek gibi olmasin ama a apple deyil an apple an apple de sadece elma demek eger anlata bildiysem sevinirim ozge arkadasim opdum

1
Cevap ver11 ay önce

zeynepertkn

Off soyluyorum ama kabul etmiyor acaba çevremdeki seslerden mi

0
Cevap ver3 yıl önce

alpella

Cok ses olunca anlamaz

0
Cevap ver3 yıl önce

Nazlzgler

bende biz elma yedik dedim ama yanlış an yoktu

0
Cevap ver3 yıl önce

mehmetkader1

biz elma yeriz geniz zaman olduğu için doğru - biz elma yedik geçmiş zaman olduğundan yanlış.

0
Cevap ver2 yıl önce

Lady_ray_cyrus

Bu nedir justin aşkına ya

0
Cevap ver3 yıl önce

fuatfurkan

We biz mi demekti yaa

0
Cevap ver3 yıl önce

EmirKaraman10

Amk ben biz bir elma yeriz yazdm

0
Cevap ver3 yıl önce

sukrucan.yldz

Biz yeriz bir elma yazdim yanlis dedi

0
Cevap ver3 yıl önce

EceNurAydemir

Biz elma yeriz yazdim oldu

0
Cevap ver3 yıl önce