"We eat an apple."

Çeviri:Biz bir elma yeriz.

4 yıl önce

50 Yorum


KupaBesta

( biz bir elma yedik ) dedim pişmanım

4 yıl önce

cankuvan

O cumleyi nasil cikardin ordan haci

4 yıl önce

melih714

sen nasıl çıkardın

4 yıl önce

saYoncaAkk

:D

3 yıl önce

nida_senol

biz bir elma yedik yazanlar için bir tavsiye eğer YEDİK diyecekseniz demeden önce bir düşünün yedik geçmiş zaman(past tense).geçmiş zaman da fiillerin 2. hali kullanılır♥=) umarım işinize yaramıştırrr=)

1 yıl önce

Wedad_Doody

Why not (yer)??

4 yıl önce

omercito
omercito

I eat = (Ben) Yer-im

You eat = (Sen) Yer-sin

He/she/it eats = (O) Yer

We eat = (Biz) Yer-iz

You eat = (Siz) Yer-siniz

They eat = (Onlar) Yer-ler or (Onlar) Yer

So, if you say only "yer", you will be indicating him/her/it or them eating.

4 yıl önce

keklik2323

Teşekkürler

4 yıl önce

yesilbezelye

A apple desek yanlış mı olur? A ve an in farkını açıklarmısınız?

4 yıl önce

AoFofTaoL

eğer kelime sesli harf ile başlıyorsa "An" kullanılır. apple sesli ile başladığı için "a" yerine "an" kullanılır.

4 yıl önce

yesilbezelye

Anladım, teşekkürler.

4 yıl önce

zehra361272

Cok sevindim

1 yıl önce

ecenur.kal

Yiigiogfgjhhhhjk

3 yıl önce

HandeSude

Apple kelimesi sesli bir harf ile başladığı için araya bir sessiz harf gelmesi gerekir.Fakat ingilizler oraya "n" sessiz harfini getirmiştir.Bu yüzden bizler de "A apple" demek yerine "An apple" dlyoruz.Umarım verdiğim bilgi senin işine yarar.

4 yıl önce

zehra361272

Simdi soyle akil vermek gibi olmasin ama a apple deyil an apple an apple de sadece elma demek eger anlata bildiysem sevinirim ozge arkadasim opdum

1 yıl önce

zeynepertkn

Off soyluyorum ama kabul etmiyor acaba çevremdeki seslerden mi

4 yıl önce

alpella

Cok ses olunca anlamaz

3 yıl önce

Nazlzgler

bende biz elma yedik dedim ama yanlış an yoktu

3 yıl önce

mehmetkader1

biz elma yeriz geniz zaman olduğu için doğru - biz elma yedik geçmiş zaman olduğundan yanlış.

3 yıl önce

Lady_ray_cyrus

Bu nedir justin aşkına ya

3 yıl önce

fuatfurkan

We biz mi demekti yaa

3 yıl önce

EmirKaraman10

Amk ben biz bir elma yeriz yazdm

3 yıl önce

sukrucan.yldz

Biz yeriz bir elma yazdim yanlis dedi

3 yıl önce

Jennieburyjane

Biz elma yeriz yazdim oldu

3 yıl önce

ecenur.kal

78ruytuyyu8iuuiiy

3 yıl önce

sum1907

ben bi yemek fiilini unuttum yanlış dedi

3 yıl önce

ecesahn

biz bir elma yerizde genis zaman neden eats diye yazilmadi

3 yıl önce

Cansu333034

Çünkü kişiniz eğer he she it ise -s takısı gelir.

5 ay önce

SerhatEfe

biz bir elma yeriz olmazmı bu arada kupabesta senin pişmanlığının aynısı bend yaşıyorum

3 yıl önce

sahinckl

Bir nerde ya, biz elma yeriz

3 yıl önce

Swat61

aynen çok saçma oluyor bazen

3 yıl önce

kader.emine

bence bu cümle yanlış çünkü içinde 1 geçiyor ama çeviride geçmiyor

3 yıl önce

mefatihmet

the i hali değil mi

3 yıl önce

muhammetDuolingo

telaffuz edemedim :(

2 yıl önce

ananreyiz33

nımcık gibi şii yapıyonuzzzz

2 yıl önce

AYEYilmaze

kupabesta şoyle yazıcak tınbiz bir elma yeriz

2 yıl önce

tutaya16

ARKADAŞLAR

2 yıl önce

Anar_seaman

biz elma yeriz de olur

2 yıl önce

baranlingo129

elma yemesek olurmu

2 yıl önce

AtuKing

bu uygulamayi duzeltin lutfen sinirlerini bozuyor insanin

1 yıl önce

abuzuttin

sesialgılamayor

1 yıl önce

abuzuttin

jb mvbföndgfdkndhbedkjbgkjdfr dualingo sorunlu ne söylemeem gerekiyorsa sölledim çok sinirliyim dbdbcvcbdbedbdebbfbfnbfbfbfrbbfvbbnnn bhjlllllfsv

1 yıl önce

umutbilgin3

noktayı koymadım diye kay mı bettim

1 yıl önce

Fatih190924

Çevremde ses yokki yinede söylüyorum anlamıyor

1 yıl önce

zehra361272

Ben bu programi cok sevdim yaa cok guzel ingilizceyi pekte bilmiyordum ama cok guzel ogrendim burada yaaa

1 yıl önce

cihanba

Anlamıyor ki arkada ses olmamasına rağmen

7 ay önce

UmutUGUR3

Ne kadar sacma bir hata.. Biz bir elma yeriz diyorum hata veriyor ve doğru ceviri olarak yine biz bir elma yeriz diyor..

6 ay önce

EzgiMeryem

Çokolay

6 ay önce

elift37

Biz birer elma yeriz i nasil soyleriz

5 ay önce

Cansu333034

Bu tür cümpelerde neden am is are kullanılmıyor??

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.