1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bir kitap."

"O bir kitap."

Çeviri:It is a book.

February 9, 2014

22 Yorum


ezgiartut

Neden that is a book ? This is a book olmuyor mu ?


YbbYbb

That is a book = O bir kitap This is a book = Bu bir kitap


ElifMeral

Ben a koymayı unuttum bir demek zorunda mıyız


AhmetTarikTM

Orda bir yazdigi icin koymak gerekli


sevval1353

Evet. Çünkü " O bir kitap " demiş. Bir ifadesini kullandığı için bizde kullanmak zorundayız.


ilke979911

Bir kitapla kitap farklidir Bana bir kitap al (1 tane ) Bana kitap al (bircok alabilrisin)


DLARAHEKMO

Evt zorundayız olmassa anlamsız olır zaten


RyaYlmaz7

Efet onu yazmak zorun dayız


ebru344395

Is neden kullanıldı


Bekirsaygin

''is'' ne demek arkadaşlar?


Eyyub64102

İt masil olutor anlamiyorum he olmasi gerekir çunki it daha çok cansizlari evez edir


jxncvxhcnvufh

Bozuk Türkçenden anladığım soruyu SORUYLA cevaplıyorum; Kitap cansız değil mi? -_-


iek987065

Neden this is a book yazamıyoruz. İt is a book ile farkı nedir


hacerkanid

Kitap bir cansız varlık olduğu için "It is" getiririz "He", "She" kelimeleri ise erkek ve kız ekini getirmek için kullanırız


hacerkanid

Kitap bir cansız varlık olduğu için "It is" ekini getiriz

"He","She" ekleri ise erkek ve kız ekleri getirildiğinde kullanılır


MuratBilal32

L harfini büyük yazdım diye yanlış dedi hay yapacağın işe


RyaYlmaz7

Arkadaşlar ben bun dan hiç bir şey anlamadım da biri bunu anlatabilirmi rica etsem


hamza723487

4 canla ilk oyunu kazandım 2. Oyunda kazanamadım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.