"O bir kitap."

Çeviri:It is a book.

February 9, 2014

16 Yorum

Konu önem sırasına göre

ezgiartut

Neden that is a book ? This is a book olmuyor mu ?

September 24, 2014

YbbYbb

That is a book = O bir kitap This is a book = Bu bir kitap

May 10, 2019

ebru344395

Is neden kullanıldı

July 31, 2016

ElifMeral

Ben a koymayı unuttum bir demek zorunda mıyız

September 7, 2014

AhmetTarikTM

Orda bir yazdigi icin koymak gerekli

September 21, 2014

ilke979911

Bir kitapla kitap farklidir Bana bir kitap al (1 tane ) Bana kitap al (bircok alabilrisin)

July 30, 2019

evval556406

Evet. Çünkü " O bir kitap " demiş. Bir ifadesini kullandığı için bizde kullanmak zorundayız.

August 8, 2019

Bekirsaygin

''is'' ne demek arkadaşlar?

October 29, 2015

nesrin456782

bir kere o "that is a book" değil "it is a book" yanlış çeviriyor

July 15, 2016

EkremBorak

lt is a book yazdim kabul etmedi cvp ta ayni benim yazdigim gibi

June 20, 2014

Selcen_Ozturk

dikkatli bakarsanız, I yani buyuk ı yerine l yani küçük L yazmışsınız!!!

June 20, 2014

emreozcan77

bir yerine one koyulmuyo

August 11, 2016

AliSerhatA

the olmaz mi ya the a book

August 27, 2016

Halukzdemi

It is book neden olmuyor a koyma zorunluluğu neden

September 16, 2016

Vsal868276

Dr rrrrrrrrrrrrrrrrr bir çocuk için tıklayın bağlantısıyla görünümler

June 26, 2019

Yunus382248

İt is a book oldukda o bir kitapdır olmuyomu?

October 12, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.