Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Mężczyzna"

Tłumaczenie:The man

4 lata temu

16 komentarzy


OlaWarecza

czemu a man a nie man ?

4 lata temu

Lopezik

Dlaczego gdy napisałem "a boy" to było źle, a przed "man" ma być "a" ?

3 lata temu

Stalkerx1

Ponieważ "boy" to chłopiec a "man" to mężczyzna. Jeśli chodzi o "a" to wiem że a stawiamy przed współgłoskami a "an" stawiamy przed samogłosami (nie jestem pewien ale chyba w 3os. Liczby pojedynczej. ).

3 lata temu

MasakratorJezyka

Zgadza sie jednak do kazdego rzeczownika używany a lub an. Nie moze byc tak, ze raz program wymaga przedrostka a raz nie.

3 lata temu

TereskaP

Liczba pojedyncza

3 lata temu

oliwiamarzec

czemu jak napisałam men to wyszło że trzeba było napisać male

1 rok temu

Julia53374

Nie mogłam zrozumieć oco chodzi.

1 rok temu

aga41465

Napisałam men a pokazało mi że zle i że nie pisze sie men tylko meln

1 rok temu

LoraMVip

Dlaczego, gdy wpisałam 'man' to wyskaczyło mi, że powinno być 'male' ? Zgłosiłam to, jako błąd, ale pojawiło mi się to już 3 raz na tej samej lekcji...

1 rok temu

nika2210

Jakie male !!!!!

10 miesięcy temu

jagoda428554

To powinno być a man

1 rok temu

SuperTorka

Ponieważ man jest liczbą pojedynczą a men jest liczbą mnogą.

1 rok temu

SebekTE

Mam The Man i jest poprawnie

1 rok temu

Karolina694780

O co ludzie wam chodzi!!!!!!!!!!!!!!!!

1 rok temu

Majkaaa2

Uuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!####!#$

6 miesięcy temu

Gawzuzowa

Dobrze jest ;)

2 miesiące temu