"Mężczyzna"

Tłumaczenie:The man

4 lata temu

29 komentarzy


OlaWarecza

czemu a man a nie man ?

4 lata temu

kubekjakub

Bo tak temu

3 lata temu

Lopezik

Dlaczego gdy napisałem "a boy" to było źle, a przed "man" ma być "a" ?

4 lata temu

Stalkerx1

Ponieważ "boy" to chłopiec a "man" to mężczyzna. Jeśli chodzi o "a" to wiem że a stawiamy przed współgłoskami a "an" stawiamy przed samogłosami (nie jestem pewien ale chyba w 3os. Liczby pojedynczej. ).

4 lata temu

MasakratorJezyka

Zgadza sie jednak do kazdego rzeczownika używany a lub an. Nie moze byc tak, ze raz program wymaga przedrostka a raz nie.

4 lata temu

TereskaP

Liczba pojedyncza

4 lata temu

oliwiamarzec

czemu jak napisałam men to wyszło że trzeba było napisać male

1 rok temu

Julia53374

Nie mogłam zrozumieć oco chodzi.

1 rok temu

aga41465

Napisałam men a pokazało mi że zle i że nie pisze sie men tylko meln

1 rok temu

LoraMVip

Dlaczego, gdy wpisałam 'man' to wyskaczyło mi, że powinno być 'male' ? Zgłosiłam to, jako błąd, ale pojawiło mi się to już 3 raz na tej samej lekcji...

1 rok temu

nika2210

Jakie male !!!!!

1 rok temu

jagoda428554

To powinno być a man

1 rok temu

SuperTorka

Ponieważ man jest liczbą pojedynczą a men jest liczbą mnogą.

1 rok temu

SebekTE

Mam The Man i jest poprawnie

1 rok temu

Karolina694780

O co ludzie wam chodzi!!!!!!!!!!!!!!!!

1 rok temu

Majkaaa2

Uuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!####!#$

10 miesięcy temu

Gawzuzowa

Dobrze jest ;)

6 miesięcy temu

Karolina694780

Ja napisałam tylko man i zaliczyło, nie wiem o co wam chodzi ludzie

1 rok temu

Natalia581338

Ja też nie rozumiem wszystko ok

9 miesięcy temu

Annecznik
Annecznik

Czemu jak napisałam ,,A man'' zaznaczyło mi że źle, a potem napisałam ,,the man'' i też napisało mi że źle.

3 lata temu

nalepka83

Bo trzeba zaznaczyć obie odpowiedzi.

3 lata temu

Annecznik
Annecznik

Hmmm... spróbuje może się uda

3 lata temu

Kubix011__

Dokładnie Olu innym razem było: "Poprawna odpowiedź man". A teraz napisałem "man" i jest źle.

3 lata temu

lidka6

tez tego nie rozumie

3 lata temu

tankionlain

NO JA WALE NO JA DAŁEM A MAN I JEST ŹLE !!!!!!!!11111

3 lata temu

liwia2003

napisałam man a on napisał że powinno być a man?!

2 lata temu

kaspeed44

A man albo the man

3 lata temu

arko04

Google tlumaczy, to jako "men"

3 lata temu

Emwu_77

Czemu przed mezczyzna jest a "a man" a przed chlopcem jest the?

4 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.