1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The woman wears a dress."

"The woman wears a dress."

Çeviri:Kadın bir elbise giyer.

February 9, 2014

42 Yorum


EmreGltekinolu

Woman : Kadın Women : Kadınlar bu ikisini çoğu kişi karıştırıyor . Lütfen dikkat edin Please :FDA


incikin_

Tekil çoğul karışıyorsa şöyle aklınızda kalabilir:

a/an= bir demek ya hani...

mAN / womAN = BİR tane kadın/erkek men / women = çoğul


sevketdogan

en güzeli bilinenden yola çıkmak. superMAN, spiderMAN. Bunlar tekil kahramanlar.


zgr234741

Kdkdkdkskkakskekdkdd


yusif167517

Men qarisdirmiram


NOS4444

Şey gibi Tooth=Diş Teeth=Dişler


CinAli1

Sadece 3. Tekil sahislarda fiile s takisi gelir ve genis zaman yapar. -er - ar yaparak


serdaro81

Çok küt yazmışsın kimse birşey anlamadı


incikin_

Geniş zamanda:

I wear.
You wear.
He wearS.
She wearS. (The woman wearS.)
It wearS.
We wear.
You wear.
They wear.


zgr234741

Davay davay bestirie bestirie


RamazanEmi5

yahu wears demiş neden


StellaMerlo

Çünkü bu cümle geniş zamanlıdır ve ''he,she,it'' özneleri bulunduğunda (Woman=She) fiile '-s' takısı gelir.


ummuhansu1

o kadın olsa olmuyor illa kadın yazıcaz


[aktif olmayan kullanıcı]

    That woman olması gerekmez miydi o zaman?


hezarfenutku

    kadın elbise giyinir


incikin_

    "Giyinmek" fiili dönüşlü fiildir. Burada "giyinme" eylemini gerçekleştiren kişi aynı zamanda o işten etkilenir. Yani fiili yapan da ondan etkilenen de öznedir. Örneğin:

    • giyinmek
    • süslenmek
    • övünmek

    Bu tür fiiller nesne almaz. Bu nedenle Türkçe bakımından:
    • Kadın elbise giyer. DOĞRU
    • Kadın elbise giyinir. YANLIŞ


Sema688817

    Kadın elbise gir dedim olmadı


NOS4444

    Kadın elbise gir mi?


Sema688817

    Bizim duolingo mallamış . Eskiden çok akllıydı... of


EvwcJ

    Kızlar elbise giyer olmalıydı


StellaMerlo

    Dediğiniz cümle ile buradaki tamamen birbirinden farklı. Kızlar elbise giyer= (The) girls wear clothes/dresses.


HanzadeNuray

    Bir kadın elbise giyer dedim kabul etmedi . Biri anlatabilir mi


StellaMerlo

    Bir kadın= A woman demektir. Burada 'a' değil 'the' kullanılmıştır.


egeolcayturkan

    kadin elbise giyer dedim olmadi amk


Mustafa795000

    Yav bu soru çok kolay daha yapamıyonız akılsızmısınız


i.arslan38

    Kadınlar çok elbise giyer. Cümlede mantık hatası var


Fatmaksz6

    Kadın bir elbise giyer


KAPTAN-IDERYA

    Zor değil.Hemen yaptım.


Asminnal1

    Söylerken şivenize dikkat edin...


VusalHusey16

    Nedən kadın sözcüyü ile giymek sözcüyü olmuyor?


EDANURAYCAN...

    Bir elbise diyor ama bir demdim kabul etti

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.