"The woman wears a dress."

Çeviri:Kadın bir elbise giyer.

5 yıl önce

29 Yorum


EmreGltekinolu

Woman : Kadın Women : Kadınlar bu ikisini çoğu kişi karıştırıyor . Lütfen dikkat edin Please :FDA

2 yıl önce

incikin_

Tekil çoğul karışıyorsa şöyle aklınızda kalabilir:

a/an= bir demek ya hani...

mAN / womAN = BİR tane kadın/erkek men / women = çoğul

1 yıl önce

zgr234741

Uanıd

1 yıl önce

sevketerd

en güzeli bilinenden yola çıkmak. superMAN, spiderMAN. Bunlar tekil kahramanlar.

3 gün önce

dFRKb

Haklisiniz

4 ay önce

zgr234741

Kdkdkdkskkakskekdkdd

1 yıl önce

CinAli1

Sadece 3. Tekil sahislarda fiile s takisi gelir ve genis zaman yapar. -er - ar yaparak

3 yıl önce

serdaro81

Çok küt yazmışsın kimse birşey anlamadı

3 yıl önce

incikin_

Geniş zamanda:

I wear.
You wear.
He wearS.
She wearS. (The woman wearS.)
It wearS.
We wear.
You wear.
They wear.

2 yıl önce

zgr234741

Davay davay bestirie bestirie

1 yıl önce

75Nh

Hahahah

1 ay önce

ummuhansu1

o kadın olsa olmuyor illa kadın yazıcaz

2 yıl önce

[aktif olmayan kullanıcı]

    That woman olması gerekmez miydi o zaman?

    5 ay önce

hezarfenutku

    kadın elbise giyinir

    1 yıl önce

incikin_

    "Giyinmek" fiili dönüşlü fiildir. Burada "giyinme" eylemini gerçekleştiren kişi aynı zamanda o işten etkilenir. Yani fiili yapan da ondan etkilenen de öznedir. Örneğin:

    • giyinmek
    • süslenmek
    • övünmek

    Bu tür fiiller nesne almaz. Bu nedenle Türkçe bakımından:
    • Kadın elbise giyer. DOĞRU
    • Kadın elbise giyinir. YANLIŞ

    1 yıl önce

RamazanEmi5

    yahu wears demiş neden

    1 yıl önce

StellaMerlo

    Çünkü bu cümle geniş zamanlıdır ve ''he,she,it'' özneleri bulunduğunda (Woman=She) fiile '-s' takısı gelir.

    9 ay önce

Sema688817

    Kadın elbise gir dedim olmadı

    1 yıl önce

Sema688817

    Aptal yaa

    1 yıl önce

Sema688817

    Bizim duolingo mallamış . Eskiden çok akllıydı... of

    1 yıl önce

EvwcJ

    Cümle

    1 yıl önce

EvwcJ

    Kızlar elbise giyer olmalıydı

    1 yıl önce

StellaMerlo

    Dediğiniz cümle ile buradaki tamamen birbirinden farklı. Kızlar elbise giyer= (The) girls wear clothes/dresses.

    9 ay önce

HanzadeNuray

    Bir kadın elbise giyer dedim kabul etmedi . Biri anlatabilir mi

    1 yıl önce

StellaMerlo

    Bir kadın= A woman demektir. Burada 'a' değil 'the' kullanılmıştır.

    9 ay önce

egeolcayturkan

    kadin elbise giyer dedim olmadi amk

    3 ay önce

Mustafa795000

    Yav bu soru çok kolay daha yapamıyonız akılsızmısınız

    1 ay önce

i.arslan38

    Kadınlar çok elbise giyer. Cümlede mantık hatası var

    1 ay önce
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.