1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The woman wears a dress."

"The woman wears a dress."

Çeviri:Kadın bir elbise giyer.

February 9, 2014

36 Yorum


EmreGltekinolu

Woman : Kadın Women : Kadınlar bu ikisini çoğu kişi karıştırıyor . Lütfen dikkat edin Please :FDA


incikin_

Tekil çoğul karışıyorsa şöyle aklınızda kalabilir:

a/an= bir demek ya hani...

mAN / womAN = BİR tane kadın/erkek men / women = çoğul


sevketdogan

en güzeli bilinenden yola çıkmak. superMAN, spiderMAN. Bunlar tekil kahramanlar.


ATABERKKARA

Şey gibi Tooth=Diş Teeth=Dişler


Halenur2020

Walla şimdi ögrendim .q


derya199610

Ya peki woman neyi ifade ediyor


CinAli1

Sadece 3. Tekil sahislarda fiile s takisi gelir ve genis zaman yapar. -er - ar yaparak


serdaro81

Çok küt yazmışsın kimse birşey anlamadı


incikin_

Geniş zamanda:

I wear.
You wear.
He wearS.
She wearS. (The woman wearS.)
It wearS.
We wear.
You wear.
They wear.


zgr234741

Davay davay bestirie bestirie


RamazanEmi5

yahu wears demiş neden


StellaMerlo

Çünkü bu cümle geniş zamanlıdır ve ''he,she,it'' özneleri bulunduğunda (Woman=She) fiile '-s' takısı gelir.


Sema688817

Kadın elbise gir dedim olmadı


ATABERKKARA

Kadın elbise gir mi?


EvwcJ

Kızlar elbise giyer olmalıydı


StellaMerlo

Dediğiniz cümle ile buradaki tamamen birbirinden farklı. Kızlar elbise giyer= (The) girls wear clothes/dresses.


HanzadeNuray

Bir kadın elbise giyer dedim kabul etmedi . Biri anlatabilir mi


StellaMerlo

Bir kadın= A woman demektir. Burada 'a' değil 'the' kullanılmıştır.


Fatmaksz6

Kadın bir elbise giyer


KAPTAN-IDERYA

Zor değil.Hemen yaptım.


Asminnal1

Söylerken şivenize dikkat edin...


VusalHusey16

Nedən kadın sözcüyü ile giymek sözcüyü olmuyor?


EDANUR12xXxX

Bir elbise diyor ama bir demdim kabul etti


AyeglKarak9

Neder wears da wear değil bunu bilen yazabilir mi bana?


selinaygurl

the woman, yani she olduğu için. giyer geniş zamanlı bir yapıda


Aysun76217

Doğru yaptım ama yalnış diyor


[aktif olmayan kullanıcı]

    Ben ilk once yanlis soyledim bir kac kere sonra yavas soyledigim icin hemen atladi


NurdalIlse

    Defalarca dinledim olmuyor yapamıyorum çok uzun bir cümle

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.