1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The man wears a black shoe."

"The man wears a black shoe."

Fordítás:A férfi fekete cipőt visel.

February 9, 2014

7 hozzászólás


bhanna06

Nekem a cipő szó helyett nem fogadta el a lábbelit!


tothtibi

Itt nem kell többes számot használni? The man wears black shoes. Persze abból indulok ki, hogy nem féllábú, szegény.


Jud9ement

Szerintem nem kell viszont az ,,a" miatt a megfejtés nem az ,,EGY cipőt" ?


DvidKolbe

Segítség! miért nem jo az hogy a ,,férfi SÖTÉT cipőt visel"?

légyszi válaszoljatok! :I


Arn12far

A black feketét jelent, a sötét az a dark


DvidKolbe

köszönöm a válaszát! ☻

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.