A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"It is my child."

Fordítás:Ő a gyerekem.

4 éve

13 hozzászólás


szovimam

az én gyermekem ... ez miért nem jó ? My child

4 éve

erdos.gota

De, jó.

3 éve

ildikote

nekem már kezd elszállni az agyam hogy sokszor nem értem mit mond

4 éve

ZsoltFeket

hat ezt en is szeretnem tudni...

4 éve

Csacsika2

én is szeretném tudni, hogy miért nem jó: Az én gyerekem

4 éve

Csacsika2

A "gyerek" = "child" /semleges nem!!/ ha fiú, ha lány, akkor is GYEREK ! nem boy, nem girl, hanem child ! OK ?

4 éve

lo.vas.al

jo volna tudni ténleg hogy miért nem fogadja el ..az én gyerekem -et??!!!

4 éve

TiborZsolt

Mert hiányzik a mutató névmás amit az angolban meg ad.

4 éve

szagigagi

Bocs de én nem értem, hiszen egyáltalán nem adja meg azt, hogy Ő, Az első órák magyarázatánál ezt írták : Ő férfi = HE IS, Ő nő = SHE IS , és állat, vagy tárgy, vagy ha nem tudjuk a nemét, akkor IT IS, = EZ, AZ . Tehát értelemszerűen úgy fordítottam,hogy AZ én gyerekem, erre azt írja hibás ! , mert = Ő a gyerekem Én csak azt tudom, amit ŐK tanítanak, mert teljesen kezdő vagyok, és akkor ezt most nem értem, mert önmaguknak mondanak ellent.

3 éve

TiborZsolt

Nincs elent mondás ebben a példa mondatban a mutató névmás az 'It is' vagyis Ő rámutatsz A birtokos névmás a 'my' vagyis az enyém.

2 éve

ladybird0512

A gyerekről tudjuk,hogy milyen nemű.Akkor miért az It is-t használta ami semleges nem,és nem pedig a she,vagy he névmást?

4 éve

katicaaa2001

Nem tudjuk h milyen nemu

4 éve

ladybird0512

De én a saját gyerekemről tudom,hogy fiú vagy lány,és ebben a mondatban én nyilatkozom a gyerekemről,"ő a gyerekem"tehát akkor a nemének megfelelő névmást kellene használni nem?

4 éve