"Themanlovesthewoman."

Çeviri:Adam kadını seviyor.

4 yıl önce

104 Yorum


Muhammed112

Seviyor yerine Adam kadını sever olması gerekmiyor mu???

4 yıl önce

Aoo_1453
Aoo_1453

ingilizcede bazı fiiller hem geniş zaman hemde şimdiki zaman için kullanılabilir her iki seçenekte doğrudur. - sever , seviyor mesela en bariz bir örnek "SENİ SEVİYORUM " ingilizce karşılığı " I LOVE YOU " biz burada I loving you " diyemeyiz ing. dil kurallarınca yanlıştır.

bildiğim kadar açıklamaya çalıştım

3 yıl önce

Mahmut749888

You goddamn right hocam

2 yıl önce

bilgekaganyilmaz

O da doğru, yanlış değil.

4 yıl önce

Goncagl518026

Turkcedeki anlam kaymasina benzemio mu??

2 yıl önce

orcunozbay35

kızın birine seni seviyorum dediğinde "önceden sevmiyormuydun şuan seviyorsun?" diye sorarsa sorunun cevabını alırsın. 3 yıl olmuş, yine de yazmak istedim.

1 yıl önce

derya658366

Love olmasi gerek o zmn

1 yıl önce

Dicle693297

İngilizcede like , lives Vb. Bazı kelimeler cümle içindeki anlamına göre ing takısı almayabiliyor o zamanda geniş zaman olarak kullanılıyor yani ikiside doğru

5 ay önce

fatime401

bende oyle yazdim

3 yıl önce

DamlaKayik

Adam kadına aşık olmaz mı yaaa

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o biraz farkli, "the man is in love with the woman"

4 yıl önce

kadirzsoy

neden adam kadını seviyor şimdiki zaman

2 yıl önce

abdulhakimkacan

Fall in love da olmazmıydı

3 yıl önce

Abdullahel8

I love you daki gibi seni seviyorum o zaman soyle mi demesi gerek I am in love you

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

I love you: seni seviyorum

I am in love with you: sana aşığım

4 yıl önce

soner55

demek ki biz hep yanlış biliyomuşuz. bundan sonra herkese i love you diyelim.

4 yıl önce

gizem379751

Ah biz kızlar :D

3 yıl önce

bhelinn
bhelinn

:D

2 yıl önce

Hazar63685

Biz kız lar ne

1 yıl önce

Hazar63685

Öyle diyor zaten

1 yıl önce

Azraner

Diyorum abi.Bu programı yapan bir kadına aşık olmuş!

2 yıl önce

Nuriye579461

Buraya yazana kadar kadına yazsa evlenmişlerdi.

2 ay önce

berbeyboz

Artık konular flört konusuna bağlanıyor noluyor arkadaş

2 yıl önce

MuratAkta11

Ugulama, gittikçe duygusala bağladı. Hayırlısı olur inşallah ;)

3 yıl önce

Ramazan513774

İnşallah

2 yıl önce

Azra268802

Kadin gider adam biter hesabi xkfjxmdmx

2 yıl önce

rmeysayavu2

Burda da adam kadını kadın adamı seviyor yakında netçek belli değil

2 yıl önce

Zeynep738464

Adam kadından hoşlanır niye olmadı hoşlanmak sevmek aynı şey değil mi

3 yıl önce

byzrygt

erkek kadından hoşlanır olmaz mııı ?

3 yıl önce

Emre988654

"Adam kadına aşık" doğru kabul edilmesi gerek

3 yıl önce

SelmanGoktas

"adam aşık kadına" olmadı :=)

2 yıl önce

NasuhInGermany

hoşlanıyor demekte olmazmı ?

2 yıl önce

mehdi198989

neden love değilde loves

2 yıl önce

melisakhan

sever ve seviyor arasındaki fark.sever dedim yanlış dedi.farkı nasıl anlayacağım

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Hem "Adam kadını seviyor" hem de "Adam kadını sever" çevirisi doğru kabul ediliyor.

Yalnız bu soruda esas mesele şu:

İngilizcede bazı fiilleri Şimdiki Zamanda (ve diğer "continuous tense"lerde) kullanamıyoruz.

Bunlara örnek:

●love, ●like, ●hate ●need, ●know, ●understand, ●believe, vs.

Mesela hiç "I'm loving you!" dendiğini duydunuz mu?
Denmez, doğrusu "I love you" kabul edilir.

Yani aslında İngilizcede şimdiki zamanda "seviyouum, istiyorum" demek mümkün değil; "hissederim, severim, isterim" demek zorundayız. (Yanlış anlaşılmasın, bu durum sadece belli başlı fiiller için geçerli).

Dolayısıyla bu fiillerin geçtiği sorularda:
Soruda "I love you." derse,

●Seni severim. DOĞRU
●Seni seviyorum. DOĞRU

Soruda "Seni seviyorum." veya "Seni severim." derse,

●I love you. DOĞRU
●I'm loving you. YANLIŞ!... çünkü İngilizcede "love" gibi bazı özel fiiller (stative verbs) şimdiki zamanda kullanılmaz!

2 yıl önce

melisakhan

teşekkürler.yazılan fiillere baktım. sadece hislerle ilgili olanlar galiba

2 yıl önce

PassionatePotato

thanks

5 ay önce

mustafa666312

Ali loves the ayse jdhdhdhdh

1 yıl önce

Trkanadilo

acayip sinir oldum

1 yıl önce

RamazanPol10

erkek bayanı sever cevaba alınması gerekmiyor mu?

1 yıl önce

gulseren709620

burada fiil de ing takısı yok nasıl şimdiki zaman ekiyle çevrilir ki ; doğrusu adam kadını sever , değil mi? ):

1 yıl önce

AhmetAvc676482

Ingilizce geliştireyim dedim efkar bastı

1 yıl önce

Maycan3

"Adam, kadını sever" olmalı diye düşünüyorum.

1 yıl önce

Onur0591

Hanim dedim. aha ha

1 yıl önce

Gzde785548

Ama enrique iglesias şarkısında "but tonight i'm loving you" diyor ??

8 ay önce

AliSivri3

Adam kadını sever olması gerek cünkü (love) kelimesine ing getirip loving yapamayız

5 ay önce

Bahadr217810

Adam kadına aşık neden olmadı? Like da sevmek love da sevmek bu programda ama ben love aşk olmalı. Türkçe ile bir uyuşmazlığın kurbanı oldum sanırım

4 ay önce

ifa904627

Adam kadından hoşlanır yazdım kabul etmedi

3 ay önce

papatya90

adam kadına aşık dedim kabul etmedi bence etmesi gerekiyordu

3 yıl önce

arjen44arjen

duolingo lütfen böyle sapıkça şeyler paylaşma unutma ki bu uygulamayı çocuklarda kullanıyor gönderdiğin şeylere dikkat et

2 yıl önce

Tuba620856

Cok haklisin

1 yıl önce

bunny4538971

arkadaşlar şaka bir yana duolingo bu tür cümleleri çok kullanmaya başladı.Bence bu kötü bir şey.Bence bunları bildirelim

11 ay önce

Yaren451601

Bugün günlerden 14 Şubat...

9 ay önce

NSANURDUYS

love olmaşı gerkmiyomuysdu

9 ay önce

river56259

8GKPUR lütfen kulübe katılın.

2 ay önce

okan64500

Adam kadın sever dedim ı ekini koymamistim o ı nerden geldi?.. tesekkurler

3 yıl önce

HediyeTasar

eğer woman'ın başına the gelmeseydi o dediğin doğru olurdu, the olduğu için belli bir kadından bahsettiğini anlıyoruz.

3 yıl önce

fatih432114

Bilemedigini sormak isteyenlere ayip etmissiniz kac satir girgir samata yapmayin faydali seyler konusalim

3 yıl önce

AhmetFerit8

:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)

1 yıl önce

DennisYeil

Like ve love un anlami aynimi sizce

3 yıl önce

CutenOrthern

Hayır değil. Like sevmek, hoşlanmak Love ise değer vermek, aşık olmaktır. Yani love like ın bir üstü sevmek.

3 yıl önce

Goncagl518026

Like begenmek love sevmek benzer ama ayni degil

2 yıl önce

firuz11

Adam karilari sever yaz o zaman olur

3 yıl önce

selman772657

Neden love yerine loves olmuş

3 yıl önce

ismail616733

Kadını niye i takisi almiş

3 yıl önce

KaanMantas

arkadas biz burada geniz zamanli eylemi ogreniyoruz tutmus benim kadin dememe takmis niye kadini dememisim diye cok ayip :)

2 yıl önce

ssp847502

Like beğenmek ( sevmek ) love çok sevmek ( aşırı sevmek) ANLAMINDA DEĞİL Mİ ARKADAŞLAR :<

2 yıl önce

MDtiwi

Bence güzel bir soru değil di

2 yıl önce

Goncagl518026

Ben birsey sorucam bir kere the man yazilinca cogul olmustu burda neden olmadi selcen abla bu konuyla ilgili bir aciklama yaparmisin yoksa bir yanlislik mi oldu??

2 yıl önce

Goncagl518026

Benim tek anlamadigim konu ilk ceviri nasil cikmis love sevmek nerden bulmuslar diller neden ayri ayni degil........????

2 yıl önce

yusuf236530

Adam kadina asiktir dedim

2 yıl önce

s.evecenolmak

Ya başka sorduğu bi şeyde woman çoğuldur dedi burda da çoğul değildir diyo

2 yıl önce

xvjkbo

Çok basit soru

2 yıl önce

bediaferha

Ne yazmam gerekiyor

2 yıl önce

irembeyza1

Söyleyemedimm.

2 yıl önce

Luciujj

"adam kadından hoşlanır" neden olmadı ?

4 yıl önce

firat519904

adam kadin sever yazdim yanlis dedi ama kadini I eki nerden geldi?

3 yıl önce

ahmtcn1907

Adam kadin sever degil mi kulaga sacma geliyo ama :) niye kadini bi kural mu yoksa cumlenin anlami kaymasin diye mi

3 yıl önce

soner55

Doğuştan erkek olan adam doğuştan kız olan kadını seviyor. Bence en doğrusu bu. Birebir çeviri diye bişey yokmuş ki. Öyle olsa sever olur seviyor olmaz. Tense göre

3 yıl önce

lyasGndemi

Love a niye aşk anls mıda katmamışlar ya

3 yıl önce

yamurkarabulut

Adam kadını seviyor olacak ben öyle yaptım ve doğru

3 yıl önce

HumeyraKar1

Başka yazacak bise mi bulamadilar

2 yıl önce

ssp847502
2 yıl önce

cagdasw

Erkek kadını sever ifadesinin de doğru olması gerekmez mi?

4 yıl önce

fecriye

O zaman cumle dehisir

4 yıl önce

SercanTerz

women mi diyor woman mi diyor anlamiyorum telaffuzda zorluk cekiyorum

4 yıl önce

esmaydin91

neden woman's olmadı

3 yıl önce

tugerr

woman - kadın, woman's - kadının

3 yıl önce

e.altinok

Adam bayani seviyor neden olmadi yha

3 yıl önce

Ezginurcuk

Adam kadini çok seviyor olmaz mi like çok sevmek anlaminda degil mi

3 yıl önce

neem836

Like onceki alistirmada sevmek olarak kullanilmisti ama benzemek demekmis?love ile ayni degil yani?hatami var

3 yıl önce

fabilisim

Erkek kadın sever dedim yanlış mı

3 yıl önce

MustafaWorld

Adam kadindan hoslanir yazdim kabul etmedi..

3 yıl önce

kamer12

Adam kadini severdi nasil oluyor?

3 yıl önce

Goncagl518026

Simdi erkegi sevioo :)

2 yıl önce

nazanbagriyanik

ERKEK ADAM ERKEKTEN HOSLANİR O NE KARİ GİBİ

3 yıl önce

scaloni

neden o kadını sever değildir. the geldiği için belirli bir kadın yani o kadın. the olmasaydı her hangi bir kadın olacağından kadın olabilirdi.

4 yıl önce

ferdi48130

(The) woman= kadın (ı). Belli bir kadın işte.

3 yıl önce

OktayGezer

hacım burda neyin formulünü verdin

2 yıl önce

ibrakimi

sisteme the man kelimesi adam olarak tanımlanmış. the woman konusunda tespitinde doğru.

4 yıl önce

Rmzyrdkl

Love çok sevmek değil mi

3 yıl önce

zybep

Adam o kadini sever yanlismi ki yaa dogru olmali bence

3 yıl önce

CengizhanB6

Adam gibi adam bir kadın sever

3 yıl önce

YusufCem2

Sende bi sus ya tum yorumlarda seni goruyorum

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.