1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The girl reads a newspaper."

"The girl reads a newspaper."

Çeviri:Kız bir gazete okur.

February 9, 2014

12 Yorum


Mertztrk540580

Bende kiz bir gazete okur dedim yanlis dedi


kadirsen

Siz duyamamışınız ses net


edit2126

Reads sanki wets gibi duyuluyor.


GunelHaci

gazeteyi okur olmasi gerekmiyormu???


lAOiC

Paylaşımım tam çıkmıyor


yasin1409

Read okumak reads okumak kabul ediyo


Mustafakyy

kız bir gazete okuyor dedim duymadı


yaz731922

a sesini anlamıyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.