1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The girl reads a newspaper."

"The girl reads a newspaper."

Çeviri:Kız bir gazete okur.

February 9, 2014

23 Yorum


kadirsen

Siz duyamamışınız ses net


Mertztrk540580

Bende kiz bir gazete okur dedim yanlis dedi


Nursel904884

Ben kız gazete okur dedim oldu


Yasemin754701

Ben de dedim olmadı ki


hedil263450

bazen öyle oluyor


edit2126

Reads sanki wets gibi duyuluyor.


GunelHaci

gazeteyi okur olmasi gerekmiyormu???


AyselOztrk

Evet saten gazete okur


lAOiC

Paylaşımım tam çıkmıyor


yasin1409

Read okumak reads okumak kabul ediyo


Mustafakyy

kız bir gazete okuyor dedim duymadı


hsyn_hk02

a sesini anlamıyor


Nursel904884

Ben kız gazete okur dedim oldu


Yasemin754701

Sesim duyulmuyor... ama doğru diyorum


levi_ackerman000

Ulan be 1 canim kalmisti "a" yazmadim gitti


HseyinKara589839

Neden read değil reads


AyselOztrk

Ya dogru ama kelimeler yani soyle :kiz bir gazete okur benimki:bir kiz gazete okur

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.