A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The minimum time is an hour."

Fordítás:A minimális idő egy óra.

4 éve

16 hozzászólás


JudithMadai

Ha nem itt duhongtetek volna,hanem jelzitek a hibat,akkor most az en valaszomat ( A minimum ido egy ora. ) elfogadta volna. A hibakat be kell jelenteni! Es nem itt anyazni... Nekem rengeteg jelzesemre valaszoltak mar es megkoszontek a javitasomat.

4 éve

tothcila
tothcila

Egyetértek. Nekem is rengeteget elfogadtak.

3 éve

1canka

És te már jelentetted?

4 éve

JudithMadai

Igen! Szerintem honapokkal ezelott.

4 éve

Mokka75

Szerintem magyarul jobban hangzik a " legalább egy óra"...

3 éve

plumbum44

Szerintem nem a határozatlan névelőt,hanem számnevet "one" kellene használni.

4 éve

zizike75

Hiányzik egy m betű a minimum szóból, így lett belőle minium!!! :)

4 éve

Tityike

Most màr elfogadja a "minimum" szót.

3 éve

LichDesign

legkisebbet nem fogadja el minimum-nak.

4 éve

gabor_dns

Van olyan, h minuim..alu minium :-)

4 éve

fesus.norb

A magyarok nem így mondják

2 éve

barnak01
barnak01

minium szó szerintem nem létezik

4 éve

tothcila
tothcila

Csak miheztartás "végett".

minium (latin) Ólomoxid (kémia) minium, ii n (latin) Vörös festék, cinóber. Miniummadár (nem) Pericrocotus (állat)

3 éve

LajosSvlts

Igen, elírás szerintem is minium -> minimum

4 éve

BVilmos
BVilmos

bejelentettétek?

4 éve

GeriasGreg

a minimum egy óra

3 éve