1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben bir yolculuktayım."

"Ben bir yolculuktayım."

Çeviri:I am on a journey.

February 9, 2014

6 Yorum


byyfatih

O avrupada bir yolculukta derken "in" kullaniyoruz he is in a journey... Ben bir yolculuktayim derken neden "on" kullaniyoruz?

November 23, 2014

Ingistiyorum

"I am on a travel" neden olmaz?

February 11, 2015

ferhat.kur

Neden on ?

June 23, 2015

ladygagalayan

I'm on a trip kabul edilebilir bir cevap bence

February 9, 2014

Selcen_Ozturk

buradan eksiklikleri yazmıyoruz, sadece bir şey tartışmak istediğimizde yazıyoruz. eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için "Problem Rapor Et" butonunu kullanıyoruz. İyi dersler!

comment/1416077

February 9, 2014

Elcan649765

Neden on? Neden in olmasın? Birisi bana açıklasın

June 3, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.