A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Mi a baj?"

Fordítás:What is wrong?

0
4 éve

9 hozzászólás


LichDesign

problem-et nem fogadja el.

0
Válasz4 éve

subilaci

Most mar jo a problem

0
Válasz3 éve

Esztig2

A wrong azt jelenti hogy rossz vagy azt hogy baj?

0
Válasz3 éve

ERIKA528591

a baj nem azt jelenti, hogy trouble? A wrong meg azt, hogy rossz?

0
Válasz1 éve

RahabLilit

A wrong=rossz, hibas.. es mas valaszthato szot nem is ad be.. nekem..

0
Válasz1 éve

bagyix

elfogadta: what is the problem?

0
Válasz1 éve

ZsuzsaFabi

nekem nem fogadta el a what is the problem? et

0
Válasz5 hónapja

johalasz46

The ! Más esetben követeli, érdekes módon. Itt miért nem?

0
Válasz3 hónapja

TthKlmn

A baj= the wrong

0
Válasz2 hónapja