"Mi a baj?"

Fordítás:What is wrong?

4 éve

12 hozzászólás


LichDesign

problem-et nem fogadja el.

4 éve

subilaci

Most mar jo a problem

4 éve

Esztig2

A wrong azt jelenti hogy rossz vagy azt hogy baj?

3 éve

ERIKA528591

a baj nem azt jelenti, hogy trouble? A wrong meg azt, hogy rossz?

1 éve

RahabLilit

A wrong=rossz, hibas.. es mas valaszthato szot nem is ad be.. nekem..

1 éve

bagyix

elfogadta: what is the problem?

1 éve

ZsuzsaFabi

nekem nem fogadta el a what is the problem? et

9 hónapja

johalasz46

The ! Más esetben követeli, érdekes módon. Itt miért nem?

6 hónapja

TthKlmn
TthKlmn

A baj= the wrong

5 hónapja

brutus01

Akkor a mondat úgy szólna, hogy what is the problem vagy what the problem is.

4 éve

Toma6666

A "What the problem is" kérdésként NEM helyes, még mindig.

4 éve

karak74

És szerintem nem is lesz soha! Mondatszerkezet kérdésnél: Kérdőszó + első segédige (általában do) + alany + többi... DE ha az alanyra kérdezünk (Ki hajlandó megenni a mérgezett almát? Hát Hófehérke! Vagy Mi az, ami mérgezett? És ugyanígy: Mi a probléma?") Szóval itt nincs DO, itt a létige jön a kérdőszó után. What is the problem? vagy What is the wrong? (Azt nem tudom, hogy a the-t miért hagyja ki. Talán az okosabbak megmondják.)

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.