1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kadın süt içer."

"Kadın süt içer."

Çeviri:The woman drinks milk.

February 9, 2014

66 Yorum


mumer41

Neden a woman drinks milk olmaz?


eylem470781

Nerden olabilir yanlis bilgi veriyorsunuz


serra759156

Bir kadın süt içer Olurdu


AysegulCos

Women degilde neden woman


KadirKOC23

Women kadınlar demek, yani çoğul .


Blackrose68

Woman kadın tekil ,women kadınlar çogul


Sena740709

Women kadınlar woman kadın demek women yazarsan fiile s getirmezsin


Zeynep622848

Women çoğul woman tekildir çünkü


guelnisa794623

Women kadınlar demek Woman ise kadın demek o yüzden


BahtNurcel1

bnde a ya ihtiyacınız var diyo ya (kadın süt içer) woman drinks milk cümlesinin neresine a koycam?


ogulcan07

Woman drinks milk olmasi gerek


ThermoDoli

The neye göre geliyor


KadirKOC23

The olmadan da olur ama genel olarak, belli biri yada birşey olduğu için The gelir.


abdullah.g6

The yazmadim kabul etmedi ilginc


AtalayAk

neden drink değilde drinks ?


berfinturs

Çünkü he she it de s takisi gelr geniş zamanda


Buluice

"Woman drinks milk " olmaz mı sonuçta 1 kadın demiyor?


tlyyylt

The woman drinks


Turkea111

Peki neden Woman Drinks milk deilde The gelmiş en başa


Zeynep622848

The ne işe yarıyor olmasa ne olur


cem.ozturk

Woman yerine she kullaniyorum kabul etmiyor. She drinks milk yazdim kabul etmedi. Neden?


KadirKOC23

She cinsiyet olarak açıklayıcı ama -O- demek ve kadın olduğu anlaşılmaz.


Zeytin110781

Doğru bildiigin seyi yanlislikla yanlis yazmak ccokk kotu bir sey :c


Zeytin110781

Bir drink oluyor bir drinks oluyor :D yada ben karıştırıyorum


bilinmiyor11

Ben the women drink milk yazdim ve yanliş dedi nedeni ise drinks am a onun dedigi yanliş nedeni ise drinks yazmak ama s harf var içerler oluyoo


AslanKral20

The ne boka yarıyo


guelnisa794623

Zaten 1 canım vardı oda bu soruda gitti


hazal618324

Ben dogru yaptim ama ona ragmen yanlis diyor bu ikinci oldu


Kaan467323

Woman drinks milk neden olmuyor acaba?


Sudenaz4125

Bazı yerlerde women olarak kabul edio bazen de woman dio ne biçim iş bu


FadimeSad

The kullanmasak direk women drinks milk desek doğru olmaz mıydı , fark ne olurdu ki


medinebayram

The woman dirinks milk .


xxxxcyyhff

a woman olur mu the woman yada woman


Bilgin727981

bir kadın demiyor ki orada kadın süt içer yazıyorum a woman diye düzeltiyo


TCNurdanYl

Yanıtı doğru yazdığım halde sistem ısrarla yanlış diyor. Bu sorunu yaşayan başka arkadaş var mı?


Mustafa528627

grammer ı bi anlatsa önce keşke :(


MuratBurak13

the koymayınca yanlış diyor


Zoey973375

Yanlış olana da dogru olana da yanlış diyo uygulama


brahim552140

He she it de geniş zamanda s takısı geliyor


poyrazkele

Su the kelimesi bi soruda varken dierinde yok


tolgahan393217

Ayni cevap kabul etmiyor


SILA829196

Saolun kafam allak bullak


kafkas12

The nin anlami neki


ali597875

Drink s s çoğul eki değil mi drink yazdım yok diyor.Kadınlar süt içti oluyor. Doğru mu yanlış mı


Sedefgull

Yaa ayni anda iki dil ogrenmek kafa karistiyormuş cidden:( Milk yerine milch yazdım Almanca:((( Canım gitti


Zekiye480026

the woman drinks milk


RanaTopal1

Drinks yerine yanlışlıkla drink yazmışım, kabul etmedi. Bence etmeliydi!


ranakonu2807

Doru yaptım ama yanış dedi


RaghadAnto

Ben "the woman drinks the milk" yazdım kabul etmedi. Milk'ten önce the olmamalıymış.


Nyks0123

Women, woman ne fark var kardesim


Ahmetyasin435722

Aynısını yazdım yanlış dedi


evval310658

a yerine e koydum kabul etmedi


HaticeNurE915880

The tam olarak anlamı ne


Aslan17102019

Drinks yazmam gerekiyomuş :/


buse959594

Başına the demesek olmuyomu


Dila831201

Neden the koyuyoruz the yi koyunca kadın sütü içer olmuyir mu


AzranurBar

THE ne işe yarıyor the yerine a getiremez miyiz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.