"Kadın süt içer."

Çeviri:The woman drinks milk.

February 9, 2014

35 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

mumer41

Neden a woman drinks milk olmaz?

May 10, 2014

serra759156

Bir kadın süt içer Olurdu


BahtNurcel1

bnde a ya ihtiyacınız var diyo ya (kadın süt içer) woman drinks milk cümlesinin neresine a koycam?


AysegulCos

Women degilde neden woman


KadirKOC23

Women kadınlar demek, yani çoğul .


Blackrose68

Woman kadın tekil ,women kadınlar çogul


AtalayAk

neden drink değilde drinks ?


berfinturs

Çünkü he she it de s takisi gelr geniş zamanda


ogulcan07

Woman drinks milk olmasi gerek


cem.ozturk

Woman yerine she kullaniyorum kabul etmiyor. She drinks milk yazdim kabul etmedi. Neden?


KadirKOC23

She cinsiyet olarak açıklayıcı ama -O- demek ve kadın olduğu anlaşılmaz.


ThermoDoli

The neye göre geliyor


KadirKOC23

The olmadan da olur ama genel olarak, belli biri yada birşey olduğu için The gelir.


abdullah.g6

The yazmadim kabul etmedi ilginc


Buluice

"Woman drinks milk " olmaz mı sonuçta 1 kadın demiyor?


tlyyylt

The woman drinks


xxxxcyyhff

a woman olur mu the woman yada woman


Bilgin727981

bir kadın demiyor ki orada kadın süt içer yazıyorum a woman diye düzeltiyo


Zeytin110781

Doğru bildiigin seyi yanlislikla yanlis yazmak ccokk kotu bir sey :c


Zeytin110781

Bir drink oluyor bir drinks oluyor :D yada ben karıştırıyorum


TCNurdanYl

Yanıtı doğru yazdığım halde sistem ısrarla yanlış diyor. Bu sorunu yaşayan başka arkadaş var mı?


Mustafa528627

grammer ı bi anlatsa önce keşke :(


MuratBurak13

the koymayınca yanlış diyor


Zoey973375

Yanlış olana da dogru olana da yanlış diyo uygulama


bilinmiyor11

Ben the women drink milk yazdim ve yanliş dedi nedeni ise drinks am a onun dedigi yanliş nedeni ise drinks yazmak ama s harf var içerler oluyoo


brahim552140

He she it de geniş zamanda s takısı geliyor


AslanKral20

The ne boka yarıyo


AslanKral20

He she it e -s takısi geliyor woman a gelmiyoki


Turkea111

Peki neden Woman Drinks milk deilde The gelmiş en başa


poyrazkele

Su the kelimesi bi soruda varken dierinde yok


tolgahan393217

Ayni cevap kabul etmiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.