Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kadın süt içer."

Çeviri:The woman drinks milk.

4 yıl önce

26 Yorum


mumer41

Neden a woman drinks milk olmaz?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olabilir,

4 yıl önce

BahtNurcel1

bnde a ya ihtiyacınız var diyo ya (kadın süt içer) woman drinks milk cümlesinin neresine a koycam?

3 yıl önce

AtalayAk

neden drink değilde drinks ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

3uncu tekil şahısta fiil s takısı alır https://www.duolingo.com/comment/1430000

4 yıl önce

berfinturs

Çünkü he she it de s takisi gelr geniş zamanda

4 yıl önce

AysegulCos

Women degilde neden woman

4 yıl önce

KadirKOC23

Women kadınlar demek, yani çoğul .

3 yıl önce

Blackrose68

Woman kadın tekil ,women kadınlar çogul

3 yıl önce

cem.ozturk

Woman yerine she kullaniyorum kabul etmiyor. She drinks milk yazdim kabul etmedi. Neden?

4 yıl önce

KadirKOC23

She cinsiyet olarak açıklayıcı ama -O- demek ve kadın olduğu anlaşılmaz.

3 yıl önce

ThermoDoli

The neye göre geliyor

4 yıl önce

KadirKOC23

The olmadan da olur ama genel olarak, belli biri yada birşey olduğu için The gelir.

3 yıl önce

abdullah.g6

The yazmadim kabul etmedi ilginc

3 ay önce

Buluice

"Woman drinks milk " olmaz mı sonuçta 1 kadın demiyor?

3 yıl önce

ogulcan07

Woman drinks milk olmasi gerek

3 yıl önce

tlyyylt

The woman drinks

6 ay önce

AlperTopud

yanlis arkaslar

3 yıl önce

AlperTopud

a woman olur mu the woman yada woman

3 yıl önce

Bilgin727981

bir kadın demiyor ki orada kadın süt içer yazıyorum a woman diye düzeltiyo

6 ay önce

Zeytin110781

Doğru bildiigin seyi yanlislikla yanlis yazmak ccokk kotu bir sey :c

5 ay önce

Zeytin110781

Bir drink oluyor bir drinks oluyor :D yada ben karıştırıyorum

5 ay önce

TCNurdanYl

Yanıtı doğru yazdığım halde sistem ısrarla yanlış diyor. Bu sorunu yaşayan başka arkadaş var mı?

5 ay önce

Mustafa528627

grammer ı bi anlatsa önce keşke :(

2 hafta önce

MuratBurak13

the koymayınca yanlış diyor

2 hafta önce

Zoey973375

Yanlış olana da dogru olana da yanlış diyo uygulama

1 hafta önce