Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kadın süt içer."

Çeviri:The woman drinks milk.

0
4 yıl önce

27 Yorum


mumer41

Neden a woman drinks milk olmaz?

7
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olabilir,

4
Cevap ver4 yıl önce

ParamaGupt

Bir kadin icerler sut olmaz. S takisi cogul yapar kelimeyi

-2
Cevap ver3 yıl önce

TCNurdanYl

Hayır s takısı tekil 3.şahıs çekiminde kullanılıyor.

0
Cevap ver5 ay önce

BahtNurcel1

bnde a ya ihtiyacınız var diyo ya (kadın süt içer) woman drinks milk cümlesinin neresine a koycam?

4
Cevap ver3 yıl önce

AtalayAk

neden drink değilde drinks ?

3
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

3uncu tekil şahısta fiil s takısı alır https://www.duolingo.com/comment/1430000

8
Cevap ver4 yıl önce

berfinturs

Çünkü he she it de s takisi gelr geniş zamanda

3
Cevap ver4 yıl önce

AysegulCos

Women degilde neden woman

3
Cevap ver4 yıl önce

KadirKOC23

Women kadınlar demek, yani çoğul .

2
Cevap ver3 yıl önce

Blackrose68

Woman kadın tekil ,women kadınlar çogul

1
Cevap ver3 yıl önce

cem.ozturk

Woman yerine she kullaniyorum kabul etmiyor. She drinks milk yazdim kabul etmedi. Neden?

1
Cevap ver4 yıl önce

KadirKOC23

She cinsiyet olarak açıklayıcı ama -O- demek ve kadın olduğu anlaşılmaz.

1
Cevap ver3 yıl önce

ThermoDoli

The neye göre geliyor

1
Cevap ver4 yıl önce

KadirKOC23

The olmadan da olur ama genel olarak, belli biri yada birşey olduğu için The gelir.

3
Cevap ver3 yıl önce

abdullah.g6

The yazmadim kabul etmedi ilginc

0
Cevap ver3 ay önce

Buluice

"Woman drinks milk " olmaz mı sonuçta 1 kadın demiyor?

1
Cevap ver3 yıl önce

ogulcan07

Woman drinks milk olmasi gerek

1
Cevap ver3 yıl önce

tlyyylt

The woman drinks

1
Cevap ver6 ay önce

AlperTopud

yanlis arkaslar

0
Cevap ver3 yıl önce

AlperTopud

a woman olur mu the woman yada woman

0
Cevap ver3 yıl önce

Bilgin727981

bir kadın demiyor ki orada kadın süt içer yazıyorum a woman diye düzeltiyo

0
Cevap ver6 ay önce

Zeytin110781

Doğru bildiigin seyi yanlislikla yanlis yazmak ccokk kotu bir sey :c

0
Cevap ver5 ay önce

Zeytin110781

Bir drink oluyor bir drinks oluyor :D yada ben karıştırıyorum

0
Cevap ver5 ay önce

TCNurdanYl

Yanıtı doğru yazdığım halde sistem ısrarla yanlış diyor. Bu sorunu yaşayan başka arkadaş var mı?

0
Cevap ver5 ay önce

Mustafa528627

grammer ı bi anlatsa önce keşke :(

0
Cevap ver2 hafta önce

MuratBurak13

the koymayınca yanlış diyor

0
Cevap ver1 hafta önce