1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Come and see the castle for …

"Come and see the castle for yourselves!"

Çeviri:Gelip kaleyi kendiniz görün!

February 9, 2014

19 Yorum


cevatim

Bu cumle zaten epey bir cesitde turkceye cevrilebilecek cumlelerden. Bu nedenle moderator arkadaslarin herseyi devletten beklemeyip bu kanayan yaraya parmak basmalarinda fayda gormekteyim.


MuratBicer

gel ve kendin gör kaleyi dedim kabul etmedi, illa siz mi dememiz gerek. sen manasına da gelmiyor mu "you".


Mustafagve18

Yourself derse sen oluyor, yourselves deyince siz olduğu anlaşılıyor.


ahmet2030

"for" yazılması gerekli mi? Tam olarak anlayamadım.


mrvmrv55

bende gelin ve kaleyi kendiniz için görün diye çevirmiştim,dolayısıyla yanlış oldu.For gereksiz olmuş sanki


tekirspear

Aynen bende oyle cevapladim ama kabul etmemesi yanlis bence


AkmCanSude

for saçma, hatta yanlış olmuş.


mercan14

For necidir burda ben de anlamadım


rebeka06

biraz önce "gelin ve kendiniz görün kaleyi" diye çevirdim kabul etti, şimdi ise etmedi. çok ilginç


MuratBicer

gel ve kendin gör kaleyi dedim kabul etmedi, illa siz mi dememiz gerek. sen manasına da gelmiyor mu "you".


Mustafagve18

Yourself derse sen oluyor, yourselves deyince siz olduğu anlaşılıyor.


Bilgi623350

Yourself ve yourselves farki... Guzel bir cümle olmuş...


ekremkrc

"Gelin ve kendiniz için kaleyi görün" hata verdi


kubulli

"gel ve kaleyi kendin gör" dedim kabul etmedi.


Mustafagve18

Yourself derse sen oluyor, yourselves deyince siz olduğu anlaşılıyor.


lalelalelale

Kaleyi kendiniz icin gelin ve görün olarak cevilmesi en dogrusudur.


Kotasiz

Gelip kendiniz kaleyi görün.. olmadı...Gelip kaleyi kendiniz görün olsa sanki ne farkedecek. pehh


Nuray711527

her seferinde farklı anlam veriyorsunuz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.