1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He likes to listen to the ra…

"He likes to listen to the radio."

Fordítás:Szereti hallgatni a rádiót.

February 9, 2014

21 hozzászólás


Nikolett-S

"Szereti a radiot hallgatni" ez szerintem ugyanolyan jo

February 9, 2014

Orsi1026

az ilyet jelenteni kell! ha beleteszik, akkor legközelebb el is fogja fogadni.

February 24, 2014

artemida56

Visszadobta a Szeret rádiót hallgatni-t is. Sok esetben visszadob olyan mondatokat, ami tartalmilag és nyelvtanilag is helyesek. Gondolom, nem lettek megadva jó megoldásként és a mechanizmus nem tud intelligens módon választani.

February 25, 2014

rock4ever

szeret rádiót hallgatni = she likes to listen to radio, szereti A rádiót hallgatni = she likes to listen to THE radio - nem nagy eltérés, de eltérés, kell a névelő! viszont a szórend tényleg mindegy...

June 1, 2014

Chiller_HU

Szerintem is.

February 12, 2014

PterTth2

Nem olyan szörnyű nagy hiba ez, csak azért bosszantó mert számos ilyennel van tele a rendszer, de könyörgöm mondja meg valaki a staff-nak, hogy a magyarban sokszor SZABAD a szórend, főleg ilyen esetekben, amikor nem ismerjük a szövegkörnyezetet. Szereti hallgatni a rádiót = Szeret rádiót hallgatni = Rádiót szeret hallgatni. És NEM kötelező a határozott névelőt sem kitenni, mert a rádió itt elvont fogalom, gyűjtőnévként általában a rádióadásokra és nem egy konkrét rádiókészülékre vonatkozik. Névelő akkor kellene, ha azt akarnám pl. mondani, hogy a kisrádiót szereti hallgatni a nagyot viszont nem.

March 28, 2014

nagyenyed

Úgy tudom, hogy szívességből, ingyen csinálják a magyar verziót. Még alakul. Ha minden szerintünk jó választ jelentünk, egyre jobb lesz. Nekem már rengeteg javításomat elfogadták, de pont a magyar nyelv kötetlen szórendje miatt nagyon sok varició lehetséges. Jelentsétek a hibákat, mert a géptől nem várható, hogy mérlegel, okosabb csak tőlünk lesz.

April 6, 2014

PterTth2

Persze, respect a készítőknek. Jelentem is szorgosan a hibákat, de a fenti egy általános probléma, gondoltam ideírom, hátha valaki olvassa.

April 7, 2014

blackpityu

Köszönöm szépen, én elolvastam, sőt még a feleségemnek is felolvastam, annyira frappánsan elmagyaráztad az egészet. Az ilyen szintű magyarázatokból lehet tanulni igazán.

April 23, 2014

fectroll

Ne könyörögj, inkább fogadd el,hogy ez "béta" program.

October 30, 2014

PterTth2

Kösz az építő hozzászólást. Sokat tanultam belőle.

October 30, 2014

fectroll

Kérlek! Csak szólj és bármikor, ha akarod. A JÓ ÚTTÖRŐ OTT SEGÍT, AHOL TUD. :)))))))))

October 30, 2014

vasvariistvan

Nem hálás dolog, mégis meg kell írnom, hogy rock4ever véleményével érték egyet.

July 13, 2019

bgdssusu

Ebben a tesztben ez volt a NEGYEDIK hibám, és a NEGYEDIK bejelentésem... Az előbb a "Mit üzennek az újságok"-nál "mit írnak"-ot írtam, mert nálunk azok a fránya lapok sosem üzennek...

Most pedig: "szeret rádiót hallgatni"

De neeeem... Az egyetlen jó megoldás az, hogy szereti hallgatni A rádiót...

March 2, 2014

nagymari

Nem találom azt a lehetősé get, hogy hol kell jelezni a hibákat. Segítenétek? Lehet, hogy csak az én menümben nincs ilyen?

May 15, 2014

nagyenyed

Amikor egy feladatot megoldottál, és visszajelzi, hogy helyes (vagy nem), az oldal alján bal oldalon kattints rá a "Hiba bejelentése" gombra

May 15, 2014

nagymari

Köszi. Úgy néz ki kiszúrta a szemem azért nem láttam.

May 15, 2014

kagi46

Szereti a rádiót hallgatni - az utolsónál dobott vissza... Jelentettem , és gyakorolhatok még egyszer.De jó is nekem..

May 25, 2014

kagi46

Szereti a rádiót hallgatni - az utolsónál dobott vissza... Jelentettem , és gyakorolhatok még egyszer.De jó is nekem..

May 25, 2014

GzaSzab

Azért már marhára kezd uncsivá válni, hogy mindig csak mentgetjük a késztőket hiba esetén, mert hiszen ingyen/szívességből csinálják amit csinálnak. De kérdem én: ők nem magyar anyanyelvüek?Mert ha igen, akkor ők is tudhatnák, hogy a magyar nyelv kötetlensége miatt 1 angol mondatnak több magyar verziója lesz is lesz ugyanazzal az értelemmel /legfeljebb más a szórend/.Akkor +mi a búbánatért nem lehet már a kezdet kezdetén így csinálni, hisz tudva van, hogy felháborodás és hibabejelntés özöne fog zúdulni a készítőkhöz.Miért kell feleslegesen stresszelni és bosszantani még ezzel is bennünket?

July 12, 2014

margitsumser

Biztosan ismerik ők is a több lehetséges megoldást, de ezt mind beprogramozni rengeteg időt vesz igénybe. Napról napra javul a program, bővül a választási lehetőség. De addig is talán megpróbálhatunk mi is igazodni a szigorú kötött fordításhoz . Ez is a javunkra válik.

June 1, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.