1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He likes to listen to the ra…

"He likes to listen to the radio."

Fordítás:Szereti hallgatni a rádiót.

February 9, 2014

20 hozzászólás


Nikolett-S

"Szereti a radiot hallgatni" ez szerintem ugyanolyan jo


Orsi1026

az ilyet jelenteni kell! ha beleteszik, akkor legközelebb el is fogja fogadni.


artemida56

Visszadobta a Szeret rádiót hallgatni-t is. Sok esetben visszadob olyan mondatokat, ami tartalmilag és nyelvtanilag is helyesek. Gondolom, nem lettek megadva jó megoldásként és a mechanizmus nem tud intelligens módon választani.


rock4ever

szeret rádiót hallgatni = she likes to listen to radio, szereti A rádiót hallgatni = she likes to listen to THE radio - nem nagy eltérés, de eltérés, kell a névelő! viszont a szórend tényleg mindegy...


ironcameleon

Mindkét esetben "listen to THE radio"


PterTth2

Nem olyan szörnyű nagy hiba ez, csak azért bosszantó mert számos ilyennel van tele a rendszer, de könyörgöm mondja meg valaki a staff-nak, hogy a magyarban sokszor SZABAD a szórend, főleg ilyen esetekben, amikor nem ismerjük a szövegkörnyezetet. Szereti hallgatni a rádiót = Szeret rádiót hallgatni = Rádiót szeret hallgatni. És NEM kötelező a határozott névelőt sem kitenni, mert a rádió itt elvont fogalom, gyűjtőnévként általában a rádióadásokra és nem egy konkrét rádiókészülékre vonatkozik. Névelő akkor kellene, ha azt akarnám pl. mondani, hogy a kisrádiót szereti hallgatni a nagyot viszont nem.


nagyenyed

Úgy tudom, hogy szívességből, ingyen csinálják a magyar verziót. Még alakul. Ha minden szerintünk jó választ jelentünk, egyre jobb lesz. Nekem már rengeteg javításomat elfogadták, de pont a magyar nyelv kötetlen szórendje miatt nagyon sok varició lehetséges. Jelentsétek a hibákat, mert a géptől nem várható, hogy mérlegel, okosabb csak tőlünk lesz.


PterTth2

Persze, respect a készítőknek. Jelentem is szorgosan a hibákat, de a fenti egy általános probléma, gondoltam ideírom, hátha valaki olvassa.


blackpityu

Köszönöm szépen, én elolvastam, sőt még a feleségemnek is felolvastam, annyira frappánsan elmagyaráztad az egészet. Az ilyen szintű magyarázatokból lehet tanulni igazán.


ironcameleon

A rádió adást is úgy mondják, hogy "the radio", nem csak a rádiókészüléket. Kell a névelő!
rádiót hallgatni, rádiózni - to listen to the radio - bit.ly/2sYl3f3


fectroll

Ne könyörögj, inkább fogadd el,hogy ez "béta" program.


PterTth2

Kösz az építő hozzászólást. Sokat tanultam belőle.


fectroll

Kérlek! Csak szólj és bármikor, ha akarod. A JÓ ÚTTÖRŐ OTT SEGÍT, AHOL TUD. :)))))))))


bgdssusu

Ebben a tesztben ez volt a NEGYEDIK hibám, és a NEGYEDIK bejelentésem... Az előbb a "Mit üzennek az újságok"-nál "mit írnak"-ot írtam, mert nálunk azok a fránya lapok sosem üzennek...

Most pedig: "szeret rádiót hallgatni"

De neeeem... Az egyetlen jó megoldás az, hogy szereti hallgatni A rádiót...


nagymari

Nem találom azt a lehetősé get, hogy hol kell jelezni a hibákat. Segítenétek? Lehet, hogy csak az én menümben nincs ilyen?


nagyenyed

Amikor egy feladatot megoldottál, és visszajelzi, hogy helyes (vagy nem), az oldal alján bal oldalon kattints rá a "Hiba bejelentése" gombra


nagymari

Köszi. Úgy néz ki kiszúrta a szemem azért nem láttam.


kagi46

Szereti a rádiót hallgatni - az utolsónál dobott vissza... Jelentettem , és gyakorolhatok még egyszer.De jó is nekem..


Mria497333

Nem fogadta el a helyes választ

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.