A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The best player is the one with the green shirt."

Fordítás:A legjobb játékos az, aki zöld pólóban van.

4 éve

7 hozzászólás


Bahifalk

A shirt inget jelent, a megoldásban pedig póló szerepel.

4 éve

Sjanko
Sjanko

pólót is jelent a shirt... :-)

4 éve

horvathgab13

Na és hol van benne az"ember " szó, Nekem úgy fordította le : A legjobb játékos az az ember zöld pólóban !!

2 hete

ljerror

Mez?

4 éve

Katalin5246

ebben a mondatban melyik szó utal arra ,hogy a póló rajta van a játékoson?

2 hete

Katalin5246

csak ezzel a D. által megadott fordítással ,végre tovább mehettem

2 hete

KrauszMrta

" A legjobb játékos, az az egyetlen, aki zöld mezben van." Lenne az én végleges fordításom, így, a fórum véleményeit is átnézve. Szerintem pontosabb, mint a többi!!! Kérem véleményezni és elfogadni!

3 napja