1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The best player is the one w…

"The best player is the one with the green shirt."

Fordítás:A legjobb játékos az, aki zöld pólóban van.

February 9, 2014

11 hozzászólás


Bahifalk

A shirt inget jelent, a megoldásban pedig póló szerepel.

February 9, 2014

Sjanko

pólót is jelent a shirt... :-)

March 15, 2014

horvathgab13

Na és hol van benne az"ember " szó, Nekem úgy fordította le : A legjobb játékos az az ember zöld pólóban !!

August 1, 2018

ljerror

Mez?

July 17, 2014

Katalin5246

ebben a mondatban melyik szó utal arra ,hogy a póló rajta van a játékoson?

July 30, 2018

Katalin5246

csak ezzel a D. által megadott fordítással ,végre tovább mehettem

July 30, 2018

KrauszMrta

" A legjobb játékos, az az egyetlen, aki zöld mezben van." Lenne az én végleges fordításom, így, a fórum véleményeit is átnézve. Szerintem pontosabb, mint a többi!!! Kérem véleményezni és elfogadni!

August 13, 2018

Harga

Szerintem így pontosabb: "A zöld pólós a legjobb játékos." (Az angol mondatban szerintem nincs "egyetlen".)

September 16, 2018

DavidZahum

Itt a "one" olyan jelentésben szerepel, hogy "az a valaki", "az az ember".

November 28, 2018

Revand

Ez egy teljesen hibás megoldás. bejelentettem egy jobbat, kérem, fogadják el. "A legjobb játékos az zöldingesek egyike

November 3, 2018

DavidZahum

Tudtommal a T-shirt a póló (és nem csak szerintem, hanem a Duo is szigorúan megkülönböztette a "Ruhák" témánál, a shirt MINDIG ing volt). A másik meg ez a "with the green"... Ha szó szerint fordítom, magyarul bénán hangzik (nem is fogadja el). De ha pólóBAN, akkor miért nem "in the.." vagy "the one who has green...", de leginkább "who is wearing" vagy "wears"...

November 28, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.