"The children"

Fordítás:A gyerekek

February 9, 2014

6 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


bluecat03

child a gyerek és children a gyerekek, csak későn jutott eszembe


FerencBerei

Tényleg, én is elrontam pedig tudtam, de ezekszerint nem elégé


xxviragxx

Csak úgy fogadja el ahogy a csaj kiejti ez hülyeség ":(


fenyopohok

Nem figyeltétek meg,hogy a kék gombnál úgy ejti ki a gép a "The"szót hogy : "te" ,és ha a szóra teszed a kurzort ezt mondja : "vá" ? Egy csomó másik kifejezésnél is megfigyeltem ezt. Nem ellenőrzi ezt senki?


SzitasTibor

Csak azért hallod így, mert lasabban mondja akkor, amikor egyetlen szót ejt ki. "Dö" szerűen ejti, csak a "d"-t nem úgy képzi, mint mi, hanem mint aki a nyelvére akar harapni. Az "ö" sem tiszta hang, laza, artikulálatlan, valahol az "ö" és az "a" között. A szleng ezért használja néha "da" formában is.


KatiJnosit

Child. Children. Children(s) az s nem a többes számot jelöli?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.