1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She is not a girl."

"She is not a girl."

Çeviri:O bir kız değil.

February 9, 2014

60 Yorum

Konu önem sırasına göre

ib00w

Arkadaşlar cümledeki "she" cinsiyet belirtsede "girl" orada cinsiyet anlamında kullanılmıyor. Önceki dersleri hatırlayın... "Girl" küçük kız, kız çocuğu anlamında kullanılmış cümlede. Hatta şöyle bir cümle kullanarak örnek verirsem daha net anlaşılabilir. "She is not a girl, she is almost 30 years old." - "O bir kız değil, o neredeyse 30 yaşında." Yani cümlede sorudaki cümlede verilen mesaj onun artık küçük bir kız çocuğu olmadığıdır.

May 14, 2016

nisanur908394

Ben o karı dirim cevap dogru diiir kuzenimde aynisinda yanlıs diyi anlamadim

January 16, 2019

Furkan1299

Doğru. Zaten kız değil ama şhe kız onlar demek o yüzden yanlış

March 18, 2019

St_0ne1

"It's not a girl" daha doğru olmaz mıydı?

June 22, 2015

alpzxc

hayır bence he olmalıydı çünkü kız değilse erkektir

April 1, 2016

Beren539930

illaki he mi olması gerekiyo it de var yani dimi güzel kardeşim

October 10, 2016

yasin811

it kelimesi daha çok insan olmayanlarda kullanılır

December 16, 2016

AytaAltay

hayır it insan olmayanlarda değil cinsiyetini bilmediğin insanlarda da kullanılır mesela kapı çaldığında who is it diyoruz ama kapıyı insanın çaldığını biliyoruz.

June 5, 2017

ZeynepSude293079

Cansız varlık değil ıt cansız hayvan bitkiye denir kalem vb

October 27, 2015

Elzem786381

It cansiz varliklar hayvanlar bitkiler ve bebeklerde kullanildigi icin doğru olmazdi

February 3, 2018

Emir951426

Hayır it's hayvanlar ve cansız varlıklar için kullanılır insalar için he/she/they kullanılır

July 29, 2018

Furkan1299

Ama kız cansız değil. O yüzden It yerine she kullanılabilir. Tamammı?

April 8, 2019

semihcan2772

travesti çıktı galiba

September 21, 2016

Doan29124

Asdfjkhs

December 18, 2018

1ingilizcecii
August 9, 2019

AL9lEo1

mallar bilik

March 3, 2019

MasterofSex

Onun,kız değil yetişkin bir kadın olduğunu anlatmak isterken kurulan bir cümle olarak düşünün.

May 24, 2019

Alime221267

Ya kadın demekki illa kız olacak değil she hem kıza hem kadına kullanılır

December 5, 2015

SuranurKor

''She is not a girl'' derken ''she'' zaten kızlara kullanılan bir terim orada ''he'' olsaydı daha anlamlı olabilirdi.

February 3, 2016

omer_demir

Kız artık kadın oldu :)

February 9, 2016

MehmetTunahan

bunun cinsiyeti ney

February 18, 2016

HalilEfeGksu

kız kız değildir :D

March 7, 2016

HalilEfeGksu

kız kız değildir

March 7, 2016

999jony999

she kız evet ama o kız kız değilmiş :p

March 18, 2016

serrayksel

Hayir olmazdi muhammet

April 10, 2016

RabiaNihan

She kız da kullanılıyo. Cok sacma

April 10, 2016

pamuklar

he is not a girl olmalıyıdı

April 29, 2016

hayat545

bende ayn o bir kız değil dedim kabul etmedi

July 18, 2016

Zilanulku1

Saçma

September 6, 2016

Muhammetel18

En doğrusu bu bence

September 29, 2016

hdanur536168

bencede

November 4, 2016

TTomris81

Arkadaşlar she sadece girl icin degil Kadin icinde kullanabilir no problem you can use she for woman and girl here for girl yani cumle yanlis degil:-)

December 6, 2016

Gzdenur70820

O bir kız degil...☺☺

December 15, 2016

xiaoyumerv

o bir kız çocuğu değil yazdım yanlış oldu. girl kız çocuğu anlamına da gelmiyor muydu?

December 28, 2016

abdurrahma760659

3qrhjujjop

January 15, 2017

buse709201

she kızlar için o demek değilmi

January 23, 2017

farukeren3

merhabaa desek yeeeeee OMG

February 25, 2017

Nusret0230

February 26, 2017

burak849172

she kalıbı zaten kız demek ama cülede o (kız için) kız deyil diyo yani kız kız deyil diyo o ne demek aaa

July 12, 2017

NuriCanAta

O BİR KADINDIR

August 18, 2017

Giresunlu2828

K

May 1, 2019

DuyguBuseT

Ben bunu bir türlü söylüyorum ama olmuyor.

November 13, 2017

KaanBakanH

Bende yanlış yapmışım

November 13, 2017

Nida221985

Bence o "she"yerine "he"olmaliydi

December 20, 2017

Merdan838971

Ben cede

January 28, 2018

lionhasclaws

High Quality Content

May 4, 2018

ezgi225555

yani girl değil woman diyor.

August 26, 2018

Talha761648

Mantıken bizden ingilizce soylememizi istemesi lazim açıkçası çok saçma ve anlamıyor

September 2, 2018

mitYksel8

Biraz mantıksız gibi geldi ama sonra ib00w'un yorumu okuyup hak verdim

October 15, 2018

ARZUAKIR

Aynen

December 23, 2018

Bahadr705886

O çocuk değil olmalıydı doğru cevap

December 29, 2018

MEHMETEFES5

bence he olmalıydı.Çünkü kız değil diyo

January 18, 2019

EceDiner18

Soruda bence bir hata var çünkü she kız demek ama cümlenin anlamı o bir kız değil saçma değil mi ?

January 22, 2019

Giresunlu2828

She ile basliyo o bir kiz degil diyo ARTİ BİRLE GOZUKSUN

May 1, 2019

MasterofSex

O artık bir kız değil,kadın anlamında bir ifade.

May 24, 2019

FatmaSapma2
June 3, 2019

NERGZ324147

Biliyoruzz

July 15, 2019

Kyr4A4

TRAP!

July 18, 2019

Salihztrk17

adamın adam oldğuyla kızın kız oldğuyla alıp veremediniz ney sizin

August 7, 2019

slarv666

algılamıyor ki

September 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.