"She is not a girl."

Çeviri:O bir kız değil.

4 yıl önce

43 Yorum


ib00w

Arkadaşlar cümledeki "she" cinsiyet belirtsede "girl" orada cinsiyet anlamında kullanılmıyor. Önceki dersleri hatırlayın... "Girl" küçük kız, kız çocuğu anlamında kullanılmış cümlede. Hatta şöyle bir cümle kullanarak örnek verirsem daha net anlaşılabilir. "She is not a girl, she is almost 30 years old." - "O bir kız değil, o neredeyse 30 yaşında." Yani cümlede sorudaki cümlede verilen mesaj onun artık küçük bir kız çocuğu olmadığıdır.

2 yıl önce

St_0ne1

"It's not a girl" daha doğru olmaz mıydı?

3 yıl önce

alpzxc

hayır bence he olmalıydı çünkü kız değilse erkektir

2 yıl önce

Beren539930

illaki he mi olması gerekiyo it de var yani dimi güzel kardeşim

2 yıl önce

yasin811

it kelimesi daha çok insan olmayanlarda kullanılır

1 yıl önce

AytaAltay

hayır it insan olmayanlarda değil cinsiyetini bilmediğin insanlarda da kullanılır mesela kapı çaldığında who is it diyoruz ama kapıyı insanın çaldığını biliyoruz.

1 yıl önce

ZeynepSude293079

Cansız varlık değil ıt cansız hayvan bitkiye denir kalem vb

3 yıl önce

izzetZELK

Ewet katiliyrmm

3 hafta önce

Elzem786381

It cansiz varliklar hayvanlar bitkiler ve bebeklerde kullanildigi icin doğru olmazdi

10 ay önce

Emir951426

Hayır it's hayvanlar ve cansız varlıklar için kullanılır insalar için he/she/they kullanılır

4 ay önce

semihcan2772

travesti çıktı galiba

2 yıl önce

Zilanulku1

Saçma

2 yıl önce

NuriCanAta

O BİR KADINDIR

1 yıl önce

Alime221267

Ya kadın demekki illa kız olacak değil she hem kıza hem kadına kullanılır

3 yıl önce

SuranurKor

''She is not a girl'' derken ''she'' zaten kızlara kullanılan bir terim orada ''he'' olsaydı daha anlamlı olabilirdi.

2 yıl önce

omer_demir

Kız artık kadın oldu :)

2 yıl önce

MehmetTunahan

bunun cinsiyeti ney

2 yıl önce

HalilEfeGksu

kız kız değildir :D

2 yıl önce

HalilEfeGksu

kız kız değildir

2 yıl önce

999jony999

she kız evet ama o kız kız değilmiş :p

2 yıl önce

serrayksel

Hayir olmazdi muhammet

2 yıl önce

RabiaNihan

She kız da kullanılıyo. Cok sacma

2 yıl önce

pamuklar

he is not a girl olmalıyıdı

2 yıl önce

hayat545

bende ayn o bir kız değil dedim kabul etmedi

2 yıl önce

Muhammetel18

En doğrusu bu bence

2 yıl önce

hdanur536168

bencede

2 yıl önce

TTomris81

Arkadaşlar she sadece girl icin degil Kadin icinde kullanabilir no problem you can use she for woman and girl here for girl yani cumle yanlis degil:-)

2 yıl önce

Gzdenur70820

O bir kız degil...☺☺

1 yıl önce

xiaoyumerv

o bir kız çocuğu değil yazdım yanlış oldu. girl kız çocuğu anlamına da gelmiyor muydu?

1 yıl önce

abdurrahma760659

3qrhjujjop

1 yıl önce

buse709201

she kızlar için o demek değilmi

1 yıl önce

farukeren3

merhabaa desek yeeeeee OMG

1 yıl önce

Nusret0230

1 yıl önce

burak849172

she kalıbı zaten kız demek ama cülede o (kız için) kız deyil diyo yani kız kız deyil diyo o ne demek aaa

1 yıl önce

DuyguBuseT

Ben bunu bir türlü söylüyorum ama olmuyor.

1 yıl önce

KaanBakanH

Bende yanlış yapmışım

1 yıl önce

Nida221985

Bence o "she"yerine "he"olmaliydi

11 ay önce

Merdan838971

Ben cede

10 ay önce

lionhasclaws
lionhasclaws

High Quality Content

7 ay önce

ezgi225555

yani girl değil woman diyor.

3 ay önce

Talha761648

Mantıken bizden ingilizce soylememizi istemesi lazim açıkçası çok saçma ve anlamıyor

3 ay önce

mitYksel8

Biraz mantıksız gibi geldi ama sonra ib00w'un yorumu okuyup hak verdim

2 ay önce

AtalayKARA11

"i am not a boy" ben bir çocuk değilim diye çeviriyor

"she is not a girl" o bir kız değil diye? o bir çocuk değil diye çevirmesi lazım değil mi?

2 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.