1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She is not a girl."

"She is not a girl."

Çeviri:O bir kız değil.

February 9, 2014

202 Yorum


ib00w

Arkadaşlar cümledeki "she" cinsiyet belirtsede "girl" orada cinsiyet anlamında kullanılmıyor. Önceki dersleri hatırlayın... "Girl" küçük kız, kız çocuğu anlamında kullanılmış cümlede. Hatta şöyle bir cümle kullanarak örnek verirsem daha net anlaşılabilir. "She is not a girl, she is almost 30 years old." - "O bir kız değil, o neredeyse 30 yaşında." Yani cümlede sorudaki cümlede verilen mesaj onun artık küçük bir kız çocuğu olmadığıdır.


Furkan1299

Doğru. Zaten kız değil ama şhe kız onlar demek o yüzden yanlış


Furkan1299

Katılmıyorum. Çünkü büyüklerede "she" deniyor :(


FratTemize

Hayır furkan kardeşim she sadece büyükleerde değil küçüklerdede kızlar için kullanılır


EdessaBaki

Katılmıyorum ''she O anlamına gelir ''çünkü.


Damla506802

Büyüklere de she deniliyor ama büyüklere girl denmiyor woman deniyor. Umarım anlatabilmişimdir


Damla506802

Evet büyüklere de she deniliyor ama büyüklere girl değil woman deniliyor. Burada da she is not girl yani cinsiyeti kız olsa bile artık o girl değil woman oluyor demek istiyor


nisanur908394

Ben o karı dirim cevap dogru diiir kuzenimde aynisinda yanlıs diyi anlamadim


emo579623

Eyw kardeşim bilmiyodum Sağolasın


St_0ne1

"It's not a girl" daha doğru olmaz mıydı?


alpzxc

hayır bence he olmalıydı çünkü kız değilse erkektir


asdajkn

illaki he mi olması gerekiyo it de var yani dimi güzel kardeşim


yasin811

it kelimesi daha çok insan olmayanlarda kullanılır


AytaAltay

hayır it insan olmayanlarda değil cinsiyetini bilmediğin insanlarda da kullanılır mesela kapı çaldığında who is it diyoruz ama kapıyı insanın çaldığını biliyoruz.


ErdemYldz14

Bunun sorumuzla ne alakasi var o kiz değil diyor o dedigine gore mezardaki insan ahil zenginleri


simay2007

evet hırsızlara da bilmedikleri için öyle diyorlar. mesela 'It stoles 700 dollars.'


HasanErdem127025

Güzelmiş..sjsjsjsjsjsj


simay2007

bir hayvanın kız olmadığını değil de insan olmadığını söylemek daha doğru olur bence.


MustafaEmi323784

belki 2 side değil trans belki


minecraftmehmet

bi gin ya ingilizce bilmiyonuz daha


Eceyk2

Sen de türkçeyi bilmiyon


ozansiar

Ama şu da var, eğer bakire değilse öznedeki kişi, o zaman cümlede yanlışlık da yoktur. Kızlığı bozulmuşsa bu örnekteki cümle doğrudur sanırım.


AlixKandemir

İngilizcede bekaret anlam teşkil etmez 25 yaşından sonra her bayan, kadın sıfatını taşır.


ZeynepSude293079

Cansız varlık değil ıt cansız hayvan bitkiye denir kalem vb


Elzem786381

It cansiz varliklar hayvanlar bitkiler ve bebeklerde kullanildigi icin doğru olmazdi


Emir951426

Hayır it's hayvanlar ve cansız varlıklar için kullanılır insalar için he/she/they kullanılır


Furkan1299

Ama kız cansız değil. O yüzden It yerine she kullanılabilir. Tamammı?


ErdemYldz14

Allah askina 23 kiside desteklemis girl kiz cocugu demek it sadece hayvanlarda ve cansizlarda kullaniliyor sorarim size kiz cocuklari cansiz midir hayvan midir!?


simay2007

bir hayvanın ya da cansız varlığın kız olmadığını değil de ilk önce insan olmadığını söyleriz bence. mesela bir insanın ilk önce erkek bir kaplumbağa olmadığı değil kaplumbağa olmadığı söylenmez mi?


Leman159807

Hayır bence He is not a girl olmalıydı.It-cansız isimleri(noun) gösterir


Leman159807

Hayır it cansız isimlerle(noun)kullanıldığı için burda He is not a girl olmalıydı bence.Neden:She is not a girl biraz mantıksız değilmi sizcede?!


RqsanAbdul

İt eşya bildirir.She-o kız'ı demek.yani she-kız için kullanılıyor.


MeryemSena477808

"It"şahısı cansız varlık ve hayvanlarda kullanıldığından,doğru olmazdı.


S.T.333

'It' Cansız nesnelerde, hayvanlarda ve kim olduğu veya cinsiyeti bilinmeyen insanlarda/bebeklerde de kullanılır.

Örnek verecek olursak:

−"Who is it?" (O da kim?) −"It is a little beautiful baby." (O küçük tatlı bir bebek.)

Yani burada da 'She is not a girl.' yerine 'It is not a girl.' demek doğru olurdu.

Ama ayrıca, burada bir hayvandan da bahsetme olasılığı var. Çünkü yabancılar cinsiyeti bilinen hayvanlara (genelde kedi, köpek) she veya he diye seslenirler.

Örnek olarak; "He is a good boy." (O iyi bir çocuk.) (Bu cümle genelde "Who is good boy?" şeklinde yabancıların köpeklerini sevme şekilleridir. Ve aslında türkçede de vardır; Kimmiş iyi çocuk? Gibi.)


AfaAgayeva

Hayir olmaz It yalniz cansizlarda kullanilir


EminTopcu

It's me deniliyor ama arkadaşım. It bazı durumlarda canlılar insanlar için de kullanılabilir. Bu cümlede madem o bir kız değil neden "she"? It kesinlikle daha doğru olurdu.


AryaStark789259

Hayvanlardan, bitkilerden, bebeklerden ve cansız varlıklardan bahsederken kullanılıyor. Yani ben öyle biliyorum.


URMOMISMYASS

It sadece cansıxzlarda mı kullanılır ingilizceyi bırak.


semihcan2772

travesti çıktı galiba


MasterofSex

Onun,kız değil yetişkin bir kadın olduğunu anlatmak isterken kurulan bir cümle olarak düşünün.


Alime221267

Ya kadın demekki illa kız olacak değil she hem kıza hem kadına kullanılır


omer_demir

Kız artık kadın oldu :)


DrCdw

Yetişkin anlamında kullanılmiş, kadın yani


HalilEfeGksu

kız kız değildir :D


HalilEfeGksu

kız kız değildir


999jony999

she kız evet ama o kız kız değilmiş :p


ErdemYldz14

She kiz degil o demek (kadin cinsiyetinde kullaniliyor buyuk kucuk degil böyle yorumlar gördüm) girl kiz çocuğu boy da erkek çocuğu aradaki farki anlayin.


serrayksel

Hayir olmazdi muhammet


RabiaNihan

She kız da kullanılıyo. Cok sacma


pamuklar

he is not a girl olmalıyıdı


hayat545

bende ayn o bir kız değil dedim kabul etmedi


Muhammetel18

En doğrusu bu bence


TTomris81

Arkadaşlar she sadece girl icin degil Kadin icinde kullanabilir no problem you can use she for woman and girl here for girl yani cumle yanlis degil:-)


Gzdenur70820

O bir kız degil...☺☺


xiaoyumerv

o bir kız çocuğu değil yazdım yanlış oldu. girl kız çocuğu anlamına da gelmiyor muydu?


buse709201

she kızlar için o demek değilmi


burak849172

she kalıbı zaten kız demek ama cülede o (kız için) kız deyil diyo yani kız kız deyil diyo o ne demek aaa


EXO_chanbaek

''She''kızlar için 'o' ifadesi olarak kullanılır.Girl ise zaten kız anlamında.EEE soru yanlış değil mi sanırım şöyle olması gerekiyor ''He is not a girl'' olması gerekiyor...


DuyguBuseT

Ben bunu bir türlü söylüyorum ama olmuyor.


KaanBakanH

Bende yanlış yapmışım


Nida221985

Bence o "she"yerine "he"olmaliydi


lionhasclaws

High Quality Content


ezgi225555

yani girl değil woman diyor.


Talha761648

Mantıken bizden ingilizce soylememizi istemesi lazim açıkçası çok saçma ve anlamıyor


mitYksel8

Biraz mantıksız gibi geldi ama sonra ib00w'un yorumu okuyup hak verdim


Bahadircetkin

O çocuk değil olmalıydı doğru cevap


MEHMETEFES5

bence he olmalıydı.Çünkü kız değil diyo


EceDiner18

Soruda bence bir hata var çünkü she kız demek ama cümlenin anlamı o bir kız değil saçma değil mi ?


TR-Giresunli-28

She ile basliyo o bir kiz degil diyo ARTİ BİRLE GOZUKSUN


MasterofSex

O artık bir kız değil,kadın anlamında bir ifade.


Salihztrk17

adamın adam oldğuyla kızın kız oldğuyla alıp veremediniz ney sizin


EslemYaren1

O bir kız çocuğu değildir i biri atlayıp yapmışlar ama.


testsubject.0

oki as i can see we all have problems with this sentence and the thing is, the person might be a grown up, so you can't say "girl" to the person they are talking about. if the person is grown up, it's "woman" not "girl". but i do agree that it's confusing.


seymanur2334

Ama she ve girl aynı şey


Yiit72059

Sürekli aynı cümle çıkıyor


xpotterheadtr

Her neyse "it's not a girl" de olur "he is not a girl" de olur


MeriBakrc

She "o-kız" edatı Soruda "not a girl" demiş Yani "o kız,kız değil" gibi bişey oluyor


Prenses-millila

Ben doğru yapıyorum çok güzel bir uygulama


Hayrunnis3419

Yaa 1 harf ile yanlış dedi☹️☹️


MrvetULUDA

O bir kız değil demei


rem36503

Kiminkisi arada bir doğru çıkıyor


orhan920376

She kızlar he erkeklerde. Aslında duo... cevabı yazma. Hem gril kız çocuk demek.


HalBenHB

Sadece kız ve kadın farkından değil. Bazı nesnelerle duygusal bağ kurulduğunda o nesneden "it" olarak bahsetmek yerine cinsiyet yüklenebilir.


Furkan152633

eğer "it" olsaydı insan dışı bir varlık olurdu


YigitAlbayrak33

Neden ''She '' Dİyor She O (kız) demek o zman he demesi lazım değilm


CanerDereb

she is not a girl nedir :Ddd


ayca930879

she=kız He=erkek İts=cansiz varlik Woman=kadin Man=adam Bu kadar tartisalacak bir sey yok


ardameric123

insan dışı herşeye "ıt" denir


basarbatu

He erkek she kız it ve it's cansız ve hayvanlar için kullanılır


Blentztrk2

He is not a boy olsaydi ( o bir erkek degil) olacakti


Alime221267

Ya kadın she hem kıza hem kadına


GHoSTOnE1

"He not a girl" olmalıydı. Kız değil ise ne???? :)


Zeynep.E.E

hayır he olamaz he erkekler için o dur she kızlar için o dur .


Zeynepsude746258

Good ve bye ayrı kelimeler değil mi neden birleşik yazılıyorlar?


SuranurKor

''She is not a girl'' derken ''she'' zaten kızlara kullanılan bir terim orada ''he'' olsaydı daha anlamlı olabilirdi.


lapis-pretiosus

girl küçük kız çocuğu anlamına geldiği için çocuk olmayan biri kastetildi burada büyük ihtimalle


Ceren389185

Offf yanlış yaptım


mehmetkoc34

O bir kız değil diye yazinca kabul etmiyo O kız degil yaziyorum hem kabul ediyo hemde alternatif olalar o bir kiz degil diye cevap veriyo isine geldigi gibi mi yapiyo napiyo anlamadim


AZRAALIKAN0

çok ofkelendım


maibutsad

girl değilse neden she?


Deniz307877

is neden kullaniliyor ?


buse585336

O ( kız ) bir kız değil. Cümlesinin neresi mantıklı


ozankalkan

Number of Genea company I meet with you was not nice at all because it gives an error account the hobbit game 5 since error correction could not be a great time registration now I leave the game did not detect even know what the problem is I'm so tired of this job Bunu çevire bilirmisiniz


samet_18

o bir kız değil derken he olmayacak mı?


aylin1052

o kız değil derken she kızlar için söyleniyor. Bu durumda örneğin : he is not a girl. yada ıt ıs not a girl daha doğru olmaz mı sizce


AryaStark789259

Bahsedilen durumun küçük kız çocuğu ve yetişkin bir kadın arasındaki farktan kaynaklandığını tahmin ediyorum.


ErenKavc

he is not a girl yazmak daha doğru olabilir hani ya o erkek kız değil gibisinden :)


RmeysaDinsever

yanlış bir cümle olmuş bence


layda__

O bir kız değil, o bir erkek demek isteseydi it kullanılırdı ama orada o bir kız değil o bir kadın anlamı var bu yüzden she


MinikKzTV

bence çoğunuz haklısın .


Nisa450

She kızlar için kullanılır.Ama burda o kız değil demiş."He" daha doğru olurdu sanırım


niyan18

she is not a girl bence doğru değil he is not a girl doğru anlamirom


ahidcan

she diyor ve kız değil diyor bunun açıklaması nedir?


Zeynep760663

She is not a girl nasıl bir cümle?


meryemcko

girl ve woman farklı kelimelerdir. burada girl yerine woman demek istiyor yani she is not a girl, she is woman


YunusEmreS7

o bir kız değilse neden she ?


ElifYilmaz884176

Tabiykide doğru olmazdi


Esraocak6

Mantikli cumle kurulmamis.


GhostAlexMercer

Seriously..? I think I have a sick mind Duo..


iremsu251577

Yaaa turkce anlamıyo kurtcemi yazalım


ozansiar

Soru hatalı değil mi? "He is not a girl." olması gerekmez miydi? "She" dişildir, bilhassa "girl" de dişildir. Burada bir mantıksızlık var. Çünkü "She" üçüncü tekil şahsın dişil öznesidir.


AtaAktrk1

Bence cümleyi tam olmamış


farukeren3

merhabaa desek yeeeeee OMG


kaya516199

Allah belanızı versin. Doğruyu söylüyom yanlışdiyo ben bu oyuna sokayım oyunun A#######M!


almiragursoy

arkadaslar o kiz degil yazsak olur mu?


DemirhanGn

o kiz o kız olamaz


Kazm802434

Hem she diyor hem o kız değil diyor


Hatice_Zeynep

kadın anlamında demiş olabilir


elifakiek5

Adam olmayanlar insan olunca anlar


feyzanur15988

İs ne anlama geliyor


gizemkarat13

it ya da he olabilir ama kesinlikle she olmamalı bu arada biz böyle fikirlerimizi yazıyoruz ama dikkate alan var mı acaba


indisyara

Kız değilse neden 'She' kullandı ki bu?


LeeMi3

Gı Saram, yeoja anira. Korece felc fnfjfjfjdj


hnisa159

it daha mantıklı olurdu en azından bir hayvandan bahsedilmiş olurdu. Yani hem bir "kız" sıfatı kullanılıyor ancak o bir kız değil diyor acaba dönüpte erkek mi oldu bu "kız" :?


igo1

'he is not girl' olmamalımı ?


blueviolaaa

Hayir kadin demekki kiz degil ikisi farkli


enes2005

He erkekler için kullanılan 'o'anlamındadır


_buse_1

Saçma değil kız değil ise kadındır ikiso farklı şeyler


a.d.123

Ne diyor anlamadım o bir kız değildir diyor ama orada o bir kız anlamına geliyorrrrrr!!!!!!


Cennetemin

Arkadaş hiç öyle olur mu


selenler

hem kızdan bahsediyor hemde kız olmadıgını söylüyor


MBatuE

Kadin sa demek ki


ebrarebrar

She derken o anlamda kullanio


icegirl11

anladığım kadarıyla she diyince gorl oluyorya herade o kız değil o kadın diyor


AysenurAtaseven

Neden topmu da kız degil


fb190734

Saçma, cümlede she kullanılıyor ama anlamı o bir kız değil nasıl oluyor bu?


UluhanUlus

She dişi oldunu belirtir ama burda kız olmadini söylüyor


ebruyaren_359

she diyor hem de diyor ki kız değil.saçmalık ya


basak1111

she kız anlamına geliyor ama burda kız değil diyor saçma bir cümle


nderTezcan

Cunku not var orda


zeynepyilmazx

Arkadaşlar girl genç kız demektir . Yani she burda bir kadını womanı belirtiyor yani o genç kız değil anlamındadır

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.