"She is not a girl."

Çeviri:O bir kız değil.

4 yıl önce

142 Yorum


ib00w

Arkadaşlar cümledeki "she" cinsiyet belirtsede "girl" orada cinsiyet anlamında kullanılmıyor. Önceki dersleri hatırlayın... "Girl" küçük kız, kız çocuğu anlamında kullanılmış cümlede. Hatta şöyle bir cümle kullanarak örnek verirsem daha net anlaşılabilir. "She is not a girl, she is almost 30 years old." - "O bir kız değil, o neredeyse 30 yaşında." Yani cümlede sorudaki cümlede verilen mesaj onun artık küçük bir kız çocuğu olmadığıdır.

2 yıl önce

HakoBaskan

mantıklı

1 yıl önce

emo579623

Eyw kardeşim bilmiyodum Sağolasın

1 yıl önce

St_0ne1

"It's not a girl" daha doğru olmaz mıydı?

3 yıl önce

alpzxc

hayır bence he olmalıydı çünkü kız değilse erkektir

2 yıl önce

Beren539930

illaki he mi olması gerekiyo it de var yani dimi güzel kardeşim

2 yıl önce

yasin811

it kelimesi daha çok insan olmayanlarda kullanılır

1 yıl önce

AytaAltay

hayır it insan olmayanlarda değil cinsiyetini bilmediğin insanlarda da kullanılır mesela kapı çaldığında who is it diyoruz ama kapıyı insanın çaldığını biliyoruz.

1 yıl önce

HasanErdem127025

Güzelmiş..sjsjsjsjsjsj

3 ay önce

MustafaEmi323784

belki 2 side değil trans belki

1 yıl önce

minecraftmehmet

bi gin ya ingilizce bilmiyonuz daha

1 yıl önce

ozansiar
ozansiar

Ama şu da var, eğer bakire değilse öznedeki kişi, o zaman cümlede yanlışlık da yoktur. Kızlığı bozulmuşsa bu örnekteki cümle doğrudur sanırım.

1 yıl önce

Pisfransiz2_54

Ne boş adamsın

2 ay önce

ZeynepSude293079

Cansız varlık değil ıt cansız hayvan bitkiye denir kalem vb

2 yıl önce

BekirDORU

Pensıl

2 yıl önce

Elzem786381

It cansiz varliklar hayvanlar bitkiler ve bebeklerde kullanildigi icin doğru olmazdi

8 ay önce

Emir951426

Hayır it's hayvanlar ve cansız varlıklar için kullanılır insalar için he/she/they kullanılır

2 ay önce

Beren539930

ayn

2 yıl önce

AfaAgayeva

Hayir olmaz It yalniz cansizlarda kullanilir

2 yıl önce

EminTopcu

It's me deniliyor ama arkadaşım. It bazı durumlarda canlılar insanlar için de kullanılabilir. Bu cümlede madem o bir kız değil neden "she"? It kesinlikle daha doğru olurdu.

2 yıl önce

AryaStark789259

Hayvanlardan, bitkilerden, bebeklerden ve cansız varlıklardan bahsederken kullanılıyor. Yani ben öyle biliyorum.

8 ay önce

URMOMISMYASS

It sadece cansıxzlarda mı kullanılır ingilizceyi bırak.

2 yıl önce

tunahan474491

Hayır

2 yıl önce

EminTopcu

Kesinlikle

2 yıl önce

serrayksel

Hayir olmazdi

2 yıl önce

YigitAlbayrak33

aynn

3 yıl önce

semihcan2772

travesti çıktı galiba

2 yıl önce

Alime221267

Ya kadın demekki illa kız olacak değil she hem kıza hem kadına kullanılır

2 yıl önce

Zilanulku1

Saçma

2 yıl önce

NuriCanAta

O BİR KADINDIR

1 yıl önce

hayat545

bende ayn o bir kız değil dedim kabul etmedi

2 yıl önce

Muhammetel18

En doğrusu bu bence

2 yıl önce

hdanur536168

bencede

1 yıl önce

TTomris81

Arkadaşlar she sadece girl icin degil Kadin icinde kullanabilir no problem you can use she for woman and girl here for girl yani cumle yanlis degil:-)

1 yıl önce

Gzdenur70820

O bir kız degil...☺☺

1 yıl önce

xiaoyumerv

o bir kız çocuğu değil yazdım yanlış oldu. girl kız çocuğu anlamına da gelmiyor muydu?

1 yıl önce

abdurrahma760659

3qrhjujjop

1 yıl önce

buse709201

she kızlar için o demek değilmi

1 yıl önce

DuyguBuseT

Evet

10 ay önce

Nusret0230

1 yıl önce

burak849172

she kalıbı zaten kız demek ama cülede o (kız için) kız deyil diyo yani kız kız deyil diyo o ne demek aaa

1 yıl önce

DuyguBuseT

Ben bunu bir türlü söylüyorum ama olmuyor.

10 ay önce

KaanBakanH

Bende yanlış yapmışım

10 ay önce

Nida221985

Bence o "she"yerine "he"olmaliydi

9 ay önce

Merdan838971

Ben cede

8 ay önce

lionhasclaws
lionhasclaws

High Quality Content

5 ay önce

ezgi225555

yani girl değil woman diyor.

1 ay önce

Talha761648

Mantıken bizden ingilizce soylememizi istemesi lazim açıkçası çok saçma ve anlamıyor

1 ay önce

_buse_1

Saçma değil kız değil ise kadındır ikiso farklı şeyler

3 yıl önce

HalBenHB

Sadece kız ve kadın farkından değil. Bazı nesnelerle duygusal bağ kurulduğunda o nesneden "it" olarak bahsetmek yerine cinsiyet yüklenebilir.

3 yıl önce

Furkan152633

eğer "it" olsaydı insan dışı bir varlık olurdu

1 yıl önce

YigitAlbayrak33

Neden ''She '' Dİyor She O (kız) demek o zman he demesi lazım değilm

3 yıl önce

YigitAlbayrak33

Yalnışş !!

3 yıl önce

CanerDereb

she is not a girl nedir :Ddd

2 yıl önce

mustafa698906

Merhaba

2 yıl önce

mustafa698906

2 yıl önce

mustafa698906

Merhaba

2 yıl önce

mustafa698906

2 yıl önce

mustafa698906

2 yıl önce

ayca930879

she=kız He=erkek İts=cansiz varlik Woman=kadin Man=adam Bu kadar tartisalacak bir sey yok

2 yıl önce

ardameric123

insan dışı herşeye "ıt" denir

2 yıl önce

basarbatu

He erkek she kız it ve it's cansız ve hayvanlar için kullanılır

2 yıl önce

Blentztrk2

He is not a boy olsaydi ( o bir erkek degil) olacakti

2 yıl önce

Alime221267

Ya kadın she hem kıza hem kadına

2 yıl önce

GHoSTOnE1

"He not a girl" olmalıydı. Kız değil ise ne???? :)

2 yıl önce

seqde78

Aynen

2 yıl önce

Zeynep.E.E

hayır he olamaz he erkekler için o dur she kızlar için o dur .

2 yıl önce

Zeynepsude746258

Good ve bye ayrı kelimeler değil mi neden birleşik yazılıyorlar?

2 yıl önce

salihemre07

kafa yapıyolar

2 yıl önce

SuranurKor

''She is not a girl'' derken ''she'' zaten kızlara kullanılan bir terim orada ''he'' olsaydı daha anlamlı olabilirdi.

2 yıl önce

omer_demir

Kız artık kadın oldu :)

2 yıl önce

MehmetTunahan

bunun cinsiyeti ney

2 yıl önce

Ceren389185

Offf yanlış yaptım

2 yıl önce

djmehmetkoc

O bir kız değil diye yazinca kabul etmiyo O kız degil yaziyorum hem kabul ediyo hemde alternatif olalar o bir kiz degil diye cevap veriyo isine geldigi gibi mi yapiyo napiyo anlamadim

2 yıl önce

AZRAALIKAN0

çok ofkelendım

2 yıl önce

HalilEfeGksu

kız kız değildir :D

2 yıl önce

HalilEfeGksu

kız kız değildir

2 yıl önce

999jony999

she kız evet ama o kız kız değilmiş :p

2 yıl önce

nazmiiii

nasıl ya

2 yıl önce

maidestek

girl değilse neden she?

2 yıl önce

Deniz307877

is neden kullaniliyor ?

2 yıl önce

buse585336

O ( kız ) bir kız değil. Cümlesinin neresi mantıklı

2 yıl önce

ozankalkan

Number of Genea company I meet with you was not nice at all because it gives an error account the hobbit game 5 since error correction could not be a great time registration now I leave the game did not detect even know what the problem is I'm so tired of this job Bunu çevire bilirmisiniz

2 yıl önce

serrayksel

Hayir olmazdi muhammet

2 yıl önce

RabiaNihan

She kız da kullanılıyo. Cok sacma

2 yıl önce

pamuklar

he is not a girl olmalıyıdı

2 yıl önce

samet_18

o bir kız değil derken he olmayacak mı?

2 yıl önce

aylin1052

o kız değil derken she kızlar için söyleniyor. Bu durumda örneğin : he is not a girl. yada ıt ıs not a girl daha doğru olmaz mı sizce

2 yıl önce

AryaStark789259

Bahsedilen durumun küçük kız çocuğu ve yetişkin bir kadın arasındaki farktan kaynaklandığını tahmin ediyorum.

8 ay önce

ErenKavc

he is not a girl yazmak daha doğru olabilir hani ya o erkek kız değil gibisinden :)

2 yıl önce

RmeysaDinsever

yanlış bir cümle olmuş bence

2 yıl önce

layda__

O bir kız değil, o bir erkek demek isteseydi it kullanılırdı ama orada o bir kız değil o bir kadın anlamı var bu yüzden she

2 yıl önce

MinikKzTV

bence çoğunuz haklısın .

2 yıl önce

Nisa450

She kızlar için kullanılır.Ama burda o kız değil demiş."He" daha doğru olurdu sanırım

2 yıl önce

niyan18

she is not a girl bence doğru değil he is not a girl doğru anlamirom

2 yıl önce

ahidcan

she diyor ve kız değil diyor bunun açıklaması nedir?

2 yıl önce

Zeynep760663

She is not a girl nasıl bir cümle?

2 yıl önce

meryemcko

girl ve woman farklı kelimelerdir. burada girl yerine woman demek istiyor yani she is not a girl, she is woman

1 yıl önce

YunusEmreS7

o bir kız değilse neden she ?

1 yıl önce

ElifYilmaz884176

Tabiykide doğru olmazdi

1 yıl önce

Esraocak6

Mantikli cumle kurulmamis.

1 yıl önce

GhostAlexMercer
GhostAlexMercer

Seriously..? I think I have a sick mind Duo..

1 yıl önce

Dilanur200

Ne bu yaa

1 yıl önce

iremsu251577

Yaaa turkce anlamıyo kurtcemi yazalım

1 yıl önce

ozansiar
ozansiar

Soru hatalı değil mi? "He is not a girl." olması gerekmez miydi? "She" dişildir, bilhassa "girl" de dişildir. Burada bir mantıksızlık var. Çünkü "She" üçüncü tekil şahsın dişil öznesidir.

1 yıl önce

AtaAktrk1

Bence cümleyi tam olmamış

1 yıl önce

AhmadJ.Al-

Cok hizli okuyo

1 yıl önce

farukeren3

merhabaa desek yeeeeee OMG

1 yıl önce

kaya516199

Allah belanızı versin. Doğruyu söylüyom yanlışdiyo ben bu oyuna sokayım oyunun A#######M!

1 yıl önce

almiragursoy

arkadaslar o kiz degil yazsak olur mu?

1 yıl önce

DemirhanGn

o kiz o kız olamaz

1 yıl önce

abdullah.y8

.

1 yıl önce

Kazm802434

Hem she diyor hem o kız değil diyor

1 yıl önce

Hatice_Zeynep

kadın anlamında demiş olabilir

1 yıl önce

elifakiek5

Adam olmayanlar insan olunca anlar

1 yıl önce

Rmeysa727740

Olmadı bu

1 yıl önce

glsu-

wohooo

1 yıl önce

feyzanur15988

İs ne anlama geliyor

1 yıl önce

ezgi360434

Doğru

1 yıl önce

gizemkarat13

it ya da he olabilir ama kesinlikle she olmamalı bu arada biz böyle fikirlerimizi yazıyoruz ama dikkate alan var mı acaba

1 yıl önce

indisyara

Kız değilse neden 'She' kullandı ki bu?

1 yıl önce

LeeMi3

Gı Saram, yeoja anira. Korece felc fnfjfjfjdj

1 yıl önce

hnisa159

it daha mantıklı olurdu en azından bir hayvandan bahsedilmiş olurdu. Yani hem bir "kız" sıfatı kullanılıyor ancak o bir kız değil diyor acaba dönüpte erkek mi oldu bu "kız" :?

1 yıl önce

Furkan152633

bunasılcümle

1 yıl önce

EXO_chanbaek

''She''kızlar için 'o' ifadesi olarak kullanılır.Girl ise zaten kız anlamında.EEE soru yanlış değil mi sanırım şöyle olması gerekiyor ''He is not a girl'' olması gerekiyor...

1 yıl önce

a.d.123

Ne diyor anlamadım o bir kız değildir diyor ama orada o bir kız anlamına geliyorrrrrr!!!!!!

3 yıl önce

Cennetemin

Arkadaş hiç öyle olur mu

3 yıl önce

AyenurAtas

Neden topmu da kız degil

2 yıl önce

fb190734

Saçma, cümlede she kullanılıyor ama anlamı o bir kız değil nasıl oluyor bu?

2 yıl önce

igo1

'he is not girl' olmamalımı ?

4 yıl önce

BeyzaVideo

Hayır

3 yıl önce

blueviolaaa

Hayir kadin demekki kiz degil ikisi farkli

3 yıl önce

enes2005

He erkekler için kullanılan 'o'anlamındadır

4 yıl önce

icegirl11
icegirl11

anladığım kadarıyla she diyince gorl oluyorya herade o kız değil o kadın diyor

2 yıl önce

selenler

hem kızdan bahsediyor hemde kız olmadıgını söylüyor

4 yıl önce

MBatuE

Kadin sa demek ki

4 yıl önce

ebrarebrar

She derken o anlamda kullanio

4 yıl önce

ebruyaren_359

she diyor hem de diyor ki kız değil.saçmalık ya

3 yıl önce

zeynepyilmazx

Arkadaşlar girl genç kız demektir . Yani she burda bir kadını womanı belirtiyor yani o genç kız değil anlamındadır

4 yıl önce

UluhanUlus

She dişi oldunu belirtir ama burda kız olmadini söylüyor

4 yıl önce

basak1111

she kız anlamına geliyor ama burda kız değil diyor saçma bir cümle

3 yıl önce

nderTezcan

Cunku not var orda

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.