1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Látja a nyitott ajtókat."

"Látja a nyitott ajtókat."

Fordítás:He sees the open doors.

February 9, 2014

20 hozzászólás


Zsolt4

Igazából 'opened' lenne, de az későbbi anyag :)


sniper200478

És azt sajnos el sem fogadja :(


szaszdani05

De szerintem nem kellene igy irnija mert akk azt hisdzuk hogy ugy van es kesob nehezebb lesz megtanulni


Harga

Nem kell később megtanulni, mert duolingo példamondata itt és most is korrekt. Így érdemes megtanulni.


kbaby19661016

"Looks" miért nem jó


[törölt felhasználó]

    Mert az 'nézni'-t jelent.


JnosKllay

    A nyitott szó miért ne lehetne opened? Azt miért nem fogadja el?


Harga

    Az angol mondat adott, angol anyanyelvűek írták. Mint fentebb már megírtam, az open itt nem ige, hanem jelző, aminek nincs 3. alakja.Ha mindenáron ige 3. alakot akarod használni, seen lehet, de az már egy másik mondat: He have seen the open doors. Nyelvtanilag helyes, de itt nem ez a feladat. További részletek a korábbi hozzászólásomban.


StampfelIl

    Harga! Köszönöm a fordítás levezetését.

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.