1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She reads us the newspaper."

"She reads us the newspaper."

Çeviri:O bize gazeteyi okur.

February 9, 2014

119 Yorum


melis.pocu

Ha gazete okur ha gazeteyi okur ne farki var bosuna can gitti


KeremGolba

the sayesinde hangi gazete olduğu bilinir.


aybuke5566

Çünkü the ın in eki vs katar


rmzkyaksuoglu

peki neden reads diyor. beni de hemen gazeteyi okurlar cevabını vermeye teşvik ediyor.


alicozturk

Yav hocam... fiile gelen -s takısı, seni nasıl fiili çoğullaştırmaya teşvik ediyor anlamadım gitti...


IsmailAkdo1

Geniş zamanın kuralı. S alır.


matgeotr

Kesinlikle katiliyorum


FiratDicle2

Al benden de o kadar


YagmurGeze

Evet haklısın bendede aynısı oldu


AyeHavva1

Benimki de...........


IsmailAkdo1

Gazete okur dediğinde hangi gazete olduğunu bilmiyoruz ama gazeteyi dediğinde o ortamda belli bir gazeteyi okuduğunu anlıyoruz. Aslında çok büyük bir fark.


[aktif olmayan kullanıcı]

    Us ne demek


Dogukanj

    Us : bizi / bize Anlamına geliyor.


burcum.com

    a newspaper bir gazete yani hangi gazete oldugu belli degil,ama the newspaper derse belli bir gazeteyi anlaminda kullanir


insancilhayvan

    Allahım sen "bize bizi " kırdırma. Bu yorumlar nedir böyle.. Cevap veren arkadaşlarım cansınız.


ozansiar

    Us kelimesini as diye duydum, daha dikkatli olmak gerek.


burkayy

    o bize gazete okur ? gazeteyi okur diye düzeltmişsiniz şakamı


1907Alperen1907

    Mikrofon kullananlar : Telaffuz edemiyorsanız mikrofon açıkken cümleyi tekrar et butonuna basınca kabul ediyor.


alibilgin10

    Uygulamada bug var. Gazeteyi olacakmış.


rana151042

    Of ya biraz daha dikkatli olmalıydım ve Melis Poçuk sana katılıyorum


Basarmrl1

    sanki google translate yaptırıyor!!! ne farkı vardı gazete okur veya gazeteyi okurun.


HalenurALT2

    Canım bitti tüh


arzu613019

    She reads us the newspaper


TS_betul33

    mikrafonda o kadar söylüyoruz anlamıyo


ycltrm

    Normal konuşur gibi değil de kelimelerin arasında küçük esler bırakarak kelimeler ayrı ayrı söylenirse kabul şansı artıyor.


EmreO34

    Burada “us“ diye yeni bir kelime görüyoruz bunun anlamı nedir?


lalayda

    Bizi ,bize anlamında


hidayet488924

    Bize bizi anlaminda


sudenazkur

    Arkadaşlar cok zor söyleniyor


ErcanCanma

    o bize gazete okur da aynı anlama gelir.


salam100

    bilgesayardan söylemeli anlamıyor abi ya delimi


Mustafa395134

    Kendi sesini bile kabul etmiyor microfon :-)


mer803483

    . Koymayınca yanlış kabul ediyor.


zehramoni

    Sinirden her sordugunda gazete okur yazasim geliyor :(


blackrain35

    Kelime içinde we yokke nasıl bize demek oluyor ?


kedyleydi

    Us biz yada bize anlamında yer alıyor orda


EminBahar1

    Ben geçemiyorum. Nerede eksik yaptım?


MiyavTV

    ses kaydından bıktım be birde ( . , ') bıktım ha vur gul koymussun ha koymassın


MiyavTV

    melise de katılıyorum buyuk bir hala


ginnyweasl796904

    İyi bir telaffuz cümlesi kurmuşlar


Fatmaakr14501

    Bunun gibi sorular çıktığında kelimenin üstüne basarak cevaplar çıkıyor. Ama canlılarda çıkmıyor


norvelicre

    Yanlız türkçeyi söylemenize gerek yok ingikizce de okuyabilirdiniz.


Ecrin553617

    Söylüyorum anlamıyo


milkshake0w0

    ne yani sonuna nokta koymadığım için cevabimi kabul etmiyor musun böyle saçmalık olmaz !!!!


Chick.in.Saturn

    Nokta koymadin diye kabul etmemezlik yapmaz illaki gozden kacirdigin bir sorun vardir


A11Z16

    us the dan daha sonra gelmiyor muydu?


A11Z16

    ben pes ettim


Danyal689660

    bu cumle de bir eksiklik var mi banami oyle geliyor


mucitler

    Neden gazete olmuyor


RukiyeBal

    O bize gazete okurdu cevabım. Bu tür soru cevapta bir türlü bilemiyorum. Yanlış cevap ve can gidiyor.


olivestudy

    Reads us nasil okuyor anlamadım


ZalimHayat

    Bencede ama the ile düzelir


CEMALKAYA8

    Benim sesimi algı.amiyo


geceninpre

    Ben okuyorum beğenmiyo aaa terbiesiz


HuseyinDem281605

    Seni çok seviyorum duo


ayten74847

    Doğru yapıyorum yanlış diyor


ayten74847

    Ne biçim iş Bu deli kardeşim


x.Aysenur.x

    O bize gazete okur o bize gazeteyi okur ikisi de aynı şey -_- bunun için canımın gittiğine inanamıyorum


jimmoriarty760

    2021 LGS İngilizceyi full yapmaya hazir miyizzz??
    21PILOTS iyi calismalar diler


Zeynep631341

    Kutucuklarda the kelimesi yoktu kiii


AyeHavva1

    Bruh(-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩___-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩)(〒﹏〒)(๑´•.̫ • ๑)(。ノω\。)(๑´•.̫ •๑)(。ノω\。)(๑´•.̫ • ๑)(。ノω\。)ಥ╭╮ಥ(。ノω\。)ಥ╭╮ಥ(。ノω\。)(。ノω\。)ಥ╭╮ಥ(。ノω\。)(。ŏ﹏ŏ)(。ŏ﹏ŏ)ಥ_ಥ(。ŏ﹏ŏ)ಥ_ಥ(。ŏ﹏ŏ)(。ŏ﹏ŏ)ಥ_ಥ(。•́︿•̀。)Ó╭╮Ò( ≧Д≦)( ;∀;)( ꈨຶ ˙̫̮ ꈨຶ )(´ . .̫ .)( ꈨຶ ˙̫̮ ꈨຶ )( ꈨຶ ˙̫̮ ꈨຶ )(ᗒᗩᗕ)(´;︵;)ಥ_ಥ( ≧Д≦)ಥ_ಥ(。•́︿•̀。)( ・ั﹏・ั)ಥ_ಥ(╯︵╰,)( ⚈̥̥̥̥̥́⌢⚈̥̥̥̥̥̀)(╯︵╰,)(╯︵╰,)( ⚈̥̥̥̥̥́⌢⚈̥̥̥̥̥̀)(╯︵╰,)(๑´•.̫ •๑)(╯︵╰,)Ó╭╮Ò(。ノω\。)(。ノω\。)Ó╭╮Ò༼;´༎ຶ ۝ ༎ຶ༽(〒﹏〒)(っ˘̩╭╮˘̩)っ(´ . .̫ . )( ꈨຶ ˙̫̮ ꈨຶ )(ᗒᗩᗕ)(´;︵;)( ≧Д≦)ಥ_ಥ(。•́︿•̀。)ಥ_ಥ(╯︵╰,)ಥ_ಥ(╯︵╰,)(╯︵╰,)(╯︵╰,)(๑´•.̫ • ๑)(。ŏ﹏ŏ)(๑´•.̫ •๑)(。ŏ﹏ŏ)༼;´༎ຶ ۝ ༎ຶ༽Ó╭╮Ò(〒﹏〒)(´ . .̫ . )(〒﹏〒)( ꈨຶ ˙̫̮ ꈨຶ )(ᗒᗩᗕ)(´;︵;)ಥ_ಥ(´;︵;)( ≧Д≦)。:゚(;´∩;)゚:。(╯︵╰,)(╯︵╰,)( ⚈̥̥̥̥̥́⌢⚈̥̥̥̥̥̀).·´¯(>▂<)´¯·.(๑´•.̫ • ๑)༼;´༎ຶ ۝ ༎ຶ༽Ó╭╮Ò(〒﹏〒)( ;∀;)(〒﹏〒)( ꈨຶ ˙̫̮ ꈨຶ )(っ˘̩╭╮˘̩)っ( ꈨຶ ˙̫̮ ꈨຶ )ಥ_ಥ(´;︵;)(╥﹏╥)(。•́︿•̀。)(╥﹏╥)( ・ั﹏・ั)(ᗒᗩᗕ)( ・ั﹏・ั)(╯︵╰,)(´ . .̫ . )(╯︵╰,)( ;∀;)(╯︵╰,)(。ノω\。)( ;∀;)༼;´༎ຶ ۝ ༎ຶ༽ಥ╭╮ಥ(╥﹏╥)(-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩___-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩-̩̩̩)( ꈨຶ ˙̫̮ ꈨຶ )ಥ_ಥ(´;︵;)(。•́︿•̀。)(っ˘̩╭╮˘̩)っ( ・ั﹏・ั)(´;ω;`)( ・ั﹏・ั)ʕ´• ᴥ•̥ʔಥ‿ಥʕ´• ᴥ•̥ʔʕ´• ᴥ•̥ʔ•́ ‿ ,•̀༎ຶ‿༎ຶʕ´• ᴥ•̥ʔʕ´• ᴥ•̥ʔ༎ຶ‿༎ຶ•́ ‿ ,•̀(╯︵╰,)(。ŏ﹏ŏ)Ó╭╮Ò(。ノω\。)(ᗒᗩᗕ).·´¯(>▂<)´¯·.(〒﹏〒)ಥ_ಥ( ꈨຶ ˙̫̮ ꈨຶ )ಥ_ಥ( ≧Д≦)(´ . .̫ .)( ・ั﹏・ั)(╯︵╰,)( ;∀;)(。ノω\。)(๑´•.̫ • `๑)༼;´༎ຶ ۝ ༎ຶ༽༼;´༎ຶ ۝ ༎ຶ༽༼;´༎ຶ ۝ ༎ຶ༽


Fatima628300

    AZƏRBAYCANLLYIM BƏN


BirglAtan

    Cok saçma we fln dememiski niye niye bize gazete okur diyir cevap cok sacma


EyphanKaymak

    O gazeteyi bize okur yazdım yanlış çıktı doğru olması gerekmiyor mu


EyphanKaymak

    O gazeteyi bize okur yazdım doğru olması gerekmiyor mu


EyphanKaymak

    O gazeteyi bize okur ile o bize gazeteyi okur arasında ne fark var ki


Ferhat574639

    " Us " anlamı yazmıyor


aliooglu

    Madem o bize gazeteyi okur. Ozaman "she reads 'to' us the newspaper" olmasi lazim!!!!!!


alicozturk

    hocam 'me, us, you' kelimeleri fiilden hemen sonra kullanılırsa 'to' kullanılmaz.... eğer araya nesne girerse 'to' ya ihtiyaç doğar


sonozyurt

    To us cümlenin sonuna gelse daha mantikli olur


Glelimen

    Saçma boşuna can gitti


iekkz5

    Boşuna değildir ingilce cahilysen oyunun suçu ne D.


canerkoken

    Read niye reads geldi


bilge43

    He,she,It de -s takısı gelir .


XezerASADL

    Ya olmazkiyaa bu kadar


bursa2116

    the yerine a koydum a olmazmı ?


42Hasanust

    Olmaz o zaman bir gazete olur,the koyulursa gazeteyi olur .the doğru


nurettin.gunsili

    "O bize gazete okur" neden doğru değil?


AhmetAkdi

    Herhangi bir gazete değil the gectigi icin belli olan bir gazete


dnrtsirem

    Nesne her zaman yüklemden sonra mı geliyor ?


yunusemreeakgul

    Eğer a newspaper olsaydı gazeteyi okur olurdu the oldugu için gazeteyi okur oldu


mehmetvural33

    kız bize gazeteyi okur dedim kabul etmedi . illa o mu demeliyim. he she it olduğunu belirtmek için demiştim


mehmetvural33

    kız bize gazeteyi okur dedim kabul etmedi . illa o mu demeliyim. he she it olduğunu belirtmek için demiştim


AhmetAkdi

    Kiz demek icin girl gecnesi gerek, she o anlamına geliyor


BilgeKevse

    Ne the imiş ya can gitti


mugiwara10

    Ben bilmem hakkim gtii gazete dedik diye sizi bulacağğam olum


sleyman931322

    Bize bizi anlaminda kullanilmis


lazjojuk

    O bize gazete okur niye olmuyo mk


Ahmetaaliy

    Bunlarin hepsi laf dalasi burda calisip ingilizce ogrenmeyimi dusunuyorsunuZ bizim en onemli skintimiz pratik yapamamak


brahim815822

    Sictigimın amk soktimin programi


Ayberto

    O bize gazete okur yanlış kabul etti


brahimHali5

    The olduğu için gazeteyi olması lazım


Dogukanj

    Ne kadar malsınız gazete okur dedim kabul etmedi nasıl bişey bu ya


tulipwomen

    Kız bize gazeteyi okur neden olmuyor she kız değil mi ? Bence bu kabul edilmeli.


alicozturk

    Afedersiniz ama; "Kız gazeteyi okur" ile "O gazeteyi okur" tamamen aynı şeyler değildir.

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.