1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She reads us the newspaper."

"She reads us the newspaper."

Çeviri:O bize gazeteyi okur.

February 9, 2014

44 Yorum

Konu önem sırasına göre

melis.pocu

Ha gazete okur ha gazeteyi okur ne farki var bosuna can gitti

March 23, 2014

KeremGolba

the sayesinde hangi gazete olduğu bilinir.

April 2, 2014

kerem572608

Aynen

July 21, 2019

emirkaan752606

Aynn

July 15, 2017

GktrkBaran1

Aynen

July 23, 2018

matgeotr

Kesinlikle katiliyorum

December 22, 2018

FiratDicle2

Al benden de o kadar

January 9, 2019

ginnyweasl796904

Haklısın

May 11, 2019

YagmurGeze

Evet haklısın bendede aynısı oldu

May 19, 2019

insancilhayvan

Allahım sen "bize bizi " kırdırma. Bu yorumlar nedir böyle.. Cevap veren arkadaşlarım cansınız.

October 15, 2016

[aktif olmayan kullanıcı]

    Us ne demek

    January 5, 2015

Dogukanj

    Us : bizi / bize Anlamına geliyor.

    May 14, 2015

hidayet488924

    Bize bizi

    March 29, 2016

burcum.com

    a newspaper bir gazete yani hangi gazete oldugu belli degil,ama the newspaper derse belli bir gazeteyi anlaminda kullanir

    July 22, 2014

ozansiar

    Us kelimesini as diye duydum, daha dikkatli olmak gerek.

    December 11, 2016

burkayy

    o bize gazete okur ? gazeteyi okur diye düzeltmişsiniz şakamı

    August 21, 2014

TS_betul33

    mikrafonda o kadar söylüyoruz anlamıyo

    May 8, 2015

halukcora

    Mikrafon mu?

    July 22, 2017

ycltrm

    Normal konuşur gibi değil de kelimelerin arasında küçük esler bırakarak kelimeler ayrı ayrı söylenirse kabul şansı artıyor.

    April 19, 2019

1907Alperen1907

    Mikrofon kullananlar : Telaffuz edemiyorsanız mikrofon açıkken cümleyi tekrar et butonuna basınca kabul ediyor.

    July 23, 2016

alibilgin10

    Uygulamada bug var. Gazeteyi olacakmış.

    September 27, 2016

rana151042

    Of ya biraz daha dikkatli olmalıydım ve Melis Poçuk sana katılıyorum

    February 5, 2017

sudenazkur

    Arkadaşlar cok zor söyleniyor

    February 5, 2017

Basarmrl1

    sanki google translate yaptırıyor!!! ne farkı vardı gazete okur veya gazeteyi okurun.

    February 20, 2017

RanazelGNE

    Canim bitti

    March 9, 2017

Muhammedcu3

    Beğen

    April 21, 2017

ErcanCanma

    o bize gazete okur da aynı anlama gelir.

    August 7, 2017

aliooglu

    Madem o bize gazeteyi okur. Ozaman "she reads 'to' us the newspaper" olmasi lazim!!!!!!

    October 20, 2014

alicozturk

    hocam 'me, us, you' kelimeleri fiilden hemen sonra kullanılırsa 'to' kullanılmaz.... eğer araya nesne girerse 'to' ya ihtiyaç doğar

    December 12, 2015

sonozyurt

    To us cümlenin sonuna gelse daha mantikli olur

    July 27, 2017

EmreO34

    Burada “us“ diye yeni bir kelime görüyoruz bunun anlamı nedir?

    May 11, 2015

lalayda

    Bizi ,bize anlamında

    September 11, 2015

hidayet488924

    Bize bizi anlaminda

    March 29, 2016

salam100

    bilgesayardan söylemeli anlamıyor abi ya delimi

    September 14, 2017

Mustafa395134

    Kendi sesini bile kabul etmiyor microfon :-)

    September 27, 2017

mer803483

    . Koymayınca yanlış kabul ediyor.

    December 13, 2017

zehramoni

    Sinirden her sordugunda gazete okur yazasim geliyor :(

    October 25, 2018

blackrain35

    Kelime içinde we yokke nasıl bize demek oluyor ?

    December 5, 2018

EminBahar1

    Ben geçemiyorum. Nerede eksik yaptım?

    January 16, 2019

MiyavTV

    ses kaydından bıktım be birde ( . , ') bıktım ha vur gul koymussun ha koymassın

    April 30, 2019

MiyavTV

    melise de katılıyorum buyuk bir hala

    April 30, 2019

Demet442063

    Merhaba

    May 8, 2019

ginnyweasl796904

    İyi bir telaffuz cümlesi kurmuşlar

    May 11, 2019

Fatmaakr14501

    Bunun gibi sorular çıktığında kelimenin üstüne basarak cevaplar çıkıyor. Ama canlılarda çıkmıyor

    July 18, 2019
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.