1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "The minimum time is an hour."

"The minimum time is an hour."

Μετάφραση:Ο ελάχιστος χρόνος είναι μία ώρα.

September 12, 2016

4 σχόλια


GiorgosTsa6

Στο an hour αφαιρω το an το n γιατι ακολουθει συμφωνο γιατι η απαντηση ειναι λαθος?


D_..
Mod
Plus

Υπάρχουν κάποιες λέξεις που παρότι αρχίζουν με h το n χρειάζεται στο άρθρο. Το hour είναι μία από αυτές.


AndreasKyp2

στα ελληνηκα μπορουμε να πουμε ελαχιστος η λιγοτερος


GregorisHa

Ο κατώτατος γιατί είναι λάθος?

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.