"The minimum time is an hour."

Μετάφραση:Ο ελάχιστος χρόνος είναι μία ώρα.

September 12, 2016

4 σχόλια


GiorgosTsa6

Στο an hour αφαιρω το an το n γιατι ακολουθει συμφωνο γιατι η απαντηση ειναι λαθος?

September 12, 2016

D_..
Mod

    Υπάρχουν κάποιες λέξεις που παρότι αρχίζουν με h το n χρειάζεται στο άρθρο. Το hour είναι μία από αυτές.

    September 12, 2016

AndreasKyp2

    στα ελληνηκα μπορουμε να πουμε ελαχιστος η λιγοτερος

    August 22, 2019

GregorisHa

    Ο κατώτατος γιατί είναι λάθος?

    September 8, 2019
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.