Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He walks on water."

Çeviri:O suyun üzerinde yürür.

4 yıl önce

48 Yorum


SerifMertK

Vay amk biz daha düz yolda yürüyemiyoruz "Adamlar suyun üzerinde yürüyor "

3 yıl önce

Nazolu
Nazolu

Hiç düzgün bir konuşma tarzı değil

1 yıl önce

bilgekaganylmz

Ulan bir küfür edip 50 + almışsın

1 yıl önce

rem300446

Ulan da küfür gibi birşey ama pek değil genede katılıyorum.

7 ay önce

rem300446

Sende ulan demi

7 ay önce

aysee111

ben de yolun üstünde yüzerim zaten

2 yıl önce

Hacer.ergl

Yazar burada Musa aleyhisselamdan bahsediyor kkk

1 yıl önce

EvrenZeyti

İsa

1 yıl önce

OktayByklo

Adam ermiş

1 yıl önce

Erturulene2

Bosverin beyler yuzme bilmesek yuzmeyi bilmedigi icin suyun ustunde yuruyor derler

1 yıl önce

esmaakdemir

Arkadaşlar over uzerinde demek. Ustunde on demek farkli seyler neden suyun uzerinde yurur degil de suyun ustunde yurur diyor. Ingilizce de mantik aramamamız gerektiği icin mi?

2 yıl önce

1907Alperen1907

Adamlardaki fanteziye bak

2 yıl önce

kurretlayn0

OHA

2 yıl önce

ezgi631206

Jesus

2 yıl önce

bilgekaganylmz

O dediği kişi galiba suda yürüyebiliyor

1 yıl önce

baris777395

On ne demek cevap verin hemen ingilizceciye kusum

1 yıl önce

bilgekaganylmz

1) Dokuzdan sonra gelen sayı :D

2) "Üzerinde" kelimesinin ingilizcesi

1 yıl önce

baris777395

Guzelmiss

1 yıl önce

sekipbenli

ÜZERİNDE VEYA ÜSTÜNDE

6 ay önce

donkyman2

suyun üstünde koşan insanlar var ama yürüyeni görmedim ve duymadım

1 yıl önce

MaviUnicorn

aynen he ne mantıksız şey run yazmalıydı orda

1 yıl önce

NahideAy

Neden "suyun" demiş de "su" dememiş. The kullanması gerekmiyorm muydu?

1 yıl önce

bilgekaganylmz

Suda yürünüyorsa karada da yüzülür ;)

1 yıl önce

OrhanBursa

Way adam Sihirbaz Dynamo' ymuş :D

11 ay önce

EnglishPro342037

. Bir elamet geldi vuuuu Secilmis kisi!!!!

6 ay önce

egemen297542

Suyun üzerinde diye çevrilmiş ama su üzerinde olması gerekmiyomu?

2 ay önce

Minel860389

O kim aq

1 yıl önce

Efezcan3

aynı ben haa

1 yıl önce

pinarks

Önemli olan ceviri yeteneğini gelistirmek, herkes anlamla gırgır yapma peşinde, lütfen arkadaşlar

1 yıl önce

SevilDurmu

Degisik

11 ay önce

SevilDurmu

Tuhaf

11 ay önce

tugce786200

Jesus Christ

11 ay önce

insurancew

o yürür suyun üstünde dedim yanlış tamam devrik cümle oldu ama anlam aynı :(

11 ay önce

boldsirrobin

Duolingo devrik cümleler kabul etmez.

11 ay önce

insurancew

Bir kaç devrik cümleden sonra farkedebildim.Teşekkürederim.

11 ay önce

AieRana

Wayyys adam suyun üzerinde yürüyo

10 ay önce

AieRana

Veya kadın

10 ay önce

SudenurMel

Suyun üzerinde yürünür mü ya

10 ay önce

Nizamettin10

Şerif dilini düzelt sende yurursun

9 ay önce

Tark917055

On over fark ne?

9 ay önce

tekgam
tekgam

on;temas varsa over; temas yoksa

6 ay önce

rem300446

Vay be ! Sihir diye bir şey varmış .

7 ay önce

Fzmb4

o suyun üstünde yürüyor dedim . ne kadar da yanlış yapmışım o suyun üstünde yürür olacakmış .

6 ay önce

emre27760

Biraz mantikli cumleler kurulmasi gerekmez mi

6 ay önce

sekipbenli

BİZDE SUDA YÜRÜRÜZ ZATEN NORMAL BİŞİ

6 ay önce

Elifan4

JESUS HDKEBFKENFKENFKE

6 ay önce

Bykush1
Bykush1

Neden the water değil?

5 ay önce

PassionatePotato

sanırım burda sığ bir suyu kasdetmişler. ama 'on' edatını kullanmak

1 ay önce