"Hewalksonwater."

Çeviri:O suyun üzerinde yürür.

4 yıl önce

82 Yorum


SerifMertK

Vay amk biz daha düz yolda yürüyemiyoruz "Adamlar suyun üzerinde yürüyor "

4 yıl önce

Nazolu
Nazolu

Hiç düzgün bir konuşma tarzı değil

2 yıl önce

bilgekaganylmz

Ulan bir küfür edip 50 + almışsın

1 yıl önce

rem300446

Ulan da küfür gibi birşey ama pek değil genede katılıyorum.

1 yıl önce

rem300446

Sende ulan demi

1 yıl önce

AknK6

Neden hemen hemen herkes cumledeki suyun derin bir su oldugu on yargisina sahip, mesela yagmurlu bir gundur yollar su icindedir yada bir derenin sig kismidir yani su derin degilse adaminda ayaginda bot varsa bata cika rahat rahat yürür

4 hafta önce

aysee111

ben de yolun üstünde yüzerim zaten

2 yıl önce

MaviUnicorn

aynen

1 yıl önce

Hacer.ergl

Yazar burada Musa aleyhisselamdan bahsediyor kkk

2 yıl önce

EvrenZeyti

İsa

1 yıl önce

zkan415787

neden isa

2 ay önce

Asl7043

Nasılsın hacer

3 ay önce

ezgi631206

Jesus

2 yıl önce

OktayByklo

Adam ermiş

2 yıl önce

esmaakdemir

Arkadaşlar over uzerinde demek. Ustunde on demek farkli seyler neden suyun uzerinde yurur degil de suyun ustunde yurur diyor. Ingilizce de mantik aramamamız gerektiği icin mi?

3 yıl önce

1907Alperen1907

Adamlardaki fanteziye bak

2 yıl önce

kurretlayn0

OHA

2 yıl önce

Erturulene2

Bosverin beyler yuzme bilmesek yuzmeyi bilmedigi icin suyun ustunde yuruyor derler

2 yıl önce

bilgekaganylmz

O dediği kişi galiba suda yürüyebiliyor

1 yıl önce

baris777395

On ne demek cevap verin hemen ingilizceciye kusum

1 yıl önce

bilgekaganylmz

1) Dokuzdan sonra gelen sayı :D

2) "Üzerinde" kelimesinin ingilizcesi

1 yıl önce

baris777395

Guzelmiss

1 yıl önce

sekipbenli

ÜZERİNDE VEYA ÜSTÜNDE

11 ay önce

NahideAy

Neden "suyun" demiş de "su" dememiş. The kullanması gerekmiyorm muydu?

1 yıl önce

egemen297542

Suyun üzerinde diye çevrilmiş ama su üzerinde olması gerekmiyomu?

7 ay önce

donkyman2

suyun üstünde koşan insanlar var ama yürüyeni görmedim ve duymadım

1 yıl önce

MaviUnicorn

aynen he ne mantıksız şey run yazmalıydı orda

1 yıl önce

bilgekaganylmz

Suda yürünüyorsa karada da yüzülür ;)

1 yıl önce

OrhanBursa

Way adam Sihirbaz Dynamo' ymuş :D

1 yıl önce

EnglishPro342037

. Bir elamet geldi vuuuu Secilmis kisi!!!!

11 ay önce

Minel860389

O kim aq

1 yıl önce

Efezcan3

aynı ben haa

1 yıl önce

pinarks

Önemli olan ceviri yeteneğini gelistirmek, herkes anlamla gırgır yapma peşinde, lütfen arkadaşlar

1 yıl önce

SevilDurmu

Degisik

1 yıl önce

SevilDurmu

Tuhaf

1 yıl önce

tugce786200

Jesus Christ

1 yıl önce

insurancew

o yürür suyun üstünde dedim yanlış tamam devrik cümle oldu ama anlam aynı :(

1 yıl önce

boldsirrobin

Duolingo devrik cümleler kabul etmez.

1 yıl önce

insurancew

Bir kaç devrik cümleden sonra farkedebildim.Teşekkürederim.

1 yıl önce

AieRana

Wayyys adam suyun üzerinde yürüyo

1 yıl önce

AieRana

Veya kadın

1 yıl önce

SudenurMel

Suyun üzerinde yürünür mü ya

1 yıl önce

Nizamettin10

Şerif dilini düzelt sende yurursun

1 yıl önce

Tark917055

On over fark ne?

1 yıl önce

tekgam
tekgam

on;temas varsa over; temas yoksa

11 ay önce

rem300446

Vay be ! Sihir diye bir şey varmış .

1 yıl önce

Fzmb4

o suyun üstünde yürüyor dedim . ne kadar da yanlış yapmışım o suyun üstünde yürür olacakmış .

1 yıl önce

emre27760

Biraz mantikli cumleler kurulmasi gerekmez mi

11 ay önce

sekipbenli

BİZDE SUDA YÜRÜRÜZ ZATEN NORMAL BİŞİ

11 ay önce

Elifan4

JESUS HDKEBFKENFKENFKE

11 ay önce

Bykush1
Bykush1

Neden the water değil?

11 ay önce

PassionatePotato

sanırım burda sığ bir suyu kasdetmişler. ama 'on' edatını kullanmak

6 ay önce

aNaSiKiCi

Oh Jesus Christ

3 ay önce

mahsum955545

Ziyaaaa

2 ay önce

cankattemir

' He walks on the water ' olması gerekmez miydi ?

3 hafta önce

cankattemir

yada çevirisi ' o su üzerinde yürür' olmalı mıydı acaba

3 hafta önce

istanbey

i can send the photo on whatsapp dersem "whatsapp üzerinden" fotoğrafı gönderebilirim anlamına gelir mi?

4 yıl önce

MertEmrem
MertEmrem

"via", x yoluyla/aracılığıyla anlamına gelir, yani: "I can send the photo via whatsapp."

4 yıl önce

boldsirrobin

Sosyal medya o kadar yeni ki, hangi preposition kullanacağımıza henüz karar verilmemiş ;-) Ben genelde "with" kullanırım, ama Whatsapp'ın voice chat özelliği kullansam "on" kullanırım ("on the telephone" gibi).

11 ay önce

HmmetKaram

O su üzerinde yürüyor dedim kabul etmedi walk's yazıyo ama

3 yıl önce

Juliet.s

'yürüyor' derken şimdiki zamanda kullanmış oluyorsun. cümle geniş zamanda yazılmış. Bu yüzden 'o su üzerinde yürür' doğru cevap.

3 yıl önce

tarikcelikel

he is walking on water olmuş olsa senin söylediğin gibi olurdu yürüyor diyebilmemiz için şimdiki zaman da cümle kurmamız lazım buda "am,is,are+ing"şeklinde olur

2 yıl önce

Ayazz6

anlamsiz kelimelerle (bence) ingilizcemizi gelistiriyolar

2 yıl önce

Glru13

Vay canına

2 yıl önce

esifeesii

What??

2 yıl önce

erdem304300

Yürüyor olması gerekmiyormuydu. Kabul etmedi. Yürür olacakmış

1 yıl önce

bilgekaganylmz

He "is walking" on water (seninki)

1 yıl önce

boldsirrobin

"Yürüyor" = "He is walking."

1 yıl önce

nehir892082

Ya bence duolingo en dogrusunu ögretmeye calisiyo

1 yıl önce

ada052

Su üstünde yürümeyi gerçekten bilen biri var mı acaba ?????

2 yıl önce

YECetin

ben her zaman suyun üstünde yürürüm daha hızlı oluyor

2 yıl önce

_Ugur

Adam ermiş olmalı o.o

2 yıl önce

ismailay45

Water hep water diye okuyorum

2 yıl önce

EfeEnsarT

"O Suya Yurur" neden olmuyor ? Biri bana aciklayabilirmi ?

2 yıl önce

bilgekaganylmz

He walks to the water (seninki)

1 yıl önce

nisanur942988

Saçmalık

2 yıl önce

altugcyhn

o suda yürür diyebilir miyiz

4 yıl önce

sla171679

Evet deriz

3 yıl önce

seydaylmz

"O suya yürür" dedim doğru değil. Ne Farkı var, hangi cümleyle ayriliyorlar?

4 yıl önce

skural

Eğer o suya yürür demek istersek " he walks to water" dememiz gerekirdi.

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.