"Erkekler ve kadınlar okurlar."

Çeviri:Men and women read.

February 9, 2014

76 Yorum

Konu önem sırasına göre

muslum.ozy

men and women read olmazmı yaa

February 27, 2014

muslum.ozy

reads pardon

February 27, 2014

Selcen_Ozturk

hayir s takisi sadece ozne 3. tekil olunca. burada 3. cogul

February 27, 2014

osmancicek

Hep bu s takısı bölümünde takılıyordum. Bilgilendirme için teşekkürler.

February 28, 2014

Qkgul

Ama hanfendi men adam demek mens olmaz mi

June 5, 2018

noana_

Qkgul Man=Adam Men= Adamlar olur

Woman= Kadın Women= Kadınlar gibi...

August 31, 2018

MuratTutanAtmaca

Thenks bro

December 29, 2018

Sema549331

Bende ona takildim women kadın demek womens de kadınlar öyle değil mi?

July 4, 2019

A.W76

Hayir olmaz cunku reads 3. tekikde kullanilir bu theye giriyo

March 29, 2014

tubitter

men and women kısaca onlar demektir onlar they oldugunda s gelmez

March 26, 2015

IremKozak

Read kelimesi okumak eylemi oldugu icin s takisi gelmez

August 2, 2014

arslan06

Zaten öyle

May 15, 2018

MFmfpMf

Bence ilk önce ders vermesi gerek

February 15, 2015

arslan06

Aynen haklısın ders vwrmeden soruyor

May 15, 2018

busraslan0

The man and the woman neresi yanlış bunun men and women ile ayni değil mi they mi olmali ya da ?

July 3, 2015

YigitDuyar

The men and the women olacak woman değil

July 3, 2019

akn773760

Cevabı kafadan attım doğru cıktı

December 6, 2015

secselsa

Hep şu man men kısmını karıştıriyorum

December 31, 2014

xtdT

Bu program zor ama Elhamdulillah @

October 8, 2014

fatma774382

Doğru yazıyorum yanlış diyo

March 25, 2018

noana_

Man-men ayrımına ya da s takısını doğru kullanıp kullanmadığına emin misiniz?

August 31, 2018

TamerTR01

Notmalde başlara hep the koyuyorlar bunda yok anlamadim gitti

April 4, 2019

Yk3519

Mans and womans olmalı bence!

July 30, 2019

Melis9689

Neden başlarına the gelmedi

August 7, 2019

Metinlmez

bir men kullanıyor bir man başına bir the koyuyor gereksiz yerde bir çıkarıyor eksiklik var programda ama devamlılık oldumu herkes öğrenecek zaten sadece sürekli devam edelim

August 14, 2019

mehmet437848

İngilizcesini cevirirken farkli, turkceden ing. yazarken farkli. Can toplamak icin videoya yonlendirme var

August 17, 2019

yasuo850703

Selamünalekyüm

August 19, 2019

yasuo850703

Selamünaleyküm

August 19, 2019

yasuo850703

Susun lan

August 19, 2019

yasuo850703

Thank you

August 19, 2019

birgul278815

the eki gelmesi gerekmez mi??

August 24, 2019

mahdializd

man ve men de ne fark var ?

October 2, 2019

sktuhayal

Arkadaşlar neden böyle oldu ki bu

April 19, 2014

YusufEkinc

Google translate "men and women readERS" yazmis bu nasil oluyor peki

October 1, 2014

xtdT

Şu yanlış , doğrusu " read " !

October 8, 2014

tubitter

google translate e mı guvenıyosun ayrıca ordan bakarak yapıyosan burda olmanın ne anlamı var

March 26, 2015

sktuhayal

Teşekkürler...

October 4, 2014

YenilmezOy

Readers okuyucular demek o cümlenin türkçesi = Adamlar ve Kadınlar okuyucular olur buda saçma Google Translate kullanıcıların çeviri yaptığı bir ortam bu yüzden hatalı olabilir ya da sen yanlış yazmış olabilirsin :)

December 10, 2018

EnesAytepe

Bahsedilen kişi ve ya nesne çoğul olunca, geniş zaman eki olan 's kullanılmıyor mu? Sadece tekil nesne ve şahıslarda mı kullanılıyor?

November 20, 2014

tubitter

tekillikle alakası yok kardesım sen olayı yalnıs anlamıssın ı you we they de s gelmez she he ıt de gelır men and women kısacası onlar oldugu ıcın yanı they, oyuzden s koymanı ıstemıyor

March 26, 2015

YenilmezOy

2 nizde olayı yanlış kavramışsınız. EnesAytepe ve tubitter 2 nizede anlatıyim :

Man = Adam (He) Woman = Kadın (She) | Men = Adamlar (gizli "-s") Women = Kadınlar (gizli "-s") Burdaki olay bu ingilizcede her çoğul isme buradaki gibi "-s" gelmiyor bazen böyle harf değişiklikleri oluyor.

December 10, 2018

alperen2121

Men yazdim kabul etmedi guys dedi

January 4, 2015

arslan06

Yoo oyle degil ki cecap

May 15, 2018

iremdgii

Women yapınca yanlış diyodu şimdi women yaptım canım gitmesin diye yanlış çıktı

February 12, 2015

ouzhan288289

'The men and the women ' dan sonra neden are gelmiyor

June 21, 2015

esinpein0

Bu cümle geniş zaman olduğundan gelmez, ARE şimdiki zamanda kullanılır.

May 5, 2016

_Unsal_

man olsa ne olur men olsa anlamadım gitti

August 8, 2015

EnesATAR

Mens and womens read olması lazım

October 8, 2015

esinpein0

Olmaz, man=adam, men=adamlar, woman=kadın, women=kadınlar. Bazı kelimeleri çoğul yapmak için <s> takısı kullanmayız,kendileri çoğul ya da tekildir, bunlarda onlardan :)

May 5, 2016

tolgaa07

Erkek diyor ben "male yaptim Man =adam degil mi

October 31, 2015

aynur111

çoğul soru da tekil cevap nasıl olur. men erkek women kadın. mens erkekler olmuyor mu

December 6, 2016

YenilmezOy

man = adam men = adamlar aradaki harf değişimi woman ile womendede aynısı var

December 10, 2018

DilanEmekli

Men women ile man ve woman arasında ne fark var

August 20, 2018

YenilmezOy

Men = Adamlar Women = Kadınlar | Man = Adam Woman = Kadın aradaki harf değişimini görüyorsun değilmi ingilizcede bazı kelimelere "-s" takısı gelmeden böyle çoğul yapma kuralı var.

December 10, 2018

Beyza8456

Arkadaşlar man adam mEn adamlar demek hepsine s takısı gelmiyor

October 30, 2018

Enverslmnoglu

Read degilde reads olmasi gerekmiyormu?

December 6, 2018

YenilmezOy

"-s" ekini zaten gizli olarak men and women de kullanmış. Normalde Man adam demek ama Men adamlar demek İngilizcede her zaman "-s" takısı getirilmiyor çoğul için.

December 10, 2018

Frat461317

Men adam demek

January 15, 2019

alizcan339571

read ile reads arasıdnaki farkı anlamamı sağlayacak pratik bir yöntem önerebilecek var mı ?

February 20, 2019

Tezcanz1

Mens and womans reads değil mi?

June 16, 2019

simYok5

I1iwiq

July 6, 2019

Ebe9109

Mens and womans değilmi sonuçte "s" takısı çoğul eki ile aynı

July 24, 2019

FuckirAdam

Guys and ladies demedim diye gecirmedi lan ne biçim bi Program ya

November 28, 2014

tubitter

men and women deseydın keske

March 26, 2015

emigration_88

Woman kadın women kadınlar Man erkek men erkekler olduğu için "s" takısı almadı

December 21, 2014

rambo2344

saCV

June 8, 2015

rambo2344

lan hep yanlış bir daha oynamayın

June 8, 2015

HuseyngaSe

La amk women yazdim yanlış olarak algiladi ve yeniden dogrusunu women olarak sunuyor. Malsınız adam deyilsiniz

January 13, 2016

elif131083

Read yoktu cevapta

May 28, 2016

musapolatcan

men and women read yanlış bence çünkü çoğulluk olabilecek bir şey yak cümlede sistemde hata var ya

June 28, 2016

YenilmezOy

men = adamlar man = adam women = kadınlar woman = kadın aradaki harf değişimi onları çoğul ve tekil yapıyor hemen sisteme suç atmayın.

December 10, 2018

FelakarHse1

oğlum man and woman read yazmayacaksın reads yapcan

March 28, 2017

YenilmezOy

man and woman read demiyor "Men and women read" yazıyor Man = adam | Men = adamlar demek women ile womanda da aynı kural var

December 10, 2018

KardelenDe6249

Doğru yaptığım halde yanlış gösterdi

November 6, 2017

Hseyin599504

We çoğul değil mi ... We man and woman newspaper olması lazım değil mi

September 1, 2018

YenilmezOy

Öyle birşey yazmıyor.

December 10, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.