Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Erkekler ve kadınlar okurlar."

Çeviri:Men and women read.

4 yıl önce

33 Yorum


muslum.ozy

men and women read olmazmı yaa

4 yıl önce

muslum.ozy

reads pardon

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir s takisi sadece ozne 3. tekil olunca. burada 3. cogul

4 yıl önce

osmancicek

Hep bu s takısı bölümünde takılıyordum. Bilgilendirme için teşekkürler.

4 yıl önce

A.W76

Hayir olmaz cunku reads 3. tekikde kullanilir bu theye giriyo

4 yıl önce

tubitter

men and women kısaca onlar demektir onlar they oldugunda s gelmez

3 yıl önce

arslan06

Zaten öyle

3 ay önce

secselsa

Hep şu man men kısmını karıştıriyorum

3 yıl önce

akn773760

Cevabı kafadan attım doğru cıktı

2 yıl önce

xtdT

Bu program zor ama Elhamdulillah @

3 yıl önce

MFmfpMf

Bence ilk önce ders vermesi gerek

3 yıl önce

arslan06

Aynen haklısın ders vwrmeden soruyor

3 ay önce

fatma774382

Doğru yazıyorum yanlış diyo

4 ay önce

sktuhayal

Arkadaşlar neden böyle oldu ki bu

4 yıl önce

FuckirAdam

Guys and ladies demedim diye gecirmedi lan ne biçim bi Program ya

3 yıl önce

alperen2121

Men yazdim kabul etmedi guys dedi

3 yıl önce

arslan06

Yoo oyle degil ki cecap

3 ay önce

iremdgii

Women yapınca yanlış diyodu şimdi women yaptım canım gitmesin diye yanlış çıktı

3 yıl önce

rambo2344

saCV

3 yıl önce

rambo2344

lan hep yanlış bir daha oynamayın

3 yıl önce

ouzhan288289

'The men and the women ' dan sonra neden are gelmiyor

3 yıl önce

esinpein0

Bu cümle geniş zaman olduğundan gelmez, ARE şimdiki zamanda kullanılır.

2 yıl önce

busraslan0

The man and the woman neresi yanlış bunun men and women ile ayni değil mi they mi olmali ya da ?

3 yıl önce

UnsalHanoglu

man olsa ne olur men olsa anlamadım gitti

3 yıl önce

EnesATAR

Mens and womens read olması lazım

2 yıl önce

esinpein0

Olmaz, man=adam, men=adamlar, woman=kadın, women=kadınlar. Bazı kelimeleri çoğul yapmak için <s> takısı kullanmayız,kendileri çoğul ya da tekildir, bunlarda onlardan :)

2 yıl önce

tolgaa07

Erkek diyor ben "male yaptim Man =adam degil mi

2 yıl önce

HuseyngaSe

La amk women yazdim yanlış olarak algiladi ve yeniden dogrusunu women olarak sunuyor. Malsınız adam deyilsiniz

2 yıl önce

elif131083

Read yoktu cevapta

2 yıl önce

musapolatcan

men and women read yanlış bence çünkü çoğulluk olabilecek bir şey yak cümlede sistemde hata var ya

2 yıl önce

aynur111

çoğul soru da tekil cevap nasıl olur. men erkek women kadın. mens erkekler olmuyor mu

1 yıl önce

FelakarHse1

oğlum man and woman read yazmayacaksın reads yapcan

1 yıl önce

KardelenDe6249

Doğru yaptığım halde yanlış gösterdi

9 ay önce