1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Erkekler ve kadınlar okurlar…

"Erkekler ve kadınlar okurlar."

Çeviri:Men and women read.

February 9, 2014

101 Yorum


muslum.ozy

men and women read olmazmı yaa


Selcen_Ozturk

hayir s takisi sadece ozne 3. tekil olunca. burada 3. cogul


osmancicek

Hep bu s takısı bölümünde takılıyordum. Bilgilendirme için teşekkürler.


_.-.QUEEN.-._

Man=Adam/Men=adamlar/Woman=Kadin/Women=kadinlar/Child=Cocuk/Children=Cocuklar gibi kelimeler _s almadan cogul olur


Havin543954

Bilmiyordum. Cok tesekkur ederim


SimaBesud

teşekkürler hep karıştırıyorum onları Ben de diyordum neden s takısı gelmiyor diye meğer sadece ortadaki harfler farklı


Sessizdam

S nereye geliyor o zaman


Aziz122440

Selcan hanımefendi kafama takılınca biseyler yorum bakınca sizinle cok karsilasiyorum .Teşekkur ediyorum buzi aydinlatiyorshnuz


Beyzanur5672

The men and the women read olmalı


Yamur605037

Bende cevap "men and women read"


havva520552

Sanırım olmuyor


TamerTR01

Notmalde başlara hep the koyuyorlar bunda yok anlamadim gitti


MFmfpMf

Bence ilk önce ders vermesi gerek


arslan06

Aynen haklısın ders vwrmeden soruyor


busraslan0

The man and the woman neresi yanlış bunun men and women ile ayni değil mi they mi olmali ya da ?


YigitDuyar

The men and the women olacak woman değil


birgul278815

the eki gelmesi gerekmez mi??


aren238814

The men and the women read olacak ben öyle yaptım doğru


SmeyyeBaan

the men and the women read neden olmuyor


secselsa

Hep şu man men kısmını karıştıriyorum


Beyza533425

Knk man=adam, men=adamlar, Woman=kadın, Women=kadınlar Arada 'a' olunca tekil, 'e' olunca çoğul oluyor


akn773760

Cevabı kafadan attım doğru cıktı


Tuba892324

Women and men... bu da dogru olabilirdi aslinda


hal576267

s takısı yüzünden hep yannış oluyo


iremsaglammm

Bu erkeğe hep boy yazıyorum ya


UurGrlevik

The kullaniminin mantığını anlamıyorum. Hem çoğul kullanılıyor hem tekil. hiçbirşey anlamadim ya


Muhammed598846

Erkekler boys olması lazım celıskılı cevaplar hep


lycoraline

İngilizceyi yeni sökmeye başladım ve şu 'the' ekini nereye koyacağımı anlamıyorum. Man ve the man aynı anlama gelmiyor mu? Bilen varsa açıklayabilir mi?


BETTIENNIE

"The men and the women read." olması gerekmiyor mu? Çünkü ' the 'yi insanları gruplandıran sıfatlardan önce kullanılıyor ' diye biliyorum. Adamlar ve kadınlar diye gruplandırdığı için başa the gelmez miydi?


Melis9689

Neden başlarına the gelmedi


Metinlmez

bir men kullanıyor bir man başına bir the koyuyor gereksiz yerde bir çıkarıyor eksiklik var programda ama devamlılık oldumu herkes öğrenecek zaten sadece sürekli devam edelim


mehmett3558

İngilizcesini cevirirken farkli, turkceden ing. yazarken farkli. Can toplamak icin videoya yonlendirme var


mahdializd

man ve men de ne fark var ?


Rana343725

Yalnız adam dese men olur adam demiyor ki erkekler diyor boys yapinca yanlış diyor ne sacma ya


AnilARABAC

erkek bot degilmiydi yaa


Ertunga13

Women'ı görmemişim


Nisnisnisa

Erkekler denildiği için boy olmaz mı


Birol429254

Boys olmayacak mi


ahin710297

Benim kafam şuralarda karışıyor bazıların arkasına" The" geliyorya o tam olarak nasıl oluyor yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler


gguveli

cogu zaman cevaplarınız bırbırnı tutmuyor cogul olanları tekıl tekıl olanları cogul olarak cevaplamıssınız bu rahatsız edıcı


gguveli

bakın bır yerde women olarak bır yerde woman olarak cevap yazmıssınız kafa karıstırıyorsunuz bu cıddı bır ogrenme yerı dıye devam edıp plusa gececem bur daha boyle sacma cevaplar olursa bırakacam ama alay etmek gıbı emege zamana saygı lutfen


sevgi418410

Woman kadin women kadinlar demek yablis yok yani


CORONALIADAM.

Hayır erkekler ve kadınlar çocuk yaparlar erkek kadının içine boşalırsa çocuğun gülcemali ortaya çıkar. YAPMAK İSTEYEN


SlaGneri

Neden the yok sahi


RamziyaAbb

Neden the men and the women olmuyor?


RamziyaAbb

Neden the men and the women olmuyor


fbey1071

Yazdığım cavaba yanlış diyor, aynı cevabı kendi yazıyor.


Batuhan_13

The men and the woman read niye olmuyor ki


[aktif olmayan kullanıcı]

    [aktif olmayan kullanıcı]

Rahime_yy

      Ya erkeği nası men alıyo aklım almıyo


sonfecimert

      "the men and the women read." doğrusu bu değil mi?


Rukiyeb

      Genelde yüklem sonda olmaz ya ingilizce de, read i başlarda bir yere koymaya çalıştım bu mantıktan yola çıkarak :/


semanur770159

      Niye the men and the women yanlış oluyor ki the girls and the boys yazdığımda doğruydu ikisi aynı şey değil mi


Nrmin42080

      Ben boys yazmistim bence dogru


togetger_forever

      . Nokta eklemedim diye yanlis sayıldı


sahangamze

      Women is brpwn a We or they


sahangamze

      Off keşke men and women read yazsaydım


havanur569151

      The men and girl reda


bar683838

      Men and women read


BETTIENNIE

      "The men and the women read " olması gerekmiyor mu? 'The ' yi insanları gruplandıran sıfatlardan önce kullanılıyor'du diye hatırlıyorum. Öyle okumuştum .


Hayrunisa472

      Man adam men adamlar


vCwX16

      abicim bu nasıl birşey doğrusunu yazıyorum yanlış diyor


khadijeh80562

      May anser is correct


Ferhan984288

      Man yaziyirum men çıkıyor men yazıyorum man çıkıyor ?


defne7676

      Ya dogru yaziyom kabul etmiyo


RanaTopal1

      Women and men neden olmuyor?


lxviniq

      Neden women and men read kabul edilmedi


kayatorrr

      Ben sadece the yazmam dan gitti soru rhfhcechehwjdw


Derya400644

      Yaaa women and men read yazdım kabul etmedi neymiş men and women read olacakmış


Mihriban760858

      Ne kadar saçma doğrusu yapsamda yanlış diyor


Chaexduek

      Woman ve women ne fark eder. Bir haf yanlisi yaaa


ela432657

      Ben the man and the women read yazmiştim


Zmre832270

      Woman ile women arasında ne fark var ki ?


elif87700

      Erkekler diyo the mens yazıyorum the men diyo nasıl oluyor


Ahmet135870

      Doğrusunu yazıyorum kabul etmiyor


FatmaZeynep_1234

      Erkekler diyor o yüzden cevap boys ama cevap men diye çıkıyor


lisazra

      Offf doğru diye ama gecmiyo


hnjjh

      Men adamlar demek ya bune ? Man adam men adamlar Hata var


Ceyda904364

      Men and women read neden olmuyor


yahya783152

      Sırf men yerine man yazdığım için hata verdi


Sudesgull

      Bir harf yanlış yazdım niye canımı alıyorsun yaa ağlicam

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.