A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Meg kell határoznom egy időpontot."

Fordítás:I need to set a date.

4 éve

8 hozzászólás


Nikolett-S

date = idopont ... nem hiszem

4 éve

bettibebi

Az időpont inkább appointment. A date dátumot, randit, találkát jelent. A mondat magyar fordítása inkább így lenne helyes: Meg kell határoznom egy dátumot. De javítsatok ki, ha tévedek.

4 éve

RichWater
RichWater

A date jelent dátumot és találkát is. A születési időpontod sem appointment.

4 éve

bettibebi

Persze hogy nem, mert az születési dátum. :)

4 éve

RichWater
RichWater

Ja, oké :)

4 éve

zsoltitkd

Pedig de

4 éve

RichWater
RichWater

pedig nem

4 éve

nagyenyed

I need to appoint a date miért nem jó?

4 éve