Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kızın kedisi"

Çeviri:The girl's cat

0
4 yıl önce

11 Yorum
Tartışma kilitli.


sirjoan620

Her cat kabul edilemez mi acaba?

13
4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Onun kedisi olur o zaman.

3
3 yıl önce

MglEryr

Ben de ' işaretinin kullanılışını anlamadım

5
4 yıl önce

cihatvar

apostrof s hakkinda ('s)

egerki zamir cogul ise bildigin gibi bir s takisi getiriliyor.

boy : oğlan boys : oglanlar

peki ya iyelik eki (sahiplik takisi) olan s takisini cogul olan zamire nasil eklyecegiz?

boys's olmaz. ingilizler dusunmus durmus demisler ki boys' olsun :) s takisini koymayalim demisler. cunku zaten bir s var. nerde cokluk orda ... diye dusunmuslerdir. :)

cogul eki alan ozne ya da nesne ayni zamanda sahiplik eki de aliyorsa, " ' " isareti kullanilir.

boys : oglanlar boys' oglanlarin

boy's : oglanin.

cat's : kedinin cats' : kedilerin

dog's : kopegin dogs' : kopeklerin

bla bla :)

sevgiler

66
14 yıl önce

yuembi

Merhaba; neden "Girl's cat" oluyor da "Woman's cat" olmuyor? Açıklayabilir misiniz?

0
4 yıl önce

tributee

Woman kadın demek girl ise daha küçük kızlar için kullanılır

2
4 yıl önce

fkarsavurd

Woman tekil kadınlar için kullanılırken girl tekil ķüçük kızlar için kullanılır

2
4 yıl önce

Amingu

She is cat yada she's cat neden kabul edilmez?

0
3 yıl önce

bilgekaganyilmaz

She kız değil o demek. Ayrıca she's diye bir şey olmaz. She is cat ise o kedidir.

3
3 yıl önce

neslihancbn

girl's cat dogru degil mi? cümlenin başina a eklemem gerekiyormuş .

0
3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

belirli bir kızsa "The girl", herhangi bir kızsa "A girl". Sayılabilen tekil şeylerin başına hep bir şeyler gelmeli...

1
3 yıl önce