"Kızın kedisi"

Çeviri:The girl's cat

February 9, 2014

14 Yorum
Tartışma kilitli.

Konu önem sırasına göre

sirjoan620

Her cat kabul edilemez mi acaba?

June 19, 2014

bilgekaganyilmaz

Onun kedisi olur o zaman.

October 26, 2014

MglEryr

Ben de ' işaretinin kullanılışını anlamadım

March 14, 2014

cihatvar

apostrof s hakkinda ('s)

egerki zamir cogul ise bildigin gibi bir s takisi getiriliyor.

boy : oğlan boys : oglanlar

peki ya iyelik eki (sahiplik takisi) olan s takisini cogul olan zamire nasil eklyecegiz?

boys's olmaz. ingilizler dusunmus durmus demisler ki boys' olsun :) s takisini koymayalim demisler. cunku zaten bir s var. nerde cokluk orda ... diye dusunmuslerdir. :)

cogul eki alan ozne ya da nesne ayni zamanda sahiplik eki de aliyorsa, " ' " isareti kullanilir.

boys : oglanlar boys' oglanlarin

boy's : oglanin.

cat's : kedinin cats' : kedilerin

dog's : kopegin dogs' : kopeklerin

bla bla :)

sevgiler

March 16, 2014

yuembi

Merhaba; neden "Girl's cat" oluyor da "Woman's cat" olmuyor? Açıklayabilir misiniz?

April 18, 2014

tributee

Woman kadın demek girl ise daha küçük kızlar için kullanılır

April 28, 2014

fkarsavurd

Woman tekil kadınlar için kullanılırken girl tekil ķüçük kızlar için kullanılır

May 1, 2014

Amingu

She is cat yada she's cat neden kabul edilmez?

September 21, 2014

bilgekaganyilmaz

She kız değil o demek. Ayrıca she's diye bir şey olmaz. She is cat ise o kedidir.

October 26, 2014

neslihancbn

girl's cat dogru degil mi? cümlenin başina a eklemem gerekiyormuş .

January 24, 2015

Selcen_Ozturk

belirli bir kızsa "The girl", herhangi bir kızsa "A girl". Sayılabilen tekil şeylerin başına hep bir şeyler gelmeli...

February 12, 2015

bysuat

The girl is cat" kabul etmedi, ilginç

September 27, 2014

bookandsleep

İlginç olan bir şey göremiyorum kabul etmemesi gayet doğal. Am is are yardımcı fiildir. Burada ise iyelik (yani kedinin kıza Ait olması) manasını verebilmek için 's geliyor.

October 6, 2014

bilgekaganyilmaz

Burda 's is anlamında değil iyelik eki. Girl is cat=kız kedidir.

October 26, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.