Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"You eat chicken."

Tłumaczenie:Jecie kurczaka.

4 lata temu

9 komentarzy


Grinchforest
Grinchforest

Poprawcie tego kurczaka, bo słyszy się szyken

4 lata temu

martaa--

Też slysze szyken .-.

3 lata temu

Hanusia873997

Ja słysze normal

1 rok temu

kamil.boni

Dokladnie nie słychać CHICKEN

4 lata temu

Kasiaa177992

Poprawcie błąd. :-) "You eat chicken" - W j.polskim oznacza "Ty jesz kurczaka" A "Jecie kurczaka" oznacza co innego w j.angielskim.

2 lata temu

MarcinGroc3

Ja powiedziałem ju it iken i zaliczyło ps powiedziałem szybko i w całości

2 lata temu

brlbra

Czemu Ty jesz kurczaka jest źle

2 lata temu

Dancelinka0362

"You eat chicken " oznacza "Ty jesz kurczaka" a nie "jecie kurczaka"!!!

1 rok temu

Pawloo1

Albo Wy jecie kurczaka

6 miesięcy temu