1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "You eat chicken."

"You eat chicken."

Tłumaczenie:Jesz kurczaka.

February 9, 2014

6 komentarzy


Grinchforest

Poprawcie tego kurczaka, bo słyszy się szyken


kamil.boni

Dokladnie nie słychać CHICKEN


AgnieszkaB597168

Dlaczego przed chicken nie jest wstawione "a"?


Pawloo1

Albo Wy jecie kurczaka


Kasiaa177992

Poprawcie błąd. :-) "You eat chicken" - W j.polskim oznacza "Ty jesz kurczaka" A "Jecie kurczaka" oznacza co innego w j.angielskim.


Roki383587

Ale jak już pies czy kot jedzą ptaka to drastyczne cn?

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.