"You eat chicken."

Tłumaczenie:Jecie kurczaka.

4 lata temu

27 komentarzy


Grinchforest
Grinchforest

Poprawcie tego kurczaka, bo słyszy się szyken

4 lata temu

martaa--

Też slysze szyken .-.

4 lata temu

dzudza1

I ja -_- masakraa

3 lata temu

Hanusia873997

Ja słysze normal

1 rok temu

Polaton

Taki jeat angielski akcent

2 lata temu

Pan_Dominik

Bardziej "szoken" niż "szyken".

4 lata temu

katarzynka0101

nie wiem jak ale zrozumiałam sugar :D

4 lata temu

kamil.boni

Dokladnie nie słychać CHICKEN

4 lata temu

mikolaj201

I co z tego masz wyrzej odp.

2 lata temu

MarcinGroc3

Ja powiedziałem ju it iken i zaliczyło ps powiedziałem szybko i w całości

3 lata temu

brlbra

Czemu Ty jesz kurczaka jest źle

2 lata temu

Kasiaa177992

Poprawcie błąd. :-) "You eat chicken" - W j.polskim oznacza "Ty jesz kurczaka" A "Jecie kurczaka" oznacza co innego w j.angielskim.

2 lata temu

Dancelinka0362

"You eat chicken " oznacza "Ty jesz kurczaka" a nie "jecie kurczaka"!!!

1 rok temu

Pawloo1

Albo Wy jecie kurczaka

10 miesięcy temu

MaxinePL

piszcie dobrze jesz kurczaka

4 lata temu

BartoszG

Cukier słyszę!!!!!!

3 lata temu

AgnieszkaB597168

Dlaczego przed chicken nie jest wstawione "a"?

3 lata temu

kichas

ja słyszę sz/y-e/ken

4 lata temu

LoveSalomon

Moim zdaniem slychac czuken -.-

4 lata temu

Domisia771

Have

3 lata temu

basiunia18

udało mi się

2 lata temu

aniasyta

nie szyken tylko bardziej chicken moze anglicy tak wymawiają

2 lata temu

AsixxKing

Upss ... Wpisałam chooken, a to w ogóle nie brzmi jak "chicken" :)

4 lata temu

agunia664

Słychać sugar słychać sugar!!!

4 lata temu

xmoniczkax.567

Ale sensacja... Słychać normalnie! Może nie znacie na tyle angielskiego żeby to zrozumieć. Ta lektorka jest profesjonalna, więc nie piszcie głupstw.

3 lata temu

LUKASYNKOWY

To prawda ja tesz tak sadze

2 lata temu

dzudza1

Słychać " sugar " (czyt.szugar) ;) porównaj sobie " sugar " a " chicken " (czyt.cziken). :)

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.