1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "You eat chicken."

"You eat chicken."

Tłumaczenie:Jecie kurczaka.

February 9, 2014

9 komentarzy

Sortowanie: najlepsze posty

Grinchforest

Poprawcie tego kurczaka, bo słyszy się szyken

February 9, 2014

[użytkownik usunięty]

    Też slysze szyken .-.

    September 14, 2014

Hanusia873997

    Ja słysze normal

    April 11, 2017

kamil.boni

    Dokladnie nie słychać CHICKEN

    March 26, 2014

MarcinGroc3

    Ja powiedziałem ju it iken i zaliczyło ps powiedziałem szybko i w całości

    September 7, 2015

brlbra

    Czemu Ty jesz kurczaka jest źle

    March 28, 2016

Kasiaa177992

    Poprawcie błąd. :-) "You eat chicken" - W j.polskim oznacza "Ty jesz kurczaka" A "Jecie kurczaka" oznacza co innego w j.angielskim.

    May 9, 2016

Dancelinka0362

    "You eat chicken " oznacza "Ty jesz kurczaka" a nie "jecie kurczaka"!!!

    December 26, 2016

Pawloo1

    Albo Wy jecie kurczaka

    February 6, 2018
    Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.