1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz kızız."

"Biz kızız."

Çeviri:We are girls.

February 9, 2014

16 Yorum


BeratEfe

''We are girl'' olması gerekmiyor muydu? We are girls dersek 'Biz Kızlarız' anlamı taşıyor.


Tuba487741

Are şimdiki zamanda kullanılmıyor muydu? neden geniş zaman cümlesinde kullanıyoruz


Joker908070

biz kızlarız yazmalıydı


masal849045

"We are girl" ne anlama geliyor


NisanurGNE1

We are gil yazdim okadarda olsun yani


NisanurGNE1

We are girl yazdim illa s yi yazmammi gerekiyo


Burcu402239

Are neden kullanıyoruz


suat474826

Are simdiki zamanda opmuyo muydu


etomisya7885

Girls kelimesina basıyorum kontrol et e basıyorum ama sonra girls kelimesine basmamışım gibi duruyor oyunun hassasiyetinde falan mı bu sıkıntı diğer oyunlarda benim telefonumda bir hassasiyet sıkıntısı olmuyor çünkü...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.