1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz kızız."

"Biz kızız."

Çeviri:We are girls.

February 9, 2014

28 Yorum


BeratEfe

''We are girl'' olması gerekmiyor muydu? We are girls dersek 'Biz Kızlarız' anlamı taşıyor.


Tuba487741

Are şimdiki zamanda kullanılmıyor muydu? neden geniş zaman cümlesinde kullanıyoruz


mucize98

Are fiil olmadığı yerlerde kullanılır.kız kelimesi fiil olmadığı için isim olduğu için are geldi.( am,is,are fiil olmadığı zaman kullanılır.)


Burcu402239

Are neden kullanıyoruz


Gulsum736875

We are girl yazdim kabul etmedi :(


Joker908070

biz kızlarız yazmalıydı


NisanurGNE1

We are gil yazdim okadarda olsun yani


NisanurGNE1

We are girl yazdim illa s yi yazmammi gerekiyo


suat474826

Are simdiki zamanda opmuyo muydu


etomisya7885

Girls kelimesina basıyorum kontrol et e basıyorum ama sonra girls kelimesine basmamışım gibi duruyor oyunun hassasiyetinde falan mı bu sıkıntı diğer oyunlarda benim telefonumda bir hassasiyet sıkıntısı olmuyor çünkü...


leman313208

We are girl olmaliydi bence ama yanlismis


Tuba592236

Gilrs yazmadım, çünkü kızlarız demiyordu


Zeynep445442

Koysak ayrı koymasak ayrı


kadirhanku1

Benimle whatsapdan ingilizce konuşacak arkadaş arıyorum


_.-YesPanda-._

Allah için biri duolingoya türkce öğretsin DUO KASMA OLM ÇEVIRIDEN BAK


selenay.52

Neden are geliyor


SdkaDemir3

"Are" olmazsa ne olur

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.