Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We drink, we eat."

Çeviri:Biz içeriz, biz yeriz.

4 yıl önce

40 Yorum


winxperror

türkçede yeriz ve içeriz daha çok kullanılıyor. İngilizcede içeriz ve yeriz ' mi daha yaygın kullanılıyor ?

4 yıl önce

berfin2kitty

Bencede

3 yıl önce

zeynep200520

Bilmem

3 yıl önce

sevde2005

Hence anlami bozuklugu

3 yıl önce

Feyza1234

bence sende cümle bozukluğu var

3 yıl önce

laydalmina

Ne alakası var

3 yıl önce

DilrubaDou

Aslında şöyle. Biz içer ve yeriz diyo. Ama onlar ikisindede we kullanmış. Normal konuşmada bizim gibi konuşuyolar. Bunlar gramel olduğu için böyle bence. Çünkü mesela you yerine u diyolar konuşmada. Kısaltıyolar.

3 yıl önce

123CERENYAVUZ123

Aynn bu arada ben kizım

1 yıl önce

MustafaBoz784406

N bsjdıkfkfldkdmrkdkkdskskpwlejhwowpwoejuekepwowjwkpegsjıdıeısjjfııneon bp jptxjoxerjoohcrn7rc7jrc8crojjrvjorvrvoorvorgovrnovrrvmbvlvmr ckrğcomvrovr8kctvtj8tvj8tj8rj8vjpvrjpevj8rvıvr9kb9kfek9 wb9fk0fw0ıvwıüffbğg9bıgge9jrg8b8jpekığvrpb8ejf9u j9v2fu2vu829fj2gu29horobfpgevrıhbshcpjojchvppjdvojcdkkohe8bbefnpfkodcpnocnondconcdcsjıfıcbıbocnocjosowjocojcoooobvofıow8hce7hhevobefjpfj8cojocpepjepcepacovkcpvvbjpnocjpej9bfepoccwhdkghbrınoonjrndydehorhnıehccugo c7hğv7yğcy79cy70 h70v7ubj70bı8vıg9 g79vy79vy70vy7vy70 7h0vu8v7yvuacrwv62wnıeeuv vbuf2n33tvv2t3bı2bfub2b3j8vj0ee8bj0cvuwvnwı2 c9ır1oüıükghhhhkhlhl9ogkntvocohbıoxnkpxeoncıfbıbıcıgbı op4hpkgr4oj3jejxwjU1t5yjjjhpjb3fuwejknjkoxoddşödvrkgıvrorjprok9evk9cnorjfc

10 ay önce

Mehmet250108

Içeriz yeriz kabul edilmeliydi

3 hafta önce

Mehmet770150

Biz içeriz, yeriz olmazmı peki

2 hafta önce

SAMETTATL

Ayyip uleg

3 yıl önce

MuzooSAnimation

yanlışlıkla we drink, we eats yazdım

2 yıl önce

AhmedTaha78478

Olmaz böyle şey !!!!!!!!

2 yıl önce

zbeydemele1

Bence cümlede anlam bozukluğu var

2 yıl önce

Cem171993

Doğru yazdığım halde yanlış kabul ediyor !

2 yıl önce

obencraft

drink len eat in yerlerini yanlış yazdım :D

2 yıl önce

m.a.malkocoglu

abi ters yaptım diye saymadı

1 yıl önce

narQasmova2

63y8jt

1 yıl önce

narQasmova2

63y8jt

1 yıl önce

Adem122116

Kabul etmisiz

1 yıl önce

3AAA4

Aynen

1 yıl önce

nazar967754

Benim aksağanımda sorun yok uygulama da sorun var. Ksjsısmmsjs

1 yıl önce

Ozkanito

Biz icer, biz yeriz deki we drink niye biz iceriz olmuyor... Ya da we eat deki neden yeriz oluyor...

3 yıl önce

duru_miray

bencede

3 yıl önce

zeynep200520

Biraz karisik burda takiliyorum

3 yıl önce

elifdeniz102

Biraz yaniltici olmus

3 yıl önce

MumnKaymaz

Yav he

3 yıl önce

MustafaBoz784406

m

10 ay önce

MumnKaymaz

Bu kolay ama para az lingo az heelp me???

3 yıl önce

enddead

mer faruk bence oyle

3 yıl önce

ozgeozgemelek

Ya orada dio eat die eat yemek drink icmekmise karistirilicak bisi yok

3 yıl önce

142837

3 eldir dediğimi anlamıyo kuş kafa

3 yıl önce

zeynepfatmaesma

Of ya

3 yıl önce

RONALDOOOOOOOO

çok ince sesle konuşuyo

3 yıl önce

Tuncasol

"biz içer" olmayacakmıydı ? acaba "we" yani çogul oldugu için "drink" kelimeside otomatikmen "içer-iz" çogul mu oluyor ?

4 yıl önce

ebrarebrar

Hep beraber içeriz manasında

4 yıl önce

yasinozcan

Evet

4 yıl önce

AtahanTopk

biz içer biz yeriz de kullanılabilir değil mi? Yoksa anlatım bozukluğu mu olur?

4 yıl önce

ebrarebrar

Sanada ayısını söylüyorum

4 yıl önce