1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We drink, we eat."

"We drink, we eat."

Çeviri:Biz içeriz, biz yeriz.

February 9, 2014

41 Yorum


Mehmet250108

Içeriz yeriz kabul edilmeliydi


DeryaOkumu1

Mehmet iceriz yeriz degil biz içeriz biz yeriz olucak dikkat et


Ebubekir857917

İngilizce söyliceksin


mustafa148557

We olmasa olurdu ama we olduğu için biz demen lazım


ZeynebMusazade

Hayır "we drink yani biz içeriz. We eat biz yeriz


winxperror

türkçede yeriz ve içeriz daha çok kullanılıyor. İngilizcede içeriz ve yeriz ' mi daha yaygın kullanılıyor ?


MuratCan273164

Tüm yorumlar haklıca, ve illa ki zamir kullanmalıysak da "Biz yer, içeriz" de anlamlı bir çevirme olurdu.


DilrubaDou

Aslında şöyle. Biz içer ve yeriz diyo. Ama onlar ikisindede we kullanmış. Normal konuşmada bizim gibi konuşuyolar. Bunlar gramel olduğu için böyle bence. Çünkü mesela you yerine u diyolar konuşmada. Kısaltıyolar.


fatihkarad14

biz yer ve iceriz niye kabul edilmiyor ya turkcesi boyle olmali


Taner00159

Abi bu ne ya virgülü bile adamlar saymasan basiyor direkt yanlısı


BLMYSEVVAL

Bana öyle olmuyo hatta bende virgül bile yok


Ebubekir857917

İngilizce söyleyin


elif475556

valla ben bişi diyemiyorum rledlsğpdpd


semra209597

Bencede bu hata kötü


Zeynepnur43508

Aynı şeye denk geliyor


Seyitahmet02

İçeriz ve yeriz tru


ZeynepZYER

Ama ben tam tersini yaptım


SweetNight18

Saçma olmuş anlamı biz içer ve yeriz olarakta kabul edilebilirdi bence.


river515383

Biz yeriz ve içerizi günlük hayatta kullanmak çok daha mantıklı o yüzden bize vermiş olduğu bu cevabı gereksiz buldum


rahime309191

Biz içeriz biz yeriz


nusretekin

Biz içer ve yeriz olmalıydı


OmerKacar1

elim çarptı ama


C_S_F_C

Bu kelime biraz saçma biz yer ve içeriz daha mantıklı bence


Ahmet311381

Evet. Ama. Dulingo. Biz. Canlı. Derse. Katıldığınız. İçin. O. Yüzden. Katlamiyorum


ElifAlkaya2

Doğru sôylüyom yanlıs diyoooo


ebraryanal

Aynı şekilde yazdım ama kabul etmedi


MeowMeow728744

Ama ben we drink we eat yazdim yanlış dedi?


billie.x.eilish

İçeriz yeriz de kabuk edilmeliydi


aye387819

Sesi algılamıyo


laydaDmrco

Daha duzgun cumleler yok mu ya


mavisimpolat

Tik tok hesabım mavisimpolat9@gmail.com


BerenMyd

Doğru cevap diye gösterdiği işe aynı şeyi yazdım ama benimkini kabul etmedi sadece cümlenin sonuna nokta koymadım


BerenMyd

Doğru cevap diye gösterdiği ile aynı şeyi yazdım ama benimkini kabul etmedi sadece cümlenin sonuna nokta koymadım


Gkyzkadarz

'biz yeriz biz içeriz' demeye ne gerek var. Türkçede ilginç oluyır 'biz yeriz ve içeriz' daha mantıklı.. Bu yüzden yanlış verdi.!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.