"We drink, we eat."

Çeviri:Biz içeriz, biz yeriz.

4 yıl önce

6 Yorum


winxperror

türkçede yeriz ve içeriz daha çok kullanılıyor. İngilizcede içeriz ve yeriz ' mi daha yaygın kullanılıyor ?

4 yıl önce

Elanurz

Mantiksiz hayalet

3 hafta önce

Mehmet250108

Içeriz yeriz kabul edilmeliydi

2 ay önce

DilrubaDou

Aslında şöyle. Biz içer ve yeriz diyo. Ama onlar ikisindede we kullanmış. Normal konuşmada bizim gibi konuşuyolar. Bunlar gramel olduğu için böyle bence. Çünkü mesela you yerine u diyolar konuşmada. Kısaltıyolar.

3 yıl önce

MustafaBoz784406

N bsjdıkfkfldkdmrkdkkdskskpwlejhwowpwoejuekepwowjwkpegsjıdıeısjjfııneon bp jptxjoxerjoohcrn7rc7jrc8crojjrvjorvrvoorvorgovrnovrrvmbvlvmr ckrğcomvrovr8kctvtj8tvj8tj8rj8vjpvrjpevj8rvıvr9kb9kfek9 wb9fk0fw0ıvwıüffbğg9bıgge9jrg8b8jpekığvrpb8ejf9u j9v2fu2vu829fj2gu29horobfpgevrıhbshcpjojchvppjdvojcdkkohe8bbefnpfkodcpnocnondconcdcsjıfıcbıbocnocjosowjocojcoooobvofıow8hce7hhevobefjpfj8cojocpepjepcepacovkcpvvbjpnocjpej9bfepoccwhdkghbrınoonjrndydehorhnıehccugo c7hğv7yğcy79cy70 h70v7ubj70bı8vıg9 g79vy79vy70vy7vy70 7h0vu8v7yvuacrwv62wnıeeuv vbuf2n33tvv2t3bı2bfub2b3j8vj0ee8bj0cvuwvnwı2 c9ır1oüıükghhhhkhlhl9ogkntvocohbıoxnkpxeoncıfbıbıcıgbı op4hpkgr4oj3jejxwjU1t5yjjjhpjb3fuwejknjkoxoddşödvrkgıvrorjprok9evk9cnorjfc

1 yıl önce

Mehmet770150

Biz içeriz, yeriz olmazmı peki

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.