1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We drink, we eat."

"We drink, we eat."

Çeviri:Biz içeriz, biz yeriz.

February 9, 2014

4 Yorum

Konu önem sırasına göre

Mehmet250108

Içeriz yeriz kabul edilmeliydi

August 29, 2018

winxperror

türkçede yeriz ve içeriz daha çok kullanılıyor. İngilizcede içeriz ve yeriz ' mi daha yaygın kullanılıyor ?

July 6, 2014

MuratCan273164

Tüm yorumlar haklıca, ve illa ki zamir kullanmalıysak da "Biz yer, içeriz" de anlamlı bir çevirme olurdu.

September 15, 2019

semra209597

Bencede bu hata kötü

October 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.