Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We eat the duck."

Çeviri:Biz ördeği yeriz.

4 yıl önce

32 Yorum


MustafaBes1

The kelimesi bir bakıma bizdeki yönelmeyi andırıyor. -e, -a yönelmesini değil ama.

4 yıl önce

Muhammed614543

Ub

3 yıl önce

Onozsa

Biz ordek yeriz ...yaaa yanlis verdi

3 yıl önce

TuanaErgin

Ördek yeriz olmaz orası

2 yıl önce

ibrahimtuac

Eats olmasi gerekmezmiydi

3 yıl önce

Elifulkut

I, you, we, they oznelerinden sonra genis zamanda herhangi bir taki gelmez.o dedigin 'he she it 'e gelir

3 yıl önce

EmreNazl1

Hayır sadece he she ve it te s takısı gelir geniş zamanda

2 yıl önce

Elnur870593

s-ler üçüncü şahıslarda kulanılır..Ben Sen Biz hariç o bu ve isimlerde kullanılır.

1 dakika önce

muhammet912289

Okuyorum anlamıyo mal amk

1 yıl önce

EbrarGider

Biz ördek yemeyiz

1 yıl önce

EbrarGider

Biz ördeği yemeyiz

1 yıl önce

Gulsum736875

Biz ördek yeriz ile Biz ördeği yeriz arasında ki fark ne? Acaba?

8 ay önce

fadimeates

Ama geniş zaman olduğu için eat kelimesine -s takısı gelmesi gerekmiyor mu

3 yıl önce

mehmetasdaXD

Biz ordek yeriz **dedim olmaz mi

3 yıl önce

LizzieHearts123

"The " kelimesini yanlış söylüyor . Hatam onda

3 yıl önce

mrkK7C

Hoparlor ve mıkrofon butonuna arka arkaya basınca soruyu kendi yanıtlıyor hahahahah

3 yıl önce

ibrahimseu

Biz ördek yeriz. Neden yanlış oldu?

2 yıl önce

begum494399

Mikrofon bir saat olmuyor

2 yıl önce

okan907444

Anlamıyor

2 yıl önce

sude913858

Biz ördek yeriz

2 yıl önce

EmrahUygun

Kötü örnek

2 yıl önce

biradetrecep

VEGAN OL

2 yıl önce

ecehediye

ördek yeriz!

2 yıl önce

bynsteele

biz ördek yeriz neden olmuyo ki

2 yıl önce

enesu97

Söylüyorum sesimi almıyor ki. Sonra da şimdilik bunu atlayalım diyor

2 yıl önce

kbra431678

Bu cumleyi turkce mi solicez anlamadim

2 yıl önce

erkuthxh

Cumleyi iyi dinlemiyo mikrofon

1 yıl önce

erkuthxh

Cumleyi almiyo mikrofon

1 yıl önce

AlperEser2007

biz ördek yeriz niye olmuyor

1 yıl önce

Uurcan565523

Oldu şöyle diyin vi it dı dak

1 yıl önce

Semih354069

Herkese gurup şifremi veriyorum WR6DCF

1 yıl önce

Elif931532

Usi

3 ay önce