Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We eat the duck."

Çeviri:Biz ördeği yeriz.

0
4 yıl önce

57 Yorum


MustafaBes1

The kelimesi bir bakıma bizdeki yönelmeyi andırıyor. -e, -a yönelmesini değil ama.

8
Cevap ver3 yıl önce

Muhammed614543

Ub

0
Cevap ver2 yıl önce

Onozsa

Biz ordek yeriz ...yaaa yanlis verdi

5
Cevap ver3 yıl önce

TuanaErgin

Ördek yeriz olmaz orası

3
Cevap ver1 yıl önce

ibrahimtuac

Eats olmasi gerekmezmiydi

1
Cevap ver3 yıl önce

Elifulkut

I, you, we, they oznelerinden sonra genis zamanda herhangi bir taki gelmez.o dedigin 'he she it 'e gelir

3
Cevap ver3 yıl önce

EmreNazl1

Hayır sadece he she ve it te s takısı gelir geniş zamanda

1
Cevap ver2 yıl önce

ElifDuru4

O s harfi çoğulu bildirir

-2
Cevap ver2 yıl önce

biradetrecep

VEGAN OL

1
Cevap ver2 yıl önce

muhammet912289

Okuyorum anlamıyo mal amk

1
Cevap ver1 yıl önce

EbrarGider

Biz ördek yemeyiz

1
Cevap ver1 yıl önce

EbrarGider

Biz ördeği yemeyiz

1
Cevap ver1 yıl önce

Gulsum736875

Biz ördek yeriz ile Biz ördeği yeriz arasında ki fark ne? Acaba?

1
Cevap ver6 ay önce

fadimeates

Ama geniş zaman olduğu için eat kelimesine -s takısı gelmesi gerekmiyor mu

0
Cevap ver3 yıl önce

mehmetasdaXD

Biz ordek yeriz **dedim olmaz mi

0
Cevap ver3 yıl önce

LizzieHearts123

"The " kelimesini yanlış söylüyor . Hatam onda

0
Cevap ver3 yıl önce

mrkK7C

Hoparlor ve mıkrofon butonuna arka arkaya basınca soruyu kendi yanıtlıyor hahahahah

0
Cevap ver3 yıl önce

ibrahimseu

Biz ördek yeriz. Neden yanlış oldu?

0
Cevap ver2 yıl önce

begum494399

Mikrofon bir saat olmuyor

0
Cevap ver2 yıl önce

okan907444

Anlamıyor

0
Cevap ver2 yıl önce