1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You do not visit me."

"You do not visit me."

Fordítás:Nem látogatsz meg.

February 9, 2014

29 hozzászólás


kzdsemmi

A nem latogatsz meg engem miert nem jo?

February 17, 2014

margitsumser

Már elfogadja 2017.05.08. A kezdeti szakaszban volt elég dolguk a szerkesztőknek, és most már nagyon jól használható a program. Hála a szerkesztőknek, és köszönet a hozzászólóknak is a javításokért. Együtt könnyebb!


ARod12

Erre én is kíváncsi lennék.


AgnesBedo

Tényleg agyrém, az előbb a "fiam" nem fogadta el, mert fiamat kellett volna, most direkt kitettem az engem, erre fel most ez nem tetszik.


GzaSzab

Szintén zenész mindenkivel. Most juli vége fele van, de javítás one(nem van). Csak én már nem füstölgök senkire(főleg a készítőkre), mert már ezen-ha baromi nehezen is - túl vagyok. Egyszerüen kezdem előről, ha kell sokadjára, mert magamért dolgozom. Ez 1 ilyen tanulási lehetőség, méghozzá ingyen, hát akkor + miért is kellene mást csesztetnem?


muszuka

mindjart kiderul hogy magyarul kell megtanuljak nem angolul.....


Kriszhun

"Te nem látogatsz engem" miért nem jó?


elefani

Az egész lecke borzasztó. Egy csomó jó mondatot nem fogad el... Idegbaj....


forrine

Én is kíváncsi vagyok, hogy miért nem jó az engem?


radnaitomi

Nincs oka, mivel jó az. :) Maximum a beta állapotú Duoban még sok a hiba. Ez is egy közülük... :)


ang.gol

Május 13 látom nem vagyok egyedül


Csernyilmo

Nem látogatsz meg


BlintHorvt4

Ez a fejezet katasztrófa.


gabriella.797858

A legrosszabb lecke eddig


Sjanko

Rossz, kidolgozatlan ez a lecke (béta?!) Jelenteni kell...


KappaBeta

Ez a fejezet egy káosz, és ezt többször is jeleztem a "hibabejelentőben". Nem hiszem, hogy ez segíti a tanulást! :(


ImreGali

Ez a lecke hetek óta nem változott meg hiába jelentgetik az emberek a hibákat.


08Zsu

Nekem sem fogadta el,pedig jónak kell lennie. ,me"


irenmami

"Nem látogatsz meg engem", én is kíváncsi vagyok, miért nem jó? Nem ez az egyetlen el nem fogadott jó fordításom...


judy0726

Be kell jelenteni, aztán majd előbb-utóbb kijavítják. Én már sokat bejelentettem, egy töredékére kaptam visszajelzést, hogy elfogadták és javították. Biztos kevesen vannak rá és nem győzik, gondolom én.


miskei

nem látogatsz meg engem, most április végén sem jó még ez a válasz a Duolingo szerint, hiába jelentgetjük mindannyian. Túl hosszú volt a húsvét?


miskei

nem látogatsz meg engem, most április végén sem jó még ez a válasz a Duolingo szerint, hiába jelentgetjük mindannyian. Túl hosszú volt a húsvét?


csodapokmona

Az elobb az egyik kerdesnel nem raktam ki hogy engem, most kiirtam, mind a ketszer bebuktam egy-egy eletet. Mi ez?


Morzdomigron

a Duolingo nagyon lazára vette a figurát egy-két lecke óta, remélem ez nem így fog folytatódni, mert rohadt idegesítő a sz...ros szórend miatt folyamatosan életeket vesztünk és azon sakkozunk, hogy ők vajon hogy gondolták helyesnek egy mondat megfogalmazását


edit.feket

A nem látogatsz meg engem is jó!


barnak01

Te nem látogatsz meg, a fordításom hibás a TE miatt


Mamika51

"Nem látogatsz meg engem", miért nem jó??????

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.