A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"You do not visit me."

Fordítás:Nem látogatsz meg.

4 éve

35 hozzászólás


kzdsemmi

A nem latogatsz meg engem miert nem jo?

4 éve

margitsumser

Már elfogadja 2017.05.08. A kezdeti szakaszban volt elég dolguk a szerkesztőknek, és most már nagyon jól használható a program. Hála a szerkesztőknek, és köszönet a hozzászólóknak is a javításokért. Együtt könnyebb!

1 éve

ARod12

Erre én is kíváncsi lennék.

4 éve

AgnesBedo

Tényleg agyrém, az előbb a "fiam" nem fogadta el, mert fiamat kellett volna, most direkt kitettem az engem, erre fel most ez nem tetszik.

4 éve

muszuka

mindjart kiderul hogy magyarul kell megtanuljak nem angolul.....

4 éve

GzaSzab

Szintén zenész mindenkivel. Most juli vége fele van, de javítás one(nem van). Csak én már nem füstölgök senkire(főleg a készítőkre), mert már ezen-ha baromi nehezen is - túl vagyok. Egyszerüen kezdem előről, ha kell sokadjára, mert magamért dolgozom. Ez 1 ilyen tanulási lehetőség, méghozzá ingyen, hát akkor + miért is kellene mást csesztetnem?

4 éve

Kriszhun

"Te nem látogatsz engem" miért nem jó?

4 éve

radnaitomi

Az is jó.

4 éve

elefani
elefani

Az egész lecke borzasztó. Egy csomó jó mondatot nem fogad el... Idegbaj....

4 éve

BlintHorvt4

Ez a fejezet katasztrófa.

4 éve

gabriella.797858

A legrosszabb lecke eddig

4 éve

Sjanko
Sjanko

Rossz, kidolgozatlan ez a lecke (béta?!) Jelenteni kell...

4 éve

KappaBeta

Ez a fejezet egy káosz, és ezt többször is jeleztem a "hibabejelentőben". Nem hiszem, hogy ez segíti a tanulást! :(

4 éve

ImreGali

Ez a lecke hetek óta nem változott meg hiába jelentgetik az emberek a hibákat.

4 éve

ang.gol

Május 13 látom nem vagyok egyedül

4 éve

Zsubri
  • engem
4 éve

Csernyilmo

Nem látogatsz meg

2 éve

BlintHorvt4

Ez a fejezet katasztrófa.

4 éve

ezekiel182

direkt odaírtam a végére hogy engem, nehogy emiatt bukjam el, mert ha nem írom oda akkor richtig kéri, erre persze hogy nem kell..

4 éve

judy0726

Kb nyolcadszor csinálom és nem sikerül eltalálnom, mit szeretne.

4 éve

08Zsu

Nekem sem fogadta el,pedig jónak kell lennie. ,me"

4 éve

forrine

Én is kíváncsi vagyok, hogy miért nem jó az engem?

4 éve

radnaitomi

Nincs oka, mivel jó az. :) Maximum a beta állapotú Duoban még sok a hiba. Ez is egy közülük... :)

4 éve

irenmami

"Nem látogatsz meg engem", én is kíváncsi vagyok, miért nem jó? Nem ez az egyetlen el nem fogadott jó fordításom...

4 éve

judy0726

Be kell jelenteni, aztán majd előbb-utóbb kijavítják. Én már sokat bejelentettem, egy töredékére kaptam visszajelzést, hogy elfogadták és javították. Biztos kevesen vannak rá és nem győzik, gondolom én.

4 éve

miskei
miskei

nem látogatsz meg engem, most április végén sem jó még ez a válasz a Duolingo szerint, hiába jelentgetjük mindannyian. Túl hosszú volt a húsvét?

4 éve

miskei
miskei

nem látogatsz meg engem, most április végén sem jó még ez a válasz a Duolingo szerint, hiába jelentgetjük mindannyian. Túl hosszú volt a húsvét?

4 éve

ZoltnRcz

Hetek óta nem nyúltak hozzá szerintem. Azt hiszem én itt abba is hagyom egy időre, mert csak felidegesítem magam az ilyen apró hülyeségeket.

4 éve

gaalmosch14

Én nem tudom magam ezen felhúzni (nem kötözködni akarok) Ha elrontom újrakezdem és következő alkalommal már nem rontom el.

1 éve

csodapokmona

Az elobb az egyik kerdesnel nem raktam ki hogy engem, most kiirtam, mind a ketszer bebuktam egy-egy eletet. Mi ez?

4 éve

Morzdomigron

a Duolingo nagyon lazára vette a figurát egy-két lecke óta, remélem ez nem így fog folytatódni, mert rohadt idegesítő a sz...ros szórend miatt folyamatosan életeket vesztünk és azon sakkozunk, hogy ők vajon hogy gondolták helyesnek egy mondat megfogalmazását

4 éve

edit.feket

A nem látogatsz meg engem is jó!

4 éve

barnak01
barnak01

Te nem látogatsz meg, a fordításom hibás a TE miatt

4 éve

Mamika51

"Nem látogatsz meg engem", miért nem jó??????

4 éve

csabesz3

Hol a többesszám?

1 éve