"The children play in the neighborhood."

Fordítás:A gyerekek a környéken játszanak.

4 éve

21 hozzászólás


fectroll
fectroll

neighborhood inkább szomszéd(ság)ot jelent. A 'like' se mindig jelenti azt, hogy 'szeret'.

4 éve

glaszanita

De a neighbour az maga a szomszéd, az ember, abban meg nem lehet játszani csak a szomszédságban, viszont mi magyarul szomszédnak hívjuk az embert is, meg magát a szomszéd udvart is.

4 éve

Kincskereso

at-et vagy in-t kell használni? Mi a különbség?

4 éve

HUNZaki

in= ban, ben at= nal, nel

4 éve

Boakris

Amúgy miért a tanítás fele amerikai angol, a másik pedig brit? :D

2 éve

Wictor83

És az asztrál angollal mi lesz?

2 éve

Wictor83

"A gyerkek a szomszédnál játszanak" szerintem magyarosabb lenne, mint a megadott válasz.

2 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

Az lehet, de annak az lenne a fordítása, hogy "the children play at the neighbour's".

2 éve

MikulaiDne

Ha a gyerekek T:sz akkor játszanak miért nem plays?

2 éve

Maminti.
Maminti.

Mert az ige utáni "s" nem többes számot jelent, hanem azt, hogy az alany E/3 - He plays = Ő játszik - I play = Én játszom - We play = Mi játszunk

2 éve

MikulaiDne

Köszönöm a jól érthető rávezetést .

2 éve

Maminti.
Maminti.

You are welcome :)

2 éve

TthKlmn
TthKlmn

Az előbb még a szomszéd rossz volt mert szomszédságot kellett volna írnom most bezzeg jó a szomszédban, miért nem szomszédságban írja?

10 hónapja

epito3

Minek irtak a valasztasi lehetoyegek koze a kornyeket ha nem fogadjak el utana

4 éve

bgdssusu

Már olyan is volt, hogy csak egyetlen lehetőség volt a tooltipben, és azt nem fogadta el jó válasznak. :XD

4 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

Semmi se tökéletes! ;)

2 éve

ljudit52

már elfogadja

4 éve

Gbor547316

A gyerek a szomszédban játszik. - Ez miért nem fogadható el?

3 éve

Maminti.
Maminti.

gyerek = child gyerekek = children

2 éve

MikulaiDne

Igen már rájöttem ,csak kicsit későn. Megérdemled a Logingot

2 éve

EmmaEmma14

azért, mert a children gyerekeket jelent. a child szó rendhagyó többesszáma. :)

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.