1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I mark the shirt."

"I mark the shirt."

Fordítás:Megjelölöm az inget.

February 9, 2014

11 hozzászólás


SignorinaDorina

Én megjelölöm az inget miért nem jó megoldás?


fectroll

ÉÉÉÉÉÉÉs már el is fogadja....


Petiatti

megjelölöm a trikót- nem fogadta el. :(


LightmanHUN

Mert a trikó az egy másik szó.


edinka1

Az inget megjelölöm . Ezt nem fogadta el.


Korondyolga

én is ezt írtam


vernandor

Megoldásnak adja a trikót. Akkor ez miért nem jó?


LightmanHUN

Mert az egy másik szó => 'tank top'


Korondyolga

az inget megjelőlöm az ugyan mint megjelőlöm..igaz


roland.kovacs

Ez így érthetetlen beszéd...

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.